از کتاب سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک رونمایی شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 733
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 1009
:: بازدید ماه : 8698
:: بازدید سال : 21387
:: بازدید کلی : 298525
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 2 بهمن 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش و انجمن نویسندگان ، از کتاب « سبک های نوین یادگیری ریاضی  در بستر آموزش الکترونیک» رونمایی شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 13:15 روز چهارشنبه 1 بهمن ماه1399 با حضور «رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، عباس رضایی رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی ، فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده ، رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش ، محمد دیناروند کارشناس هنری ، امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان ، عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران و.... » از کتاب سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک رونمایی شد .

رضا ذاکری در این راستا گفت : امروز دور هم جمع شده ایم تا از دو کتاب مهناز خنیفر از فرهنگیان و مدرس ریاضی در دبیرستان های این دیار به نام های « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک چاپ شده در سال 1399 و آموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها چاپ شده در سال 1398 » رونمایی کنیم و به نوبه ی خود از آقای سید فرهان حرمشاهی که ایشان هم از فرهنگیان هستند قدردانی کنم که بستر را برای همسرش مهناز خنیفر فراهم نمود و هر مانعی که سر راهش بود را کنار زد تا بتواند دومین کتاب خود را به چاپ برساند .

وی افزود : از زمانی که مسئولیت این اداره را تقبل کرده ام تا به امروز با همکاری و همیاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن نویسندگان و همکاران خودم در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته ایم 29 کتاب را رونمایی کنیم که حدود 13 نویسنده و مؤلف از این مجموعه از قشر فرهنگیان بوده اند و چون به نویسنده عرق خاصی دارم  اینگونه مراسم ها را  فراموش نمی کنم و طبق برنامه در ابندای هر ماه رونمایی کتاب را در دستور کار خود قرار داده ایم .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : برخی سرانه‌ی مطالعه را هشت تا ده دقیقه می‌دانند، عده ای دیگر از 18 دقیقه در روز سخن می‌گویند ؛ رئیس کتابخانه ملی ایران می‌گوید : « ایرانیان فقط دو دقیقه در روز مطالعه می‌کنند. »همین آمار ضد و نقیض برای انتقاد از فرهنگ «تن پرور» و «کتاب‌نخوان» شهروندان مورد استناد قرار می‌گیرد.  این در حالی است که آمار سرانه مطالعه در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه بسیار بیشتر از این است. منتقدان «کتاب نخوانی ایرانیان» از آمار 90 دقیقه مطالعه در ژاپن، انگلیس و 55 دقیقه در مالزی و ترکیه سخن می‌گویند. به نظر من رونمایی از کتاب می تواند در آشتی دادن جوانان به مطالعه تأثیر مثبت داشته باشد .

عباس رضایی رئیس اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان شوش ضمن تبریک به مهناز خنیفر مؤلف دو دو کتاب با موضوع  « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک وآموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» گفت : به نظر من هر فردی اگر هنر و یا توانایی هایی دارد و این هنر را در قالب کتاب ماندگار نماید یک رسالت را بر دوش کشیده  است ، مهناز خنیفر هم این کار را به خوبی انجام داده است ؛ امیدوارم این هنرمند فرهنگی به حد بسنده نکند و در آینده باز شاهد چاپ کتاب هایش باشیم .

وی در پایان اظهار داشت : در کتابخانه عمومی فجر شوش ما ایستگاه کتاب نویسندگان و مؤلفان  بومی شوش را داریم و اگر دو نسخه از این کتابها در اختیار ما باشد ، پس از ثبت در اداره ی کتابخانه های عمومی در ایستگاه مطالعه گذاشته خواهند شد تا اعضا از آنها استفاده نمایند .

رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شوش ضمن قدردانی از رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش که آیین رونمایی نویسندگان و مؤلفان بومی را  به صورت مستمر برگزار می کند  خاطر نشان نمود : جا دارد ابتدا تبریکی به همسر فرحناز خنیفر بگویم که محیط خانه را برای ایشان  فراهم نمودند چون محیط خانه و خانواده سخت ترین مرحله برای نگارش است ، چون هم دغدغه ی فرزندان  و هم خانه داری  تا همکاری همسر نباشد یک بانو به این راحتی نمی تواند به هدف خود برسد آن هم کتابی  که در مورد ریاضی است و با انواع فرمول ها سرو کار دارد و تشکر و قدردانی دوم من از فرحناز خنیفر است که از ایشان انتظار دارم این دو کتاب آغاز راه و کارش باشد و در آینده شاهد رونمایی کتاب های جدیدی از ایشان باشیم .

امید کرمی رئیس انجمن نویسندگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : باز هم در زمینه چاپ و نشر کتاب شاهد رویش دو اثر ارزشمند ؛  این بار از فرحناز خنیفر هستیم و از این دو اثر قطعا استفاده ی بهینه خواهد شد ؛ امروز هم دور هم جمع شده ایم که در حد توان تقدیر و تشکری از این نویسنده و مؤلف داشته باشیم .

وی در پایان از فرحناز خنیفر خواست تا با عضویت در انجمن نویسندگان  و حضور در جلسات هفتگی هم از تجارب دیگران بهره مند گردد و هم دیگر اعضا از علم ایشان استفاده نمایند .

فرحناز خنیفر مؤلف کتاب های « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک و آموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان شوش تصریح نمود : از اجرای این طرح قشنگ که نویسندگان و مؤلفان دیده می شوند از رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایت قدردانی را به عمل می آورم بی شک این دیده شدن باعث انگیزه برای گام های بعدی خواهد شد .

در پایان از مهناز خنیفر مؤلف دو کتاب « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک وآموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» با اهدا دو لوح تقدیر ، هدیه و یک شاخه ی گل تجلیل به عمل آمد.

 

شایان ذکر است کتاب « سبک های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک»  در 118 صفحه  و در قطع وزیری به شماره ی کتاب شناسی ملی 5871099 و شابک 6 ـ 77 ـ 6297 ـ 622 ـ 978 توسط مهناز خنیفر و به صفحه آرایی محمد حسین عین الهی  به قیمت هر جلد 30/000 تومان  در 1000 نسخه توسط انتشارات پژوهشگر برتر چاپ شده است .

همچنین کتاب « آموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها» در 128 صفحه و قطع وزیری به شماره ی ملی 6121466 و شابک 3 ـ 02 ـ 7266 ـ 622 ـ 978 توسط  همین مؤلف در 500 نسخه به قیمت هر جلد 40/000 هزارتومان  توسط انتشارات پارس آوید در سال 1398 چاپ گردیده است .



:: بازدید از این مطلب : 869
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.