دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با کارکنان اداره ی شهرستان شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 313
:: بازدید ماه : 8002
:: بازدید سال : 20691
:: بازدید کلی : 297829
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 26 تير 1399

دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با حضور در شهرستان شوش  در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت : در این شهرستان یک تالار فرهنگی و هنری احداث خواهد شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 12:15 روز چهارشنبه 25 تیرماه1399 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به همراه معاونین فرهنگی و مالی خود در حضور کارکنان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : قبل از این که به  اینجا بیاییم جلسه ای با رئیس و اعضای شورای شهرستان شوش داشتیم و در مورد احداث یک تالار فرهنگی و هنری صحبت داشتیم که قرار شد زمین مورد نظر را شورای شهر تأمین نماید .

وی افزود : هر چند که در شورای شهر تأکید بر این داشت که این تالارفرهنگی و هنری در منطقه ی پشت تالار نیایش در نظر گرفته شود اما من بر این عقیده هستم که این تالار در پارک میراث(ویندی پارک)  احداث شود .

دکتر جوروند در ادامه از تسهیلات بانکی بلاعوض به اشخاصی که قصد دارند پردیس سینما  احداث کنند خبر داد و در این راستا گفت : پردیس سینمایی از جمله فعالیت ها و عملکردهای فرهنگی جدید است پردیس سینمایی، به ساختمانی گفته می ‍شود که دارای حداقل ۳ سالن سینما (معمول ۶ تا ۱۰ سالن) باشد. ظرفیت بعضی از سالن های بزرگ پردیس های سینمایی گاهی تا چند هزار نفر هم می‌رسد که به آن مگاپلکس می‌گویند. در مواردی، پردیس سینمایی در مجموعه بزرگی قرار گرفته است که مجموعه ای از خدمات تفریجی تجاری را نیز در کنار پردیس سینمایی قرار گرفته است. حال اگر کسی در شهرستان شوش بخواهد پردیس سینما احداث کند دولت 160 میلیون تومان  به صورت بلاعوض به وی پرداخت می کند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در ادامه فضای بیرونی و داخلی  و همچنین تجهیزات مورد نیاز اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان شوش ، پلاتوی شهید احمد حیاری و تالار نیایش را مورد بررسی قرار داد و قول مساعد داد که در این زمینه اقدام نماید .



:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.