مدیران باشگاه های فرهنگی و ورزشی فرهنگ و پویا خبردادند : فرزندان شاغیل نیشکر هفت تپه رایگان ثبت نا
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3361
:: بازدید ماه : 6320
:: بازدید سال : 19009
:: بازدید کلی : 296147
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 22 مرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به منظور آغاز ثبت نام مدارس فوتبال توسط دو باشگاه فرهنگی و ورزشی فرهنگ به مدیریت منوچهر شنوه و پویا به مدیریت امین نیسی جلسه ای با حضور رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش در دفتر این هیئت برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 19:45 روز سه شنبه 21 مردادماه1399 جلسه ای با حضور علیمحمد خردمند رئیس هیئت فوتبال ـ ابراهیم ستاوی مسئول کمیته ی اجرایی مسابقات ـ منوچهر شنوه مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی فرهنگ و امین نیسی مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی پویا در دفتر هیئت فوتبال به منظور برنامه ریزی آغاز ثبت نام این دو باشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

علیمحمد خردمند رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به مدیران باشگاه های فرهنگی و ورزشی فرهنگ و پویا به دستور العمل ثبت نام از علاقه مندان به آموزش فوتبال اشاره کرد و گفت : 19 بند در دستورالعملی که به آنها اشاره می کنم که هر دو باشگاه موظف به رعایت این مفاد هستند 1 ) ـ تا ریشه کنی  ویروس منحوس کرونا  مدیران و مربیان هر دو باشگاه موظفند در جلسه ای که هر هفته یک بار برگزار می شود .2 ) ـ نقل و انتقال بین دو باشگاه باید با رضایت مدیران و مربیان باشد . 3 ) ـ بازیکنان بالا 13 سال سن  می بایست قرارداد داشته باشند و پائین تر از این سن به صورت نامه نگاری بلامانع است . 4 ) ـ مسابقات به صورت تورنمنت برگزار می شود . 5 ) ـ رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش یک نفر را به عنوان بازرس به هر دو باشگاه معرفی می کند . 6 ) ـ هر دو باشگاه موظفند کمیته ی آموزش را تشکیل دهند . 7) ـ هر دو باشگاه  موظفند هر نوع تبلیغ را قبل از انتشار و یا نصب به تأیید هیئت فوتبال برسانند . 8) ـ برای نظارت می بایست از سجاد مهدی پور مسئول آموزش هیئت فوتبال استان خوزستان دعوت شود . 9 ) ـ برای برگزاری جلسات تمرین مدیران هر دو باشگاه موظفند هماهنگی های لازم را داشته باشند که تداخلی به وجود نیاید . 10 ) ـ رعایت پروتکل بهداشتی شامل  استفاده از « ماسک ـ دستکش و تب سنج » استفاده از وسایل شخصی شامل « آب خوردن  ـ میوه ـ لیوان و.... » و بیمه ی ورزشی الزامی می باشد . 11) ـ به هنگام خارج شده از ورزشگاه  بطری آب نوشیدنی و یا لیوان یک بار مصرف  نباید در محوطه انداخته شود . 12) ـ صحبت ـ مجادله یا هرگونه ارتباط کلامی با سایر بازیکنان در حین مسابقه خصوصا از فاصله ی نزدیک ممنوع می باشد . 13) ـ  جهت مجانی بودن تست کرونا  هر ده روز جلسه ای با مهندس غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش برگزار می گردد .14 ) ـ  فعالیت مدارس فوتبال منوط به رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد و در این زمینه  با مدارسی که تخلفی در این راستا داشته باشند بر اساس قانون برخورد خواهد شد . 15) ـ مدیران و مربیان مدارس فوتبال  موظفند با رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش یک کلاس آموزشی را داشته باشند  تا آموزش های لازم را ببینند تا بتوانند به صورت اصولی و صحیح پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا خدایی ناکرده  اتفاق ناگواری رخ ندهد 16 ) ـ چنانچه مجددا استان خوزستان و شهرستان شوش در وضعیت قرمز کرونایی  قرار بگیرد و ستاد مبارزه با کرونا تعطیلی مسابقات و تمرینات را اعلام کنند هر دو باشگاه موظفند تمرینات و مسابقات خود را تعطیل کنند .

رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش در ادامه خطاب به خانواده ها اظهار داشت : از نظر هیئت فوتبال شهرستان شوش فقط باشگاه های فرهنگی و هنری « فرهنگ و پویا» در شهرستان شوش دارای مجوز رسمی و معتبر هستند و مجاز به ثبت نام مدارس فوتبال می باشند و هر باشگاه دیگری که بخواهد اقدام به ثبت نام  در این راستا داشته باشد غیر قانونی است و خانواده ها مواظب باشند که در باشگاه های غیر قانونی فرزندان خود را ثبت نام نکنند .

