فرمانده سپاه ناحیه ی شوش از برگزاری نهمین مرحله ی کمک های مؤمنانه خبرداد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3377
:: بازدید ماه : 6336
:: بازدید سال : 19025
:: بازدید کلی : 296163
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 3 شهريور 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در چهارمین شب از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ضمن قدردانی از مردم به خاطر ایجاد شور حسینی از برگزاری نهمین مرحله ی کمک های مؤمنانه روز چهارشنبه 5 شهریور خبرداد .

به گزارش شوش نیوز ساعت 23:15 دقیقه سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن قدردانی از هیئت رزمندگان اسلام و ستاد برگزاری نماز جمعه به خاطر برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت : هر چند که امسال به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا می بایست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی مراسم ها برگزار شوند اما با این وجود مردم ولایتمدار شهرستان شوش نگذاشتند شور حسینی کم رنگ شود و در مکان های خود مراسم های « روضه خوانی ـ سینه زنی و زنجیرزنی» را برگزار می کنند که جا دارد از این مردم که به عشق امام حسین(ع) این گونه مراسم ها را به صورت خودجوش گرم برگزار می کنند قدردانی نمایم .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش افزود : هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوش با دعوت از ادیبان و سخنرانان استانی و دانشمندان و فضلای شهرستان شوش از جمله آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش دعوت می کنند تا عزاداران بهترین استفاده را از تاریخ فرهنگ عاشورا ببرند لذا از مردم انتظار دارم که به مصلای نماز جمعه از ساعت 22 تا 23 به مدت یک ساعت بیایند .

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی در پایان از برگزاری نهمین مرحله ی کمک های مردمی خبرداد و گفت : با رهنمودهای امام جمعه ی شهرستان شوش و به دنبال اجرای طرح امام خامنه ای«مدظله العالی» نهمین مرحله ی کمک های مردمی روز چهارشنبه 5 شهریورماه1399 برگزار می شود که به محض مشخص شدن مکان برگزاری به اطلاع عمومی خواهد رسید .

شایان ذکر است دهمین مرحله ی کمک های مؤمنانه روز اربعین حسینی برگزار می شود و بسته های مواد غذایی و بهداشتی بین مردم توزیع خواهند شد .



:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.