کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از حمایت بیمه ای و تسهیلات وام برای هنرمندا
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 19 مهر 1399

به گزارش روابط عمومی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، هنرمندان می توانند از تسهیلات اعتباری و وام بانکی جهت خلق آثار «فرهنگی،هنری،سینمایی، مطبوعاتی و...» استفاده کنند .

محمد دیناروند کارشناس امور هنری این اداره ی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  ضمن تشکر از حمایت های همیشگی د‌کتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همچنین پیگیری های مجدانه ی رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش جهت رفاه و بهبود شرایط اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شوش، اظهار داشت: در راستای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر بیش از پنجاه نفر از افرادِ واجد شرایط شهرستان شوش در زمینه های مختلف فرهنگی وهنری از جمله: مدیران مسئول آموزشگاه های آزاد هنری، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، هنرمندان عرصه « هنرهای تجسمی، نمایشی، موسیقی، علوم سینمایی، تعزیه خوانی، نویسندگان ، خبرنگاران و ...» تحت عنوان اعضای صندوق اعتباری هنر  در قالب «تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا» پس از ثبت نام در سایت مربوطه به بانک های عامل جهت در یافت وام (با کارمزد ۱۲ درصد) معرفی شدند.

وی افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا از سوی صندوق اعتباری هنر که شامل حال بسیاری از هنرمندان این شهرستان قرار گرفت، اصحاب فرهنگ و هنرِ عضوِ صندوق اعتباری هنر جهت دریافت« هنر  کارت» ثبت نام شده اند. (البته پس از تایید و دریافت پیامک از طرف صندوق اعتباری هنر کشور)این کارت علاوه بر اینکه  یک کارت شناسایی برای اعضای این صندوق محسوب می شود، به نوعی یک کارت بانکی نیز می باشد که مقرر است در آینده مبلغی تحت عنوان کمک هزینه جبران خسارت ناشی از کرونا در این کارت واریز شود.

کارشناس امور هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در ادامه یادآور شد : به دنبال تامین اعتبارات لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیرو صورتجلسه صندوق اعتباری هنر و سازمان تامین اجتماعی کشور که در آن صندوق مذکور *مکلف گردیدحق بیمه سهم بیمه شده و همچنین حق سرانه درمان کلیه بیمه شدگان تحت پوشش صندوق مذکور که در پایان سال ۱۳۹۸ دارای قرارداد بیمه فعال بوده اند را جهت سه ماهه اول سال ۱۳۹۹(فروردین، اردیبهشت و خرداد) تقبل و به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نماید* لذا هنرمندان شهرستان شوش که عضو این صندوق هستند نیز از این قاعده مستثنی نمانده و از این مزیت و امتیاز بهره مند گردیدند. و افرادی هم که بدون اطلاع از این مهم اقدام به پرداخت حق بیمه سه ماهه اول سال نموده بودند، مبلغ پرداختی آنان طی سه مرحله به حساب آنان واریز و عودت داده شد.

وی در پایان ابراز داشت: تمامی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان شوش که واجد شرایط لازم می باشند، می توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیر مراتب مربوطه با عضویت در صندوق اعتباری هنر از مزایایی چون: «حمایت های بیمه ای» (بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی درمان و...) ؛ «حمایت های توسعه ای» (تسهیلات اعتباری و وام بانکی جهت خلق آثار فرهنگی،هنری،سینمایی، مطبوعاتی و...) ،  «حمایت های معیشتی و تامین آتیه »  (پرداخت مقرری یا کمک مستمری به افراد مشمول، کمک هزینه معالجه و...) بهره مند شوند.



:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.