کمک های مؤمنانه ی سپاه ناحیه ی شوش به سیزدهمین مرحله رسید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 294
:: بازدید ماه : 7983
:: بازدید سال : 20672
:: بازدید کلی : 297810
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 24 مهر 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به مناسبت رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و آخر ماه صفر ،سیزدهمین مرحله ی کمک های مؤمنانه که به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه شوش جمع آوری شده است  در حسینیه ی سپاه برگزار و 800 بسته ی معیشتی بین نیازمندان توزیع شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 24 مهرماه1399 هم زمان با روز وقف با حضورنماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ، جانشین فرمانده ی سچاه ناحیه ی شوش ، فرماندهان حوزه های مقاومت «سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی ـ شهید دانش و شهید بقایی» و جمعی از بسیجیان ؛ در راستای اجرای کمک های مؤمنانه که از سوی مقام معظم رهبری توصیه شد؛ با کمک خیرین و حامیان خانواده های نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند ؛ تعداد 800 سبد غذایی کمک مومنانه شامل « روغن ـ برنج ـ قند ـ ماکارونی ـ رب گوجه و به همراه گوشت قرمز»  بین خانواده های تحت پوشش و آسیب دیدگان اقتصادی از شیوع کرونا در سیزدهمین مرحله ی کمک های مؤمنانه توزیع شد.

سروان پاسدار مصطفی میردورقی جانشین فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش و حجت الاسلام محمد دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ضمن قدردانی از خیرینی که همیشه با چنین کمک هایی به فکر نیازمندان جامعه هستند خطاب به اصحاب رسانه و مطبوعات گفتند : هر چه اینگونه اخبار در رسانه ها بیشتر منتشر شود تا خیرین از این که این کمک ها به دست نیازمندان می رسند ، قطعا بیش از پیش از پیش در این امر خداپسندانه شرکت خواهند نمود .

سروان پاسدار میردورقی اظهار داشت: اجرای طرح کمک مومنانه در واقعی اقدامی است تا با کمک خیرین بتوانیم ضمن کاهش بخشی از مشکلات آسیب دیدگان لبخند شادی را بر چهره آنها بنشانیم. کسانی که در همه ی صحنه‌ها با مشارکت مؤثر و خوب درخشیده اند این بار نیز که شرایط کشور ویژه است باید در صحنه باشند تا به کمک همدیگر این دوران را با تدبیر و همدلی پشت سر بگذاریم. به هر حال بعد از سپری شدن این بیماری و شرایط سخت با مسائلی روبرو هستیم که عده ی زیادی از اقشار مختلف با تعطیل شدن فعالیت‌های خود دچار آسیب مالی و معیشتی و روحی شده اند که باید برای آنها تدبیر کنیم.

حجت الاسلام محمد دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش در خصوص اجرای رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت : ویروس منحوس کرونا هر چقدر که بد است و پلیدی هایی دارد اما برکاتی در جامعه مانند همین «نهضمت خدمت رسانی دارد، انقلاب و نهضت خدمت رسانی، نوع دوستی و حرکت مواسات که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» عنوان کردند، همه را بر آن داشت در حد توان کمک کنند و به میدان بیایند.

وی افزود:اهداف رزمایش کمک مومنانه همان اهداف انقلاب اسلامی است در این انقلاب محرومین و مستضعفین و پابرهنه ها،ولی نعمتان ما هستند و نباید در سختی ها آنها را فراموش کنیم رضایت خدا در کمک به اقشار آسیب پذیر است. در نظام اسلامی همه باید در کارهای خیر مشارکت داشته باشند، در دعا ها از خداوند می خواهیم که ما را از خیرین قرار بدهد. در دفاع مقدس همه با هم بودیم که پیروز شدیم در این عرصه نیز دست به دست هم پیروز می شویم.



:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.