دلایل بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس منحوس کرونا فقط مردم نیستند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 10 تير 1399

به قلم ـ عباس کرم الهی

این که مردم نسبت به هشدارهای ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همچنین ستاد مبارزه با این مهمان ناخونده در استان خوزستان بی توجهی می کنند شکی نیست که باید در این راستا تمهیدات لازم در نظر گرفته شود اما 20 درصد بالا رفتن مبتلایان خود مسئولین هستند .

بی توجهی نسبت به برگزاری عروسی های شلوغ ـ برگزاری مراسم تشییع جنازه مملو از جمعیت ، تجمع در اماکن عمومی نظیر ویندی پارک و.... رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی ـ عدم استفاده از ماسک به هنگام تردد در خیابان ها و مراجعه به ادارات و.... در واقع بی توجهی هایی است که از طرف مردم  روزانه مشاهده می شود که بر تعداد مبتلایان افزوده شده و در مجموع 80 درصد مردم مقصرند که با این سهل انگاری ها کاری کرده اند که حدود چهار هفته ی متوالی است که خوزستان در وضعیت قرمز مانده است .

اما نقدی هم بر مسئولین داشته باشیم که با برگزاری جلسات در این ایام قرمز با کنار هم نشستن 20 درصد این رقم را به خود اختصاص داده اند ، هیچگونه نقدی بر «کارگردان ـ کشاورزان و پرسنل ادارات» وارد نیست چون این عزیزان برای تأمین مایحتاج زندگی خود مجبورند به محل کار خود مراجعه نمایند . اما وقتی که مسئولین اقدام به برگزاری جلسه می کنند و همه دور هم جمع می شوند در واقع مردم این مواترد را می بینند که به هشدارها توجهی نمی کنند و هر وقت از آنها خواسته می شود که چرا رعایت نمی کنید می گویند اگه این بیماری آنقدر خطرناک است که اطلاعیه پشت سر اطلاعیه منتشر می شود و خطاب به مردم می گویند به نکات بهداشتی توجه داشته باشید و در اماکن عمومی تجمع نکنید پس چرا  مسئولین  در چنین روزهایی تشکیل جلسه می دهند و عکس های جلسات را در فضای مجازی منتقل می کنند ؟

در این راستا باید از هنرمندان قدردانی نمود که در این پنج ماه با توجه به این که متحمل خسارت های مالی شدند اما فعالیت خود را به جای حضور در سالن ها در خانه انجام دادند و حاصل تلاش های خود را در فضای مجازی در معرض دید قرار دادند ، آفرین و درود بر این قشر دلسوز جامعه که سلامتی مردم را در اولویت قرارداده و تاکنون  هیچگونه اعتراضی برای حضور در سالن ها را نداشته اند ، ایکاش سایر اقشار جامعه و همچنین مسئولین هنرمندان را الگوی خود قرار داده تا هر چند زودتر ویروس منحوس کرونا از خوزستان پر بکشد و این استان زرخیر و طلایی را از وضعیت قرمز خارج نماییم .



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.