انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش از باسابقه ترین خبرنگار این دیار تجلیل نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 114
:: باردید دیروز : 2696
:: بازدید هفته : 3339
:: بازدید ماه : 6298
:: بازدید سال : 18987
:: بازدید کلی : 296125
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 21 مرداد 1399

مینا جمشیدی فر ـ خبرنگار شوش نیوز

انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش به مناسبت روز خبرنگار از عباس کرم الهی باسابقه ترین خبرنگار فعال این دیار که در تمام عرصه ها اطلاع رسانی می کند در دفتر سرپرستی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10:45 روز سه شنبه 21 مردادماه1399 هم زمان با روز «روز حمایت  از صنایع کوچک» با حضور رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید امیر فراغت نایب رئیس هیئت مدیره ی انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش و نادیا شوهانی مسئول روابط عمومی این انجمن به مناسبت روز خبرنگار از عباس کرم الهی پیشکسوت مطبوعات و رسانه و سرپرست انجمن روزنامه نگاران  با اهدا لوح «وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ  وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ /// البته نزدیک است که کافران به چشمان (بد) خود (چشم زخمت زنند و) از پایت در آورند، آن گاه که آیات قرآن بشنوند و (چون در فصاحتش حیرت کنند از شدت حسد) گویند که این شخص عجب دیوانه است. در حالی که این کتاب الهی جز ذکر و پند و حکمت برای عالمیان نیست» و وجه نقد تجلیل به عمل آمد .

سید امیر فراغت نایب رئیس هیئت مدیره ضمن عذرخواهی از طرف عبدالرحیم رحیمی نیا ، رئیس هیئت مدیره به خاطر حجم بالای برنامه ها و عدم حضور در این مراسم تجلیل گفت : رئیس هیئت مدیره ی انجمن صنفی کشاورزان ارادت خاصی به خبرنگاران دارند و در سال های گذشته از خبرنگارانی بیشتری تجلیل کرده بود اما امسال چون عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز اخبار این انجمن را به نحو مطلوبی منتشر کرده لذا برآن شدیم که از پیشکسوت  رسانه و مطبوعات شهرستان شوش که به تنهایی با آموزش های مورد نیاز خبرنگارانی را به جامعه ی شوش تحویل داده قدردانی نماییم .

در ادامه رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از رئیس ، نایب رئیس ، اعضای هیئت مدیره و مسئول روابط عمومی انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش به منظور تجلیل از عباس کرم الهی یادآور شد : این برادر ارزشی زحمات زیادی را برای اداره کشیده که به عنوان نمونه می توان به برگزاری آزمون کارگاه آموزش خبرنگاری اشاره کرد که دیروز از ساعت 17 لغایت 22:30 این آزمون را با موفقیت انجام داد و به نوبه ی خود باید بگویم عباس کرم الهی یم وزنه ی ارزشی برای فرهنگ و هنر شوش به شمار می آید .

در پایان با اهدا لوح و وجه نقداز عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز تجلیل به عمل آمد .



:: بازدید از این مطلب : 1456
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.