در ادامه منوچهر شنوه مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی فرهنگی ضمن قدردانی و تشکر از اداره ی ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان شوش به خاطر همکاری های و حمایت های تأثیر گذار با مدارس فوتبال به ارتباط نزدیک با خانواده ها اشاره کرد و یادآور شد : مدارس فوتبال ارتباط نزدیک از نظر « ورزش و عاطفه» با خانواده دارند ؛ ما در مدرسه ی فوتبالی که در اختیار داریم ثبت نام خود را از 6 سالگی تا زیر 17 سال  در چهار رده ی سنی  سال هاست که  در زمین چمن هیئت فوتبال  برگزار می کنیم البته تا کنون این چمن در اختیار اداره ی ورزش و جوانان بوده است و امسال در اختیار هیئت فوتبال  قرار دارد .

وی افزود : ما بازیکنانی داریم که از روستای خسرج (کاظم حمد) ـ میان آب و... در اختیار داریم که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاق در کیفیت بالایی هستند  و از همین بازیکنان تعدادی را از جمله « مهدی جنادله و رئوف سلطانی نونهالان  فولاد خوزستان ـ حسین فضلی ، دانیال چعب و قاسم لطیفی نوجوانان فولاد  ـ دانیال سعدی جوانان فولاد ـ عقیل طلیلی ، امیر محمد حاجی کلی و حسین شفاهی  تیم عمران نیروی اندیمشک در لیگ برتر نوجوانان کشور» توانسته ایم به فولاد خوزستان معرفی کنیم .

مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی فرهنگ شهرستان شوش ضمن ابراز همدلی با کارگردان نیشکر هفت تپه که ماه هاست حقوق خود را دریافت نکرده اند اظهار داشت : فرزندان شاغلین شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه  در صورتی که از طرف هیئت فوتبال شهرستان شوش به ما معرفی شوند  به صورت رایگان آنها را ثبت نام می کنیم تا در این راستا دین خود را ادا کرده باشیم .

امین نیسی مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی پویا نیز در ابتدای سخنان خود هفته ی خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش تبریک گفت و در این راستا تصریح نمود : گاها انسان نیاز به دیده شدن در جامعه دارد که  توسط رسانه ها  شکل می گیرد و این دیده شدن اگر  از طریق ورزش باشد بیشتر تأثیرگذار است .

وی افزود : زکات عمل ما تشکیل  باشگاه و راه اندازی مدرسه ی فوتبال است و هر دو مدرسه ی فوتبال« فرهنگ و پویا»  تاکنون توانسته اند بازیکنانی  به لیگ های کشور  از جماه «فولاد خوزستان و استقلال شوش»  معرفی کنند و اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش  می بایست به این موضوع بپردازد ؛ لذا خبرنگاران  باید در کنار ما حضور داشته باشند که باعث دلگرمی مربیان و بازیکنان آینده دار می شوند .

مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی پویا افزود : از سال 1386 در حال فعالیت می کنیم و این اولین جلسه ای است که با حضور عباس کرم الهی خبرنگار  باسابقه و ورزشی نویس  برگزار می شود  و لذا این حضور را به فال نیک می گیریم البته نه این که این خبرنگار باسابقه تاکنون خبری در مورد ورزش منتشر نکرده است ـ خیر بلکه ایشان با مصاحبه با ورزشکاران و انعکاس آن مصاحبه ها در «مجله ی دنیای ورزش هفته نامه فجر خوزستان  و روزنامه ی کار و کارگر»در دهه های 60 ـ 70 و 80 باعث دیدن شدن خیلی از جوانان این شهرستان بود که به طور مثال مصاحبه ای بود که با من داشت و آن را در دنیای ورزش منتشر کرد .

امین نیسی در تکمیل سخنان خود یادآور شد :وقتی خبرنگاران  در زمینه ی فعالیت باشگاه ها اطلاع رسانی کنند و مدیران و مربیان رو به جامعه معرفی کنند ، خانواده ها بهتر و راحت تر می دانند که فرزندشان قرار است کجا ثبت نام کند  و با چه کسی مار کند . چه ساعتی به خانه برمی گردد و اصلا با چه وسیله ای قرار است در این شرایط کرونایی تردد نماید .

وی ضمن تبریک به عباس کرم الهی که اخیرا به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال منصوب شده است ؛ این انتخاب را به فال نیک می گیریم و امیدوارم از این به بعد  مدارس فوتبال با حضور ایشان و دیگر خبرنگاران به خوبی دیده و به جامعه معرفی شوند .



:: بازدید از این مطلب : 1575
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.