پیام تجلیل انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از خبرنگاران عرصه فرهنگ و هنر خوزستان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 16 مرداد 1399

صداقت در تولید خبر و تحت تاثیر  قرار نگرفتن از شرایط محیط، بسیاری اوقات خبرنگار را به ستیزی سخت وا می دارد تا حقیقت را قلم زند و با تلاشی سیزیف وار و اسطوره وار چشم های مخاطب را وادار به دیدن ژرفای خبرکند .

همان طور که تئاتر سیاسی می کوشد میتینگ بسازد و تئاتر اجتماعی، پرسش خردمندانه ایجاد می کند،  خبرنگار نیک نگار و راست گفتار تاتر نیز بایستی در راستای تعالی فنی و مفهومی هنر متعالی نمایش همواره پرسشگرانه به مسایل این هنر ورود کند و قلم زدنش، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان هاباشد و پرگشودن تا قاف،که برای رسیدن به قاف آرمان ها باید سیمرغ شد تا پرگشودن همانا رسیدن باشد.

و از آنجا که بی تردید کارکرد رسانه هاي‌ موضوعی و محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و یافتن راهکارهای اجرایی منطقه ای  بی بدیل و غیر قابل انکار است خبرنگاران هنری و بالاخص حیطه تاتر استان  نیز با توجه به پتانسیل بالای تاتر استان در برگزاری حداکثری رویدادها و جشنواره های تاتری در اقصی نقاط شهرستانهای استان و همچنین تعدد تولیدات و اجراهای نمایشی باید با نوآوری و خلاقیت، در این عصری که دگرگونی بنیادی فرهنگ در انقلاب اینترنتی کاملا مشهود است با تولید سرفصل های نو و خلاقانه و شکستن تابوها و روتین های سایر درگاههای خبری  همچون توجه بیشتر به سر مقولات « نقد، آموزش، گزارش تولیدات، زندگینامه ی هنرمندان شاخص،گفتگو، پژوهش و مقالات و همچنین ایجاد سرفصلی جدید در درگاه تحت عنوان مصاحبه و به چالش کشیدن فرمانداران و شهرداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف استان در باب حمایتشان از تاتر شهرستان ها » همواره درگاه برتر و خلاق خبری تاتر در کشور باشند.

که البته این مهم به مدد «خبرنگاران  محترم  عرصه ی فرهنگ و هنر استان»  از جمله همراهان ما در « خبرگزاری های طلوع خوزستان ، شبستان ، ایسنا ،  ایکنا ، پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و همچنین درگاه تئاتر خوزستان و همکاران کاربلد و با انگیزه ایشان» با عبور جسورانه و ایده پردازانه از تمامی مرزهای تعریف شده مرسوم دست یافتنی بوده و همچنان خواهد بود انشاالله.

 که جا دارد از تلاش یک ساله ی تمام خبرنگاران ارجمندی که همواره در انعکاس اخبار هنر متعالی نمایش همراه وهمدل هنرمندان تاتر در استان خوزستان بوده اند در روز خبرنگار امسال که تقارنش با عید فرخنده غدیر خجسته ترش نیز کرده کمال امتنان را داشته باشم.

محمد یاقوت پور

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان



:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.