کارگاه آموزش مجازی خبرنگاری و خبرنویسی در شوش برگزار می شود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3365
:: بازدید ماه : 6324
:: بازدید سال : 19013
:: بازدید کلی : 296151
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 12 تير 1399

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

انجمن روزنامه نگاران اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به مناسبت «روز قلم »کارگاه آموزش مجازی خبرنگاری و خبرنویسی را برگزار می کند .

به گزارش شوش نیوز : رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این راستا گفت : با هماهنگی های به عمل آمده با عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران این اداره که کارنامه ی درخشانی در برگزاری دوره های آموزش مقدماتی و تکمیلی  را دارد ، به مناسبت روز قلم در نظر است در فضای مجازی یک دوره کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی برای علاقه مندان برگزار شود .

وی افزود : علاقه مندان به این رشته اعم از «خواهران و برادران و همچنین مسئولین روابط عمومی ادارات»  می توانند از روز شنبه 14تیرماه1399 الی روز سه شنبه 31 تیرماه 1399 در وقت اداری با رعایت پروتکل بهداشتی و مجهز به ماسک و دستکش با در دست داشتن « دو قطعه عکس ـ فتوکپی از صفحات شناسنامه ـ فتوکپی کارت ملی ـ فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی و یک عدد پوشه ی سبز رنگ» به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نموده و ثبت نام نمایند .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : پس از اتمام زمان ثبت نام ، یک گروه واتساپی راه اندازی شده و جزوه خبرنگاری با موضوع های « تاریخچه ی مطبوعات جهان ـ ایران و استان خوزستان ـ شناخت روزنامه ها ـ مراکز تهیه ی خبر ـ شناخت خبر ـ ارزش خبری ـ عناصر خبری ـ سبک های خبری ـ آئین نگارش ـ گزارش نویسی ـ آشنایی با مصاحبه ـ نقد خبری و....» به صورت روزانه ارسال می شود تا ثبت نام کنندگان با اصول خبرنگاری و خبرنویسی آشنایی کامل را داشته باشند .

ذاکری در پایان گفت : آزمون این دوره به صورت حضوری در روز دوشنبه 20 مردادماه 1399 در دفتر انجمن شعر واقع در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و چون عباس کرم الهی مدرس کارگاه می بایست برای آموزش علاقه مندان از داده ی گوشی خود استفاده کرده و همچنین اوراق آزمون را تایپ و چاپ نمایند ، لذا هر کارآموز علاوه بر مدارکی که در روز ثبت نام  تحویل دهد مبلغ ده/10 هزار تومان نیز می بایست بپردازد .

شایان ذکر است سئوالات آزمون به صورت تستی می باشد و هر کارآموز که از مجموع 100 امتیاز بتواند 75 امتیاز را کسب نمایند گوااهی معتبر قبولی با ذکر امتیاز به دست آمده به آنها اهدا خواهد شد .



:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.