امام جمعه ی شوش از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کشور و استان خوزستان انتقاد شدید نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 15 تير 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 17:30 روز یکشنبه 15 تیرماه1399 ششمین مرحله ی طرح کمک های مؤمنانه  توسط سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با همکاری گروه های جهادی و مؤسسات خیریه ی شهرستان شوش در مصلای نماز جمعه ی این شهرستان برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، با حضور سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش ، مهندس هادی فرخی مسئول ستاد اجرایی فرمان امام راحل در شهرستان شوش و جمعی از بسیجیان ؛ آیت الله سید محمد امام ؛ امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن قدردانی از سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و سردگرد پاسدار علیرضا ایمانی ، فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش که همیشه در کنار مردم  نیازمند حضور دارد گفت : با عرض سلام و درود به خوانندگان این خبر و مردم ولایتمدار شهرستان شوش ؛ این ششمین دوره ی رزمایش و همدلی احسان برای تکریم افراد نیازمند و مستضعف برگزار می شود البته در پنح دوره ی قبل توسط سپاه ناحیه ی شوش و خیرین  برگزار شده بود و این بار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با  ارسال 5 تن بسته های پروتئینی حاوی مرغ منجد به مناسبت دهه ی کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) ، امام هشتم شیعیان جهان به این جمع اضافه شده است که برای این کار تشکر می کنم .

امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور و استان خوزستان رو مورد انتقاد شدید خود قرار داد و گفت : باید واقعیت را بگویم ، این بسته های پروتئینی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به شهرستان شوش فرستاده است برای نیازمندان دو روستا هم کفایت نمی کند و به صراحت باید بگویم این ستاد در بحث ویروس منحوس کرونا در شهرستان شوش انصافا بی لطفی کرده است ؛ چند وقت پیش یک سری بسته های بهداشتی ارسال کرده بودند و وقتی هر کدام از بسته ها را باز کردیم در هر کدام «سه ماسک و یک عدد ژل  » وجود داشت و این در واقع مسخره کردن مردم شریف و شهید پرور شوش بود تا این که بخواهند لطفی داشته باشند .

آیت الله امام در تکمیل انتقاد شدید خود اظهار داشت : در این راستا یک تبلیغات وسیعی داشت که پنح هزار بسته ی بهداشتی برای چند شهر فرستاده ایم که یکی از این شهرها شوش است ؛ آیا به سه عدد ماسک و یک عدد ژل می شود گفت بسته ی بهداشتی ؟ آیا این بی حرمتی و مسخره کردن و ریشخند زدن به این مردم محرومی که ما می بینیم نیست ؟ به شخصه می گویم به والله این مسخره کردن این مردم است .چرا باید نسبت به این مزدم  مستضعف توجهی نشود ؟ شما مشاهده می کنید این 5 تن مرغ که فرستاده اند همانطور که گفتم برای دو روستا کفایت نمی کند ؛ این من یک مسکن بسیار ضعیف هم حساب نمی دانم ،

امام جمعه ی شهرستان شوش با توجه به این که با حالت بغض به سخنان خود ادامه می داد گفت : ستاد اجرایی حضرت امام(ره) باید نسبت به مناطق محروم  عدالت محور عمل کند ، من به عنوان مثال به یک بزرگترین بخش کشور یعنی بخش شاوور  اشاره می کنم که بازدید داشته ام , الان فریاد العطش آنها بلند است ، آب خوردن ندارند ؛ این گرمای طاقت فرسا برق ندارند ؛ چرا به این منطقه ی محروم توجهی نمی شود؟

