شب شعر آیینی غدیر در شوش برگزار می شود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 280
:: بازدید ماه : 7969
:: بازدید سال : 20658
:: بازدید کلی : 297796
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 12 مرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10صبح روز یکشنبه 12 مردادماه 1399 همزمان با چهلمین سال تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی با حضور در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش پیرامون برگزاری شب شعر آیینی غدیر برنامه ریزی نمود .

به گزارش شوش نیوز ، حجت الاسلام عارف آل کثیر برای اولین بار با حضور در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن اهدا پرچم تبرکی نجف اشرف و پیمان اخوت بین دستگاه های فرهنگی پیرامون برگزاری شب شعر آیینی غدیر برنامه ریزی نمود .

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی در حضور رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و مرتضی حیدری آل کثیر و محمد دیناروند کارشناسان فرهنگی و هنری این اداره گفت : در نظر است با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در روز عید غدیر خم آیین شب شعری با رعایت فاصله گزاری اجتماعی با حضور 30 نفر از شاعران کانون شاعران آیینی اداره ی تبلیغات اسلامی و انجمن شعر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برگزار شود لذا امروز دور هم جمع شده ایم تا در این خصوص هماهنگی های لازم را به عمل آوریم .

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن استقابل از برگزاری این شب شعر به 17 مردادماه روز خبرنگار اشاره کرد و در این راستا گفت : ضمن قدردانی از مدیر شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش که به همین مناسبت قرار است روز چهارشنبه 15 مردادماه از خبرنگاران تجلیل به عمل آورد از سایر دستگاه ها خصوصا « دکتر کعب عمیر نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ـ دکتر غزی فرماندار شهرستان شوش ـ مدیران شرکت های کاغذپارس ـ  شرکت پاستوریزه ی شیر پگاه خوزستان و مدیر عامل شهرک صنعتی» ـ ادارات « جهاد کشاورزی ـ بنیاد شهید و امور ایثارگران ـ صنعت معدن و تجارت ـ تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ـ مخابرات ـ تعاون روستایی و...... » ـ « نیروی انتظامی و سپاه ناحیه ی شهرستان شوش » انتظار می رود که از این قشر زحمتکش ، تأثیرگذار اما گمنام آن طور که شایسته است تجلیل نمایند .

 



:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.