با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان تجلیل شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 22 مرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11:30 روز چهارشنبه 22 مردادماه1399 هم زمان با روز تشکل ها  و مشارکت اجتماعی به همت مدیر درگاه تئاتر استان خوزستان با حضور دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و ناصر آریایی معاون هنری و سینمایی این اداره ی کل از خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان به مناسبت هفته ی خبرنگار تجلیل شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ضمن تبریک روز خبرنگار به مدیر و خبرنگاران درگاه تئاتر استان خوزستان یادآور شد :

همزمان با برگزاری آیین بزرگداشت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان بهبهان از مدیریت درگاه تئاتر خوزستان تقدیر شد. بار اصلی «خبر رسانی، خبر نگاری و تعامل و تبادل فرهنگی» به دوش اصحاب رسانه است با این حال خبرنگار هیچ جایی دیده نمی شود  و همه هم می دانند اکثرا بیکارند و از طرف هیچ دسگاهی به خاطر این فعالیت خطیر حقوق یا دستمزدی هم دریافت نمی کنند و آنهایی هم که شاغل شرکت و یا نهادی هستند و یا کار آزاد دارند از جیب خود مایه می گذارند تا اخبار حوزه ی استحفاظی خود را منعکس کنند .

وی افزود : از همه مهمتر خبرنگاران درگاه تئاتر هستند که با عشق و علاقه اخبار مربوط به تولید نمایش در فضای مجازی را منعکس می کنند و با پیشکسوتان این هنر مقدس مصاحبه می کنند تا جوانتر ها با بزرگان هنر متعالی تئاتر بیش از پیش آشنا شوند ، درگاه تئاتر خوزستان سال گذشته عنوان درگاه برتر کشور را اخذ نمود و در سه ماهه ی اول امسال نیز تاکنون در جایگاه اول قرار دارد و این مرهون زحمات « ساسان شکوریان به عنوان مدیر درگاه» ؛ «عباس کرم الهی خبرنگار درگاه تئاتر خوزستان  ـ  غزل بویری خبرنگار و فضای مجازی درگاه تئاتر خوزستان ـ سمیه مقدم  خبرنگار و عکاس درگاه تئاتر خوزستان ـ محمدرضا خردمند  خبرنگار درگاه تئاتر خوزستان و ایمان شریفی  عکاس درگاه تئاتر خوزستان»می باشد لذا بر آن شدیم که امروز این عزیزان را دور هم جمع کنیم و با اهدا لوح تقدیم از آنها تقدیر به عمل آوریم .

سپس ناصر آریایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از تیم خبرنگاری درگاه تئاتر خوزستان گفت : زنده نگه داشتن درگاه تئاتر خوزستان به مدد همین عزیزانی است که امروز از شهرستان های « شوش ـ دزفول ـ امیدیه و بهبهان» اینجا دور هم جمع شده اند که با عشق و علاقه در همین سه ماهه ی اول سال 1399 بدون کوچک ترین چشم داشت مادی در این عرصه تلاش  نموده و حداقل 40 خبر را منتشر کرده اند که کاری ستودنی می باشد .

 

 در پایان با اهدا دو/2 لوح تقدیر به امضا «دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، رضا بصیرت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و علی اکبر عبدالعلی زاده مدیر درگاه تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر» از مدیر و خبرنگاران درگاه تئاتر خوزستان تجلیل شد .



:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.