منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3011
:: باردید دیروز : 265
:: بازدید هفته : 3540
:: بازدید ماه : 6499
:: بازدید سال : 19188
:: بازدید کلی : 296326
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 4 مهر 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 13 روز سه شنبه 3 مهرماه 1397 کاظم صابری مسئول دفتر دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی برای مطلع شدن پیشرفت پروژه های عمرانی از روستاهای مسیر غیب بازدید میدانی نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ محمدحسین مریدی دهیار روستای خیرآباد ثانی به مشکلات عمده ی این روستا اشاره کرد و گفت : روستای خیرآباد ثانی با 70 خانوار  نیاز به یک ترانس برق دارد  که طی مکاتباتی که با اداره ی برق داشته ایم متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است .

وی افزود : مشکل بعدی ما آب آشامیدنی است ؛ البته این مشکل تمام روستاهای مسیر غیب است  که دکتر نوری نماینده ی شهرستان شوش در این راستا پیگیری های زیادی داشته و امیدوارم این مشکل برطرف شود .

مریدی در ادامه به شن ریزی خیابان های اصلی روستای خیرآباد ثانی اشاره کرد و تصریح نمود : این روستا سه خیابان اصلی و دو خیابان فرعی دارد ، در حال حاضر سه خیابان اصلی شن ریزی شده و بیس جهت زیرسازی و شن ریزی خیابان های فرعی نیاز به تأمین اعتبار می باشد و از آنجایی که  از طریق ارزش افزوده  در طول سال فقط 15 میلیون تومان تخصیص داده می شود لذا انتظار می رود همانگونه که نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی تاکنون  پیگیری های ثمربخشی داشته از این به بعد هم  این حمایت ها را داشته باشد تا به خواست خدا تا قبل از پایان سال توانسته باشیم آسفالت خیابان های اصلی و فرعی را عملیاتی کنیم .

شایان ذکر است این روستا در سفر جهادگران خبر انجمن روزنامه نگاران حتی فاقد جوی و جدول بود اما در حال حاضر از نعمت جوی و جدول بهره مند است و مدرسه ای که در آن سفر  در حال ساخت بود به بهره برداری رسیده است و کار به جایی رسیده که لوله های انشعاب گازرسانی با پیگیری های دکتر نوری در خیابان های روستا برای حفاری و ذر خیابان ها تخلیه شده اند .

 

روستای بعدی که مورد بازدید میدانی کاظم صابری قرار گرفت « سید عدنان » بود که بر خلاف روستای خیرآباد ثانی خیابان های آن کاملا آسفالت شده و حتی جاده ی ورودی به این روستا دارای تیرهای چراغ برق بوده و تنها مشکل این روستا آب آشامیدنی است .

به گفته ی سید حمید نجات پور دهیار این روستا تنها روستایی که نیاز به بیشترین توجه را دارد و در این مسیر می توان گفت محروم ترین روستا به شمار می آید روستای چیچالی است و انتظار می رفت نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به این روستا را در اولویت قرار داده و همچنین مشکل آب که دغدغه ی همه ی روستائیان است را نیز در دستورکار قرار دهد .

مسئول دفتر نماینده ی شهرستان شوش در پایان این بازدیدمیدانی اظهار داشت : باید صورتجلسات  گذشته مورد بررسی قرار گیرد تا از محتویات تصویب شده ی آن مطلع گردیم و به استناد آن موانع را برطرف نماییم .

شایان ذکر است در برگشت از این مسیر کنار جاده شاهد آتش زدن زباله و چند لاستیک ماشین بودیم که باد مستقیم دود این زباله و لاستیک ها به طرف روستا هدایت می کرد و باعث اذیت و آزار ساکنان روستا  می شد . 



:: موضوعات مرتبط: شوش , ,
:: برچسب‌ها: "بازدید میدانی"مسئول دفتر "نماینده ی شهرستان شوش"در مجلس شورای اسلامی"از روستاهای مسیر غیب" ,
:: بازدید از این مطلب : 2583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.