چهارمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه ی سپاه بین نیازمندان شوش آغاز شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 272
:: بازدید ماه : 7961
:: بازدید سال : 20650
:: بازدید کلی : 297788
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 7 خرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

همزمان با سالروز راه اندازی اولین دوره ی مجلس شورای اسلامی چهارمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه توسط سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 17 روز چهارشنبه 7 خردادماه1399 هم زمان با چهارم شوال 1441 هجری قمری سالروز «غزوه ی حنین» چهارمین مرحله ی رزمایش کمک مؤمنانه در مسجد امام جعفر صادق(ع) با حضور امام جمعه ، فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش ، بخشدار بخش شاوور و جمعی از سبزپوشان سپاه و بسیجیان حوزه ها ريال پایگاه ها و کانون های مقاومت بسیج برگزار شد .

آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه و رئیس قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن قدردانی از سرگرد پاسدار ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و فرماندهان حوزه های مقاومت به خاطر جمع آوری و بسته بندی کمک های مؤمنانه گفت : ماه پر خیر و برکت رمضان که ماه خدا بود با « تلاوت قرآن  ، شب زنده داری و کمک به نیازمندان » خاتمه یافت و از همه مهمتر موضوعی که در ماه مبارک امسال داشتیم که به عبارتی اجر و ثواب آن از همه ی عبادات بالاتر بود همین کمک های مؤمنانه که امروز چهارمین مرحله ی آن برگزار شد .

وی افزود : رزمایش کمک های مؤمنانه ی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هدف کمک به اقشاری که آسیب دیده ی از ویروس منحوس کر ونا که تا کنون به مرحله ی چهارم رسیده است تاکنون 7800 بسته توزیع شده و امروز هم 1250 بسته توزیع خواهد شد و هر بسته شامل « برنج ـ قند و شکر ـ ماکارونی ـ سویا ـ رب گوجه و...» می باشد و هر بسته به مبلغ 3000000 ریال ارزش دارد .

 

اگر این دستور و تدبیر مقام معظم رهبری نبود و این کمک های مؤمنانه جمع آوری نمی شد ؛ قطعا آسیب