آیت الله امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه انتظار خود از خبرنگاران شهرستان شوش و استان خوزستان را اعلام نمود و یادآور شد : جا دارد از خبرنگاران شهرستان شوش و استان خوزستان گلایه  کنم ، چرا صدای محرومیت این منطقه را به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مسئولینی که در تهران هستند نمی رسانند ؟ نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی چرا محرومیت منطقه را به گوش تهرانی ها و مرکز نشینان نمی رساند ؟ در این 41 سال متأسفانه مردم تو سری خورده اند و کسی هم نبوده است که این محرومیت را به مسئولین پایتخت منتقل کند و پیگیری های لازم را داشته باشد .از همه ی افرادی که می توانند به داد این محرومین برسند و می توانند وظایف مسئولین را به آنها متذکر شوند باید ندای مظلومیت و محرومیت مردم این منطقه را به آنها گوشزد نمایند ,

وی در ادامه به سفر 4 سال پیش دکتر مخبر به منطقه ی شاوور اشاره کرد و یادآور شد : در سال 1395 دکتر محمد مخبر به اینجا آمدند قول احداث دو پل در منطقه ی شاوور را داد ، الان 4 سال از آن موقع سپری می شود و فقط از نظر فیزیکی 40 درصد پیشرفت داشته اند ؛ حالا اگر مردم اعتراض کنند حق دارند یا خیر؟اگر ما گلایه ای داشته باشیم قضاوت را به مسئولین  واگذار می کنیم که جواب دهند آیا حرف مردم به جا هست یا نه؟

امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه فدعمی یکی از فرمانداران پیشین شهرستان شوش و دکتر حجازی یکی ار استانداران گذشته ی استان خوزستان که هم اکنون مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را بر عهده دارند را مورد انتقاد  قرار داد و گفت : عبدالعزیز فدعمی معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که زمانی فرماندار شهرستان شوش بود و کاملا از محرومیت شوش خبر دارند ، چرا توجه به این منطقه نمی کند؟یا جعفر حجازی که زمانی استاندار خوزستان بوده است . اگر مسئولین توجه به ضعف ها و معضلات مردم نکنند ، پس باید از چه کسی انتظار داشته باشیم؟ و به خاطر این بی توجهی ها اگر جایی خدایی نکرده سر و صدایی رخ دهد باعث و بانی آن غیر از ما مسئولین چه کسی می تواند باشد ؟ پس این مسئولین هستند که طوری به مردم ظلم کرده اند که از « آب ، برق ، پل ، جاده و....» محروم هستند و اگر در جایی سراغ دارید غیر از مسئولین باعث ظلمی شده اند ثابت کنید . چرا باید به این « منطقه و این مردم» توجهی نشود ؟ ما اگر انتظاری از مردم داریم آنها  انتظارات را برآورده می کنند اما وقتی که نوبت به مسئولین می رسد بی توجهی می کنند .

امام جمعه ی شهرستان شوش انتقادی هم به مسئولین «اشتغال ـ صنعت و عمران » داشت و در این راستا تصریح نمود : ابتدا انتقادی به بانک ها داشته باشم که باعث تعطیلی خیلی از واحدهای تولیدی شده اند ؛ حتی مسئولین هم دست کمی از بانک ها ندارند ؛ الان مسئولین ما کشاورزی را دارند نابود می کنند ؛ این را در دنیا و آخرت شهادت می دهم و در این مصلی نماز جمعه که محل نزول ملائک است عرض می کنم خدایا تو شاهد باش من مظلومیت این مردم را گفتم و این ظلمی که توسط مسئولین به این مردم وارد می شود . در مورد دامداری خیلی صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که همین اداره ی جهاد کشاورزی با تمام وجود توی سر دامداری شوش می زند نمی خواهیم کمک کند اما جلوی توسعه ی دامداری و کشاورزی را نگیرد و مسئولین صنعتی جلوی صنعت این منطقه را نگیرند ؛ این خواهشی است که ما از مسئولین داریم . اگر مسئولین جلوی توسعه ی « صنعت و کشاورزی » را نگیرند خود مردم هستند و حاضرند که منطقه را آباد کنند .

در پایان بسته های پروتئینی ارسالی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توسط گروه های جهادی حوزه های مقاومت بسیج توسط چند خودرو به روستاهای محروم جهت توزیع بین محرومین برده شد .

 



:: بازدید از این مطلب : 979
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.