امام جمعه ی شهرستان شوش از تالار نیایش بازدید نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3389
:: بازدید ماه : 6348
:: بازدید سال : 19037
:: بازدید کلی : 296175
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 2 آذر 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ عباس کرم الهی و محمد ضمدی

ساعت 16:30 روز شنبه 1 آذرماه1399 امام جمعه ی شهرستان شوش به همراه معاونت حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) در ابتدای ورود به تالار نیایش به دفتر انجمن خوشنویسی رفت و با نی دست نوشته ای را برای هنرمندان نوشت .

به گزارش شوش نیوز ؛ حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل پس از مطالعه ی دست نوشته های هوشنگ سعیدیان رئیس انجمن خوشنویسان ، با نی جمله « محمد شمع جمع آفرینش » را نوشت مشخص شد که در این راستا «درجه ممتاز خوشنویسی» را دارد .

در این بازدید که رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، حجت الاسلام عارف چعب معاونت حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) ، و محمد ضمدی ، تهیه کننده برنامه های فرهنگی و هنری با ژانر طنز و مدیر تولید برنامه ی عصر جدید در شهرستان شوش امام جمعه را همراهی می کردند ، هوشنگ سعیدیان یکی از دست نوشته های خود را تقدیم امام جمعه نمود .

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل پس از 35 دقیقه حضور در دفتر خوشنویسان ، از سالن شهید عباس یلالی بازدید نمود و در مورد این سالن گفت : هر چند که از نظر معماری و ساخت و ساز این سالن یک سری ایراد دارد و سن آن نقاط کور زیادی دارد اما پیداست که این سالن مجهز به سیستم نوری و صوتی ایده آلی بوده ولی الان در این دو بخش هم مشکل دارد و اگر کمبودهای آن برطرف شود  یکی از سالن های قابل توجه برای اجرای « تئاتر ـ سینما و همایش» خواهد بود .

 

امام جمعه ی شهرستان شوش سپس به پلاتوی استاد سید جلال حسینی رفت و پس از بازدید از این پلاتو از پیشکسوت تئاتر شوش «عباس کرم الهی» خواست تا یک بخشی از یک نمایش را اجرا کند . این پیشکسوت ابتدا بخشی از «نمایش باقی السلطنه» نوشته ی زنده یاد عبدالرضا حیاتی را اجرا نمود و سپس بخشی از «نمایش مردآزما »نوشته ی زنده یاد بهمن عیوق را به «زبان فارسی و گویش لری» بازی کرد که مورد تحسین امام جمعه قرار گرفت .

 

در پایان حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل از عباس کرم الهی خواست تا پس از کرونا یک نمایش کودک را اجرا کند و از ایشان دعوت کند تا در ردیف اول نشسته و آن نمایش را ببیند .



:: بازدید از این مطلب : 1556
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.