منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 205
:: باردید دیروز : 2696
:: بازدید هفته : 3430
:: بازدید ماه : 6389
:: بازدید سال : 19078
:: بازدید کلی : 296216
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 17 مرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

هم زمان با سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار  توسط شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شوش از خبرنگاران فعال در راستای اخبار و رویدادهای این دستگاه تجلیل شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10:30 صبح روز جمعه 17 مردادماه 1399 روز خبرنگار با حضور مهندس سید عبدالحسین حسینی شهردار و فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهرشوش از جمعی از خبرنگاران  فعال  در راستای  انعکاس اخبار و رویدادهای این دستگاه در سالن اجتماعات شهرداری تجلیل به عمل آمد .

شهردار شوش سخنان خود را سه تک بیتی آغاز کرد و گفت : « به نام خداوند نون و قلم / خداوند آزادی و عشق و غم ///  به نام خداوند آلاله ها/ خداوند پروانه و پونه ها ///سر آغاز هر نامه نام خداست  /   که بی نام او نامه یکسر خطاست »

وی ضمن تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیرو آغاز ولایت امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع)  افزود :جا دارد سالروز شهادت محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)  در افغانستان« مزار شریف» انتخاب گردید و در ۲۶ دی‌ماه سال 1375 به عنوان مسئول نمایندگی خبرگزاری راهی «کابل» شد یعنی زمانی که این کشور درگیر جنگ‌های داخلی بود و به‌خوبی می‌دانست در این سرزمین آشوب زده خطر به اسارت درآمدن و حتی شهادت وجود دارد، اما بر حسب وظیفه و رسالت و تکلیف، این راه را انتخاب کرد ، همان ها که مصداق بارز آیه شریفه ی 111 از سوره ی توبه می فرماید : «إِنَّ اللَّهَ اشتَرى مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ  يُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ فَيَقتُلونَ وَيُقتَلونَ  وَعدًا عَلَيهِ حَقًّا فِي التَّوراةِ وَالإِنجيلِ وَالقُرآنِ  وَمَن أَوفى بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ  فَاستَبشِروا بِبَيعِكُمُ الَّذي بايَعتُم بِهِ  وَذلِكَ هُوَ الفَوزُ العَظيمُ///  همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است.» با سقوط مزار شریف به دست طالبان ؛ محمود صارمی به همراه 8 نفر دیگر به درجه ی رفیع شهادت نائل گردیدند اینجانب به نوبه ی خود شهادت این خبرنگار را به کلیه ی اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

مهندس حسینی در پایان مقدمه ی خود پیرامون روز خبرنگار یادآور شد : شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این رخداد، هفدهم مردادماه را به پاس قدردانی از این مقام «روز خبرنگار» نامید. بلکه الگویی باشد برای خبرنگارانی که گام در این وادی بی‌انتها می‌نهند تا بدون هیچ واهمه‌ای روایت‌گر صحنه‌های عشق و ایثار در مقابل زورگویان و جباران ظالم باشند.

شهردار شوش در ادامه تصریح نمود : هدف ما در این جلسه ارائه ی عملکرد و بیلان کار نیست بلکه قصد داریم از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش تجلیل نمائیم و بر همین اساس سخن را کوتاه می کنم .

سپس فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهر شوش ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه  روند انتخاب سرپرست شهرداری و سپس شهردار شوش را  تشریح نمود و در این راستا گفت : وقتی که من به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شدم یک هفته بعد از آن مهندس یوسف زمانی اصل از عنوان شهردار شوش استعفا داد و به عنوان سرپرست فرمانداری بهبهان به این شهرستان رفت لدا پس از چند جلسه برگزار کردیم تا این که مهندس مهرپرور به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد و به دنبال آن مقدمات کار را برای انتخاب شهردار در دستور کار خود قرار دادیم و سرانجام طی جلساتی از بین نامزدهای عنوان شهردار شوش مهندس سید عبدالحسین حسینی به عنوان شهردار انتخاب شد .

رئیس شورای اسلامی شهر شوش در ادامه پیرامون چهار راه شوش گفت : تعهدات ما نسبت به این پروژه خاتمه یافته و کار به اداره ی راه سازی موکول گردیده است البته برای این پروژه بیش از 12 طرح به دست ما رسیده که دو طرح از مهندسین شوش هستند و ما به دنبال زیباترین  ـ مدرن ترین و بهترین طرح هستیم .

در ادامه «علی سعدی مدیر مسئول نشریه صدای کرخه ـ مهدی آل کثیر خبرنگار اگزار ـ عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ـ احسان سلیمانی مدیر مسئول پایگاه خبری شوش نا ـ سمیه اکبری خبرنگار پایگاه خبری شوشان و الهه مانگری خبرنگار صبح ملت نیوز» درخواست خود را برای رفع مشکلات شهر شوش ارائه نمودند و یک سری پیشنهاد نیز مطرح کردند .

در پایان بر حسب کسوت و سابقه ی کاری از «عباس کرم الهی(شوش نیوز) ـ علی سعدی(صدای کرخه) ـ سمیه اکبری(شوشان) و مجتبی پناهی(ایرنا)  ـ علی روسی (صدا و سیما)» با اهدا لوح تقدیر ـ کارت هدیه و پکیج فرهنگی بهداشتی تجلیل به عمل آمد و سپس از «یاسین بداوی(نسیم شوش) ـ احمد معین(شوش24) ـ مهدی آل کثیر(اگزار) ـ  محمد آل کثیر(صدای شوش) ـ محمد خنیفر(صدای کرخه) ـ سید محمد موسوی(نسیم شوش) ـ الهه مانگری (صبح ملت نیوز ) و......» تجلیل گردید .

 



:: بازدید از این مطلب : 1504
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.