آیین تجلیل از گروه هنری و ورزشی آگروپل شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 3352
:: بازدید ماه : 6311
:: بازدید سال : 19000
:: بازدید کلی : 296138
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 22 دی 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره ی ورزش و جوانان از تیم پارکورگروه هنری و ورزشی آکروپل به مدیریت محمد ضمدی تجلیل شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 11 صبح روز دوشنبه 22 دی ماه1399 هم زمان با سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از تیم « محمد ضمدی ، علی سرخه ، محمد رحمتی و احمد خنیفر »  به خاطر دعوت به برنامه ی تلویزیونی  عصر جدید شبکه ی سوم تجلیل شد .

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) و خیر مقدم به روح اله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان گفت : در بعضی از  رشته ها ورزشی  در راستای یک ورزش هستند اما رشته ی ورزشی پارکور ترکیبی از حرکات هنری و ورزش است و جای بسی خوشحالی است که این رشته در برنامه های عصر جدید که توسط محمد ضمدی در تالار نیایش برگزار شد با اجراهای خوب خود نظر دست اندرکاران برنامه ی تلویزیونی عصر جدید که در شبکه ی سوم سراسری مهمان خانواده ها بود دعوت به عمل آمده تا بعد از ویروس منحوس کرونا به تهران برود و در مرحله ی جدید این برنامه هنرنمایی کند .

روح اله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ضمن قدردانی از حرکت پسندیده ی رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا که سالن های ورزشی کاملا تعطیل بودند متأسفانه ما نتوانستیم محلی برای تمرین در اختیار این عزیزان قرار دهیم و از این بابت عذرخواهی می کنم و از این که اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک حرکت به جا پیش دستی کرد و میزبانی تجلیل از گروه هنری و ورزشی آکروپل را بر عهده گفت سپاسگزارم .

محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک به مدیریت گروه هنری و ورزشی آکروپل به خاطر دعوت به برنامه ی تلویزیونی عصر جدید یادآور شد : اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با در اختیار گذاشتن سالن اصلی تالار نیایش قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا برای اجرای برنامه ی پر طرفدار عصرجدید باعث شد که ورزشکاران و هنرمندان زیر نظر محمد ضمدی و به مربیگری علی سرخه برنامه های خوبی را اجرا کنند و امروز پس از بازدید فیلم ها ، از این گروه دعوت شده که در برنامه عصر جدید پس از ویروس منحوس کرونا برنامه ی خود را اجرا نمایند .

محمد ضمدی مدیر برنامه ی عصر جدید شهرستان شوش و گروه هنری و ورزشی آکروپل ضمن قدردانی از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ی ورزش و جوانان تصریح نمود : در دوره ی اول ورزش پارکور به مربیگری علی سرخه و شعبه بازی توسط احمد خنیفر ترکیبی بود که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و در صورت حمایت این دو دستگاه و سایر دستگاه های فرهنگی پس از رهایی از ویروس منحوس کرونا برنامه ی عصر جدید شهرستان شوش را با آیتم های جدیدی اجرا خواهیم نمود .

وی افزود : قبلا برنامه هایی را در سطح مدارس و مساجد اجرا می کردیم اما بنا به دلایلی  به فراموشی سپرده شد و اگر دوباره اجازه دهند که برنامه های هنری و ورزشی در سطح مدارس و مساجد برگزار شود قطعا عده ی بیشتری به رشته ی پارکور رو خواهند آمد .

محمد ضمدی در پایان اظهار داشت : عده ی زیادی از شهرستان های استان خوزستان تقاضا کرده اند که برنامه های خود را در عصر جدید شوش اجرا نمایند و این به خاطر بالا بودن سطح کیفی اجرا این برنامه بوده است .

علی سرخه مربی تیم پارکور شهرستان شوش نیز به نوبه ی خود از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر همکاری های مستمر قدردانی نمود و گفت : رشته ی پارکور آنقدر طرفدار دارد که اگر ما بتوانیم در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان شوش برنامه هایی را اجرا کنیم می توانیم استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم چون این رشته حتی در محیط باز قابل اجراست و برای این کارها هر چنداز نظر مادی باید توجهی به ما شود تا بتوانیم امکانات مورد نیاز را مهیا نماییم اما همه چیزی مادی نیست بلکه حمایت معنوی هم از طرف مسئولین می تواند گره گشای کار ما باشد .

عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک به دست اندرکاران گروه هنری و ورزشی آکروپل گفت : دعوت از تیم پارکور این گروه هنری و ورزشی را به فال نیک می گیریم اما از شما انتظار دارم وقتی که کار خود را در شبکه سوم و در برنامه عصر جدید اجر کردید نام شوش دانیال(ع) را فراموش نکنید تا ملت ایران بیش از پیش با این خطه آشنا شوند و شهر پیامبر باران را با شوش تهران اشتباه نگیرند .

 

در پایان از مدیر و اعضای گروه هنری و ورزشی آکروپل با اهدا شاخه ی گل تجلیل شد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1630
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.