سفره ی نذری محرم توسط خیرین برای توانجویان جسمی حرکتی شهرستان شوش گسترانیده شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3385
:: بازدید ماه : 6344
:: بازدید سال : 19033
:: بازدید کلی : 296171
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 3 مهر 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ الهه منگری

پس از نماز مغرب و عشاء دوشنبه 2 مهرماه 1397 به همت خیرین لبیک گوی حسینی ، سفره ی نذری برای توانجویان جسمی حرکتی انجمن توانجویان شهرستان شوش گسترانیده شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ با حضور ناصر چنانی معاونت هنری و امور سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، فاطمه دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، دکتر سعید شفاهی رئیس شورای اسلامی شهر شوش ؛ جمعی از خبرنگاران ، مدیرعامل ، هیئت مدیره و اعضای انجمن توانجویان ، سفره ی نذری به نیت امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) در منزل یکی از خیرین گسترانیده شد .

پس از صرف شام ؛ یک دستگاه ویلچر از طرف مدیرعامل و هیئت مدیره ی انجمن توانجوان به یکی از محصلین فاقد ویلچر اهدا شد . و علاوه بر آن ناصر چنانی معاونت هنری و امور سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان هدیه ای به این نوجوان اهدا نمود .

دکتر علیرضا کریمی رئیس هیئت مدیره ی انجمن توانجویان جسمی حرکتی شهرستان شوش ضمن قدردانی از خیرینی که تدارک این سفره نذری را برای توانجویان دیدند گفت : با توجه به این که خیرین اجازه نداده اند از آنها نامی برده شود تنها به این نکته اشاره می کنم ؛ آنهایی که سفره های نذری برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ابوالفضل العباس پهن می کنند و در کنار آن سفره نیازمندی را دعوت نمی کنند اما اشخاصی هستند که هزینه های سفره ی نذری را تقبل می کنند و آن هزینه را به صورت مستقیم در اختیار انجمن توانجویان قرار می دهند تا این قشر با خانواده از آن اطعام بهره مند شوند و نامی هم از آنها برده نشود .

وی در ادامه به تفاهم نامه ی بین انجمن توانجویان و درمانگاه خیریه امیرالمؤمنین اشاره کرد و گفت : خوشبختانه با پیگیری  حمید منصوری مدیر عامل انجمن ، توانجویان به صورت رایگان می تواانند از ویزیت  پزشکان عمومی در درمانگاه خیریه امیرالمؤمنین استفاده کنند و اگر شورای اسلامی شهر شوش اتاقی که در کنار دفتر انجمن توانجویان است را در اختیار ما قرار دهد می توانیم بعد از این که این عزیزان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گواهینامه مهارت را دریافت نمودند به صورت کارگاه از آن استفاده نمود و سایر توانجویان نیز در خانه  مشغول کار شوند تا از این طریق درآمدی داشته باشند .

حمید منصوری مدیرعامل انجمن توانجویان جسمی و حرکتی شهرستان شوش گفت : معلولیت محدودیت نیست بلکه محدویت یک تفکر ذهنی است که می توان آن را تغییر داد ؛ «معلولیت»، واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول ایجاد کند، اما معلولان سرتاسر دنیا، بارها این را به اثبات رسانده‌اند که معلولیت، محدودیت نیست.

وی در ادامه مناسب سازی را انتظار توانجویان از مسئولین دانست و خاطر نشان نمود : مناسب‌سازی یک وظیفه عمومی است و فقط بر عهده سازمان بهزیستی نیست، بلکه باید همه ی اقشار جامعه از جمله « ادارات دولتی ، ارگان ها و نهادهای انقلابی و سازمان های غیردولتی» در این خصوص همکاری های لازم را انجام دهند. « تردد در ساختمان های اداری ، معابر، علایم راهنمایی و رانندگی، مبلمان شهری وحمل و نقل زمینی» از جمله مواردی است که باید برای دسترسی آسان معلولین مناسب سازی شود.

در پایان با هماهنگی حمید منصوری مدیر عامل انجمن توانجویان ، زینب بالویی عضو انجمن ناشنویان و موافقت فاطمه دیناروند سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، عباس کرم الهی به عنوان کارگردان نمایش برای این دو انجمن مأموریت یافت تا با استفاده از اعضای علاقه مند به تئاتر انجمن های مذکور به تولید نمایش بپردازد .



:: برچسب‌ها: "سفره نذری"محرم "توسط خیرین "برای توانجویان" ,
:: بازدید از این مطلب : 1179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.