اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از افسانه کیان مهر نویسنده کتاب شهید بی مرز تجلیل نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3350
:: بازدید ماه : 6309
:: بازدید سال : 18998
:: بازدید کلی : 296136
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 31 خرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

بعد از این که افسانه کیامهر از اعضای انجمن نویسندگان چهارمین کتاب خود را تحت عنوان «شهید بی مرز »که به زندگی نامه و مبارزات سردار دلها حاج قاسم سلیمانی می پردازد رونمایی کرد توسط رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت .

به گزارش شوش نیوز روز شنبه 31 شهریورماه1399 ساعت 12 نویسنده ی جوان و عضو انجمن نویسندگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش پس از چاپ کتاب های « بررسی تأثیر فرهنگ و هنر  آل بویه از ساسانیان ـ نقش و جایگاه سیاسی زنان در دربار پادشاهان ایران باستان و جوانان عاشورایی ، سیری در زندگانی حضرت ابوالفضل(ع) » برای چهارمین بار پیرامون مبارزات سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی کتابی تحت عنوان « شهید بی مرز» به زیر چاپ برد و به همین منظور مورد تجلیل قرار گرفت .

در این مراسم همچنین از «صدیقه لطیفی» از فرهنگیان شهرستان شوش که به عنوان «مدرس کارگاه های آموزش داستان نویسی» و محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به پاس همراهی و همیاری در پیشبرد برنامه های انجمن نویسندگان، با اهدای لوح سپاس و هدیه  ، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 در خصوص کتاب های این نویسنده و پژوهشگر باید گفت که بررسی تاثیر فرهنگ وهنر آل بویه از ساسانیان درسال ۹۶ به چاپ رسیده که به بررسی دوران حکومت آل بویه عصر پیشرفت علم وادب ، فرهنگ و معماری ایران پرداخته شده است. بررسی تحولات تاریخی حکومت آل بویه یک ترویج حکومت بومی واحترام به علم وشعرو ادب و فرهنگ ایرانی و ترویج دین شیعه اسلام و توسعه و ترمیم بناهای تاریخی که به تاثیر از فرهنگ وهنر حکومت ساسانیان می باشد .

دومین اثر پژوهشی افسانه کیامهربه نقش وجایگاه سیاسی زنان در دربار پادشاهان ایران باستان اشاره شده که نقش کلیدی و سیاسی زنان در پیشرفت تمدن بشری ایران زمین در دوران باستان مهمتر  موضوع این کتاب است که همانند کتاب اول در سال 1396 چاپ شده است .

 سومین کتاب این بانوی پرتلاش بر خلاف دو اثر قبلی به شناساندن چهره های وفادار واقعه ی جانسوز کربلا به عنوان اثری که جوانان امروزی می توانند از این کتاب الگوبرداری کنند گریزی به زندگی حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره کرده است . این کتاب در سال 1397 چاپ شده و در کتاب فروشی های استان خوزستان موجود است .

و بالاخره چهارمین اثر پژوهشی افسانه کیامهر  کتابی تحت عنوان « شهید بی مرز» است که به بررسی شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مبارزات بی انتهای او می پردازد.هدف از نگارش این کتاب ، به خاطرشجاعت سردار و ظهور گروه تروریستی داعش درمنطقه و در سرزمین های همجوار وحمایت آنها توسط قدرت های فرامنطقه ای بود ،که چالش های عمیق را درمعادلات منطقه ای ایجاد کرد.شهید حاج قاسم نماینده پرافتخار مردم ایران در دفاع از انسانیت به مبارزه با تکفیری ها پرداخت.شهید ستاره حملات میدانی به داعش بود.



:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.