گروه تئاتر اندیشه برای ادامه ی فعالیت های خود از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کدرهگیری سلامت ر
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 307
:: بازدید ماه : 7996
:: بازدید سال : 20685
:: بازدید کلی : 297823
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 10 خرداد 1399

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش ، با تلاش و پیگیری عباس کرم الهی ، این گروه برای ادامه ی فعالیت های خود از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کد رهگیری سلامت به شماره ی 12561631 را دریافت نمود .

مدیر گروه تئاتر اندیشه در این خصوص گفت : گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش به شماره ی ثبت 66 ـ شناسه ی ملی 14000017696 و کد پستی 6477183199 تنها گروهی است که در شهرستان شوش علاوه بر اخذ پروانه به شماره ی 35107 /94  از سامانه ثبت گروه‌های نمایش ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ دارای اساسنامه ثبتی از اداره ی کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری می باشد و بر همین اساس در سامانه ی سلامت ثبت نام نمود تا با دریافت کد رهگیری در ردیف فعالیت های کم خطر فعالیت خود را پس از سه ماه وقفه با نظارت مستقیم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مجددا آغاز نماید .

عباس کرم الهی در ادامه افزود : گروه تئاتر اندیشه طبق راهنمای گام دوم مبارزه با کووید19«کرونا ویروس» موظف است فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت  در سالن محل تمرین و آموزش را به صورت جدی در نظر داشته باشد و قبل از ورود محل مورد نظر را گندزدایی و ضدعفونی نماید .

وی در ادامه به تعداد حضور در هر جلسه ی تمرین و آموزش اشاره کرد و یادآور شد :  طبق اطلاعات واحد ثبت شده حداکثر 25 نفر شامل «کارگردان ـ بازیگران و عوامل اجرایی» مجاز خواهند بود که می بایست بر اساس «قوانین ، آیین نامه ها ـ مقررات و دستورالعمل های » مرتبط با  بهداشت محیط و بهداشت فردی عمل نماید .

مدیر گروه تئاتر اندیشه در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : کارگردان تمرینات و مربی آموزش  موظفند در صورت مشاهده ی « سرفه و عطسه » چه از طرف تماشاچی و چه از طرف بازیگران یا عوامل اجرایی  ؛ آن اشخاص را به بیرون از سالن  راهنمایی کنند تا محل را ترک نمایند و استقرار  و چیدمان تماشاچیان  بر روی صندلی  می بایست به گونه ای باشد که حداقل یک متر فاصله بین آنها رعایت شود .

وی افزود : لازم است بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی ؛ پیش از ورود بازیگران به سالن  می بایست فرم خود  اظهاری مبنی بر عدم وجود علائم تنفسی مرتبط با ویروس کرونا  را تکمیل کرده باشند و آن دسته از بازیگرانی که از قبل  دارای بیماری زمینه ای شامل « بیماری قلبی عروقی ـ فشار خون ـ دیابت ـ بیماری های تنفسی زمینه ای ـ 40< BMI  ـ شیمی درمانی ها ـ بدخیمی ها ـ آنهایی که عضی را پیوند زده اند  ـ افراد تحت درمان با کورتیکواستروئیدی بیش از MG 5/12 پردنیزولون در روز بیش از دوهفته »حق ورد به جلسات تمرین و یا آموزش را به هیچ عنوان نخواهد داشت .

عباس کرم الهی در پایان در مورد اقدامات کنترلی سلامت محیط گفت : کلیه بازیگران می بایست  از خانه که بیرون می آیند مجهز به ماسک و دستکش باشند و مستقیم به سالن محل مراجعه کنند و در اولین جلسه  پیرامون « بهداشت فردی ـ بهداشت مواد غذایی ـ بهداشت ابزار و تجهیزات ـ بهداشت ساختمان ـ نحوه ی  درست شستشوی دست ها ـ گندزدایی سطوح و......» توضیحات لازم ارائه خواهد شد .

شایان ذکر است گروه تئاتر اندیشه ی شهرستان شوش  مجاز است با اشاره به موارد فوف الذکر در زمینه های « تمرین و تولید نماز با تعداد بازیگر حداقل 10 نفر ـ  نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی » فعالیت داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 1487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.