به بهانه ی سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 12 تير 1399

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ؛ عبدالامیر بشکار در این خصوص گفت : در روز ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷،ناو آمریکایی «وینسنس»،یک فروند هواپیمای مسافربری ‏ایران را در خلیج فارس هدف قرار داد و همه ۲۹۰ سرنشین آن را به شهادت رساند.

وی افزود : . مشخص شد که در روز یکشنبه 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شماره ی پرواز 655 با شناسه ی « IR655» ، در پرواز معمولی برنامه‏‌ریزی شده  از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏‌های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام ، به دلیل شلیک دو موشک از ناو آمریکایی یواس‌اس وینسنس در ارتفاع ۱۲ هزار پایی سرنگون شد  و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران زن و کودک  و 46 مسافر غیر ایرانی بودند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان شوش در ادامه به فرازی از بیانات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» در این خصوص اشاره کرد و خاطر نشان نمود : مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر سال 1394 به اعترافات رئیس‌جمهور آمریکا درباره ی اشتباهات گذشته دولت این کشور در قبال ایران اشاره کردند و فرمودند: «یک نکته‌ای در خلال حرف های رئیس جمهور آمریکا در این چند روز وجود داشت و آن اعتراف به اشتباهات گذشته‌ آمریکا بود؛ البتّه مشتی از خروار را ایشان گفت. اعتراف کرد که در بیست‌وهشتم مرداد، آمریکایی‌ها در ایران خطا کردند؛ اعتراف کرد که در کمک به صدّام حسین، آمریکایی‌ها خطا کردند؛ دو سه مورد را گفت، ده‌ها مورد را نگفت، نابود کردن مسافرین هواپیمای مسافربری را به‌وسیله‌ی شلیک موشک از دریا نگفت، و بسیاری چیزهای دیگر...»

وی در پایان به قدرت نظامی امروز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : جمهوری اسلامی ایران با وجود 13 سال تحریم ؛  به تحرکات تسلیحاتی خود ادامه داده است و روز به روز شاهد قدرتمندتر شدن ایران هستیم و این یکی از رمزهایی است که دیگر استکبار جهانی جرأت نمی کند از طریق « هوا ـ دریا و زمین» نگاه چپی به این کشور که صاحب آن امام زمان(عج) است داشته باشد اما قبل از آن تقویت جبهه ی مقاومت است که دشمنان اسلام و ایران را ذلیل کرده و ما تا ظهور  حضرت مهدی(عج) باید به مقاومت خود در برابر دشمنان ادامه دهیم .



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.