پیام تبریک مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به مناسبت روز خبرنگار
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 291
:: بازدید ماه : 7980
:: بازدید سال : 20669
:: بازدید کلی : 297807
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 17 مرداد 1399

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

لحظاتی پیش عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به مناسبت سالروز شهادت « محمود صارمی» روز خبرنگار پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود :

« قلم» بهانه‌ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای «خبر»خلاصه شویم . و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه ی خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که «قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از «استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‌گر جهانی»  قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند.

خبرنگاران شهید « سید محمد کاظم دانش  و فریدون سگوند » و آرمیدگان در خاک « زنده یاد اصغر شریفی » ـ « زنده یاد سید محمد فاضلی زاده « ـ« زنده یاد حمید تیماو» ـ « زنده یاد ناجح گل گلی » ـ « زنده یاد پیوند رجبی » ـ « زنده یاد عیسی خدادادی » ـ « زنده یاد جوان رعنا علی فتی » و «زنده یاد فرهاد خدادادی» یادتان گرامی باد .

خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسئول‌تر است. مسئول در قبال کشور و مردم حوزه ی جغرافیایی خود ،مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردمی که آخرین امیدشان بعد از خدا قلم و فریاد خبرنگاران است ؛  مسئول در قبال منافع ملی ، استانی و شهرستانی ،  مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌ای بیگانه به مرزهای فرهنگی ؛ مسئول در قبال اخلاق جامعه ؛ مسئول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‌های اداره ‏کنندگان کشور ، استان و شهرستان ؛  و این مسئو لیت و مسئولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌آفریند ، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه ی مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.

اینجانب به نوبه ی خود فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به کلیه ی همکاران ارزشمند و گرانقدرم در  «صدا و سیما ـ خبرگزاری ایرنا ـ شبکه ی بین المللی الاهواز » ـ خبرگزاری های « بسیج ، فارس ،  مهر ،  ایسنا ،  ایکنا ،  شبستان » ـ نشریات  « صدای کرخه ،  صدای شوش ، کیهان ، جام جم ، اطلاعات ، رسالت ، جمهوری اسلامی » و پایگاه های خبری « شوشان ،  شوش24 ،  نسیم شوش ،  ایران انا ، آخرین رویداد ، شوشنا ، جریده ،خبر شوش ، درشهر ،  آوای شوش ، صبح ملت نیوز ، اگزار و پیمان » و بالاخره خبرنگاران خودم در « پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز » تبریک می گویم ـ روزتان مبارک خبرنگاران عزیز، بی ادعا ، مظلوم اما تأثیر گذار در جامعه .

عباس کرم الهی

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز



:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.