به منظور تبیین برنامه های هفته ی دفاع مقدس جلسه ی هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شوش ب
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 285
:: بازدید ماه : 7974
:: بازدید سال : 20663
:: بازدید کلی : 297801
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 12 شهريور 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

جلسه ی هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه  ی شهرستان شوش با حضوردر دفتر سرپرستی اداره ی ورزش و جوانان شوش به منظور تبیین برنامه های ورزشی هفته ی دفاع مقدس برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 12 شهریورماه1399 هم زمان با «روز مبارزه با استعمار  انگلیس ، سالروز شهادت رئیسعلی  دلواری و روز بهورز » به منظور تبیین برنامه های  هفته ی دفاع مقدس ، جلسه ای با حضور«روح الله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان ؛ حاج رضا محمود خانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش ، دو نفر از مسئولین هیئت های ورزشی و برخی از اعضای هیئت اندیشه ورز و مسئول روابط عمومی کانون بسیج ورزشکاران »در اداره ی ورزش و جوانان برگزار شد .

مدیر کانون بسیج ورزشکاران ناحیه ی سپاه شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت : از آن جایی که پایان این ماه  هفته ی دفاع مقدس آغار می شود انتظار داریم که تصاویر شهدای ورزشکار در این هفته علاوه بر نصب در سردرب ورودی شهر در سالن های ورزشی و دفاتر مسئولین هیئت های ورزشی نصب شود به طوری که شهدای مربوط به هر هیئت در سالن های ورزشی همان هئیت ها نصب شود .

وی در ادامه به معرفی عباس کرم الهی به عنوان نماینده تام الاختیار برنامه ریزی هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران معرفی نمود و در این خصوص اظهار داشت : از آنجایی که برادر عباس کرم الهی مسئول روابط عمومی این کانون می باشد و در واقع اطلاع رسانی ها و پوشش خبری را بر عهده دارد در این جلسه به عنوان نماینده ی تام اختیار برنامه های هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران معرفی می گردد  کهبر اسناس تقویم رسمی کشور حداقل یک و حداکثر دو جلسه را برای جلسات مشترک هیئت اندیشه ورز و. اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش معرفی می گردد که برای تشکیل جلسات می بایست با سرپرست اداره ی ورزش و جوانان هماهنگی های لازم را به عمل آورد .

روح اله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان نیز ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهداء حضرت امام حسین(ع) برای نصب تصاویر شهدای ورزشکاربا توجه به این که مربوط به چند رشته ی خاص نظیر « فوتبال ـ کشتی و تکواندو » می باشند در این راستا پس از برآورد هزینه های مورد نیاز اقدامات لازم به عمل می آید .

عباس کرم الهی مسئول روابط عمومی کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش  با اشاره به این که عزاداری امام حسین فقط اختصاص به دهه ی اول محرم ندارد گفت : محرم و صفر، ماه عزاداری دوستان اهل بیت(ع) است و هرکدام از شیعیان بلکه هر مسلمانی وظیفه دارد تا حزن و اندوه خویش را در عزای فرزند رسول خدا(ص) ابراز کند. برپاکردن « مجالس عزا، سیاه پوشیدن، شرکت در مجالس و گریستن در عزای امام حسین(ع)، کمک‌های مادی و معنوی تحت عنوان کمک های مؤمنانه ، راه انداختن دسته‌جات عزاداری و هر عملی که مصداق اقامه عزا برای حضرت سیدالشهدا(ع) باشد» در تقرب انسان به خدای متعال نقش بسیار مهمی دارد و از طرفی با توجه به این که هنوز ویروس منحوس کرونا مهمان ناخوانده ی ایران است برنامه ها  می بایست با پروتکل  های بهداشتی و رعایت کردن فاصله های اجتماعی در نظر گرفته شود .

وی در ادامه ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش یادآور شد : با استفاده از تقویم رسمی کشور برنامه هایی  تا پایان سال برای هیئت اندیشه ورز تنظیم می گردد و پس از تأیید نهایی یک نسخه از آن به سرپرست اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ارائه می شود تا برای تشکیل جلسات هماهنگی های لازم به عمل آید و به نوبه ی خود از این حسن اعتماد که حاج رضا محمودخانی به ما دارد سپاسگزارم .

شایان ذکر است برنامه های پیشنهادی کانون بسیج ورزشکار ان سپاه ناحیه ی شوش بعد از تأیید نهایی از طریق پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز اطلاع رسانی خواهد شد .



:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.