جلسه ی مشترک مرکز بهداشت ، هیئت فوتبال و مدیران مدارس فوتبال شهرستان شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3360
:: بازدید ماه : 6319
:: بازدید سال : 19008
:: بازدید کلی : 296146
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 25 مرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در جلسه ای که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت برگزار شد ، رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش  درباره ی مدارس فوتبال و برگزاری مسابقات در شهرستان شوش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10:20 صبح روز شنبه 25 مردادماه 1399 هم زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان جلسه ی مشترک مرکز بهداشت ـ مدیران باشگاه ها و مدارس فوتبال دارای مجوز رسمی و جمعی از والدین بازیکنان جلسه ای به منظور آغاز فعالیت مدارس فوتبال برگزار شد .

علی محمد خردمند  در جلسه ی مشترک مرکز بهداست شهرستان شوش ، هیئت فوتبال ، مدیران مدارس فوتبال و چند خانواده در مورد آغاز فعالیت مدارس فوتبال این شهرستان گفت :  بر اساس دستور العمل ارسالی از هیئت فوتبال استان خوزستان مدیران مدارس فوتبال دارای مجوز رسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند اما تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شوش نیز برای ما مهم است چون با نظارت مرکز بهداشت شهرستان شوش در صورت صلاحدید مدیران مدارس فوتبال می بایست فعالیت خود را آغاز نمایند .

در ادامه منوچهر شنوه مدیر باشگاه و مدرسه ی فوتبال فرهنگ شوش ضمن قدردانی از رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش در خصوص آغاز فعالیت مدارس فوتبال اظهار داشت : ما پیرو دستورات مرکز بهداشت و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شوش هستیم اما متأسفانه برخی از باشگاه هایی که هیچگونه مجوزی ندارند فعالیت خود در « پارک میراث و مجموعه ورزشی شهرداری واقع در گلزار شهدای شوش » آغاز کرده اند که می بایست برای حفظ سلامت جامعه و نوجوانانی که در این مدارس غیرقانونی فعالیت می کنند تدابیری اندیشیده شود .

امین نیسی مدیر باشگاه و مدرسه ی فوتبال پویا حفظ سلامت جامعه را الولویت اول خود دانست و در این راستا یادآور شد : خانواده ها به این دو باشگاه دارای مجوز اعتماد کرده و. فذرندان خود را ثبت نام کرده اند و ما هم طبق دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا توصیه های لازم را با آنها در میاد گذاشته ایم و تا زمانی که به ما مجوز آغاز فعالیت داده نشود به هیچ عنوان گامی را بر نخواهیم داشت .

سپس مهندس غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش ضمن اعلام شکننده بودن وضعیت سفید در حال حاضر در صورت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و عدم توجهی به فاصله گذاری اجتماعی تصریح نمود : از اسفند 1398 به صورت کاملا جدی در حال مبارزه به کرونا هستید که بیش از دو ماه و نیم از این مدت در وضعیت قرمز به سر می بردیم تا این که خوشبختانه بیش از 75درصد از مردم از ماسک استفاده می کنند و باید به صراحت بگویم  در حال حاضر تنها  راه مبارزه با این ویروس منحوس « استفاده از کرونا ـ شستشوی مرتب دست ها و فاصله گذاری اجتماعی» است  تا بتوانیم پیشگیری های لازم را انجام داده باشیم .

وی افزود : در حال حاضر در سطح کشور « لیگ برتر و لیگ های دسته ی اول تا سوم»  به خاطر ایجاد نشاط  برای مردم چند وقتی است که شروع شده و چون از نظر روحی و روانی مردم در عذاب  قرار داشتند ایجاد نشاط لازم است و ما هم به نوبه ی خود می بایست  یک نشاط را برای مردم به وجود آوریم اما تا زمانی که از ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان به ستاد این شهرستان به صورت مکتوب اعلام نشود ما اجازه نخواهیم داد فعالیت مدارس فوتبال آغاز شود .

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش در خصوص  آزمایش برای هر نفر گفت : در سطح کشور برای هر تست 350 هزار تومان  از مردم گرفته می شود ؛ ولی ما نهایت همکاری را در صورت دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا خواهیم داشت و مدیر هر باشگاه و مدرسه ی فوتبال می بایست بداند که در محیط بازی که می خواهند به آموزش فوتبال بپردازند نباید هیچ نوع آبسردکنی وجود داشته باشد و از آب معدنی برای رفع تشنگی استفاده شود ؛ بازیکنان و مربیان مرتب دست های خود را بشویند  و از تجمع بیش از حد خانواده ها جدا خود داری شود و بازیکنان ذخیره که می خواهند بر روی نیمکت بنشینند فاصله گذاری را رعایت کنند .

مهندس میرزایی در ادامه از نظر آماری به مبتلایان به ویروس منحوس کرونا در سطح جهان اشاره کرد و یادآور شد : تا امروز در کل جهان 21 میلیون 374048 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و 763745 از آنها فوت کرده و سهم ایران تا یروز جمعه 24 مردادماه1399 دقیقا 763745 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و متاسفانه تمام رده های سنی در معرض خطر قرار داده است و با توجه به این که مهمترین موضوع و اولویت ما حفظ سلامت فرد فرد همشهریان است لذا تا زمانی که مجوزی  دریافت نکنیم هیچگونه اجازه ای نخواهیم داد و زمانی هم که مجوز به دست ما برسد هر مدرسه ی فوتبال موظف است یک سفیر سلامت به ما معرفی کند تا هم رابط ما و هیئت فوتبال و باشگاه باشد و ما هم گزارشات لازم را را از این سفیر دریافت کنیم .

مهندس میرزایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان نمود : ما از همین امروز پیگیر استعلام از ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا حداکثر تا پایان این هفته نتیجه ی نهایی را به اداره ی ورزش و جوانان و هیئت فوتبال اعلام کنیم و از طرفی هیئت فوتبال در خصوص آغاز به فعالیت مدارس فوتبال غیر رسمی نامه ای به مرکز بهداشت ارسال نماید تا با متخلفان برخورد قانونی شود .

شایان ذکر است در این جلسه « مهندس غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش ـ علی محمد خردمند رئیس هیئت فوتبال ـ ابراهیم ستاوی دبیر هیئت فوتبال ـ مریم سلمان زاده نایب رئیس هیئت فوتبال ـ عباس کرم الهی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال ـ منوچهر شنوه مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ ـ امین نیسی مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی پویا ـ جمعی از مربیان فوتبال  و کارشناسان  مرکز بهداشت و والدین بازکنان» حضور داشتند .



:: بازدید از این مطلب : 1162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.