از کتاب کدخدا قاضی در شوش رونمایی شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3355
:: بازدید ماه : 6314
:: بازدید سال : 19003
:: بازدید کلی : 296141
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 22 تير 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

کتاب « کدخدا قاضی» نوشته ی فاطمه چشم آرو از فرهنگیان شوش و عضو انجمن نویسندگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انتشارات شاپرک سرخ تهران با شماره ی شابک 1 ـ 303 ـ 463 ـ 600 ـ 987 در  1000 نسخه  چاپ و رونمایی شد .

 به گزارش شوش نیوز ؛ این کتاب در قطع رقعی در 70 صفحه به قیمت 10500 تومان حاوی هشت داستان کوتاه  اولین اثر فاطمه ی چشم آور است که روز یکشنبه 22 تیرماه1399 ساعت 12 ظهر در اداه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد .

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  ضمن تبریک به فاطمه چشم آرو نویسنده ی کتاب کدخدا قاضی اظهار داشت : انجمن نویسندگان به ریاست امید کرمی از ابتدای سال 1399 هم در بخش آموزش در فضای مجازی و هم در رونمایی کتاب اعضای خود سنگ تمام گذاشته و دست کم هر 20 روز یک بار ما شاهد رونمایی  یک اثر از یک نویسنده هستیم .

به گفته ی فاطمه چشم آرو نویسنده ی این اثر ؛ درون مایه ی کتاب بر گرفته  از سبک قلم جلال آل احمد  در قالب هشت  داستان کوتاه برای دوره ی سنی «نوجوانان تا بزرگسالان» است که هر فرد  بر اساس نوع دید  و سن خودش یک برداشت  متفاوت از آن خواهد داشت .

این نویسنده ی جویای نام در گفت و گو با شوش نیوز اظهار داشت : از سنین ابتدایی  علاقه ی زیادی به نوشتن داشتم و از وقتی که به یاد دارم  همیشه یک رفیق بی زبان به نام «کتاب  ـ دفتر و قلم » رو داشتم و همیشه خاطراتم را بدون توجه به قواعد  ادبی یا روش خاصی می نوشتم .

وی افزود : در کارنامه ی خود  مقام اول استانی در رشته ی عکاسی را دارم  و در دانشگاه  سرگروه  گروه تئاتر و سرود  بودم  و در کنار آن  با نوشتن « طرح درس  ـ طرح آموزشی ـ اقدام پژوهشی ـ شعر و.....» فعالیت داشتم .

فاطمه چشم آرو در ادامه فعالیت فرهنگی و هنری خود بعد از تولد فرزندش اشاره کرد و یادآور شد : بعد از تولد دخترم در ایام مرخصی در شب هایی که وقتی  پیدا می کردم ؛ تند تند شروع به نوشتن  داستانی می کردم  و زمانی متوجه می شدم چندین ساعت گذشته که دخترم گریه می کرد  و بیدار می شد .

وی در ادامه به یکی از آرزوهای خود اشاره کرد و گفت : بزرگترین هدف یا آرزویم  که به قدیم بر می گردد و هیچوقت نمی توانم از آن بگذرم  تأسیس یک مؤسسه ی خیریه  است و از کسانی که در این  زمینه توانایی دارند خواهشمندم دست  به دست هم بدهند تا یک نهاد و یا سازمانی برای زنانی که سرپرست خانوار  هستند و یا بد سرپرست هستند و  به سختی فرزندان خود را  پرورش می دهند تأسیس کنند .

وی در پایان تصریح نمود : علاوه بر داستان نویسی دوست دارم دوباره به دنیای تئاتر برگردم و در بخش های بازیگری و نمایشنامه نویسی فعالیت داشته باشم و از آنجایی که مطلع هستم گروه تئاتر اندیشه یکی از گروه های فعال است که چند نفر از داستان نویسان  در این گروه فعالیت دارند  .

سپس با اهدا لوح تقدیر و هدیه توسط رئیس انجمن نویسندگان از فاطمه چشم آرو  و همچنین عیسی ستاوی و استاد حسین ذبیح که در گذشته آثاری را چاپ و منتشر کرده اند تجلیل به عمل آمد .



:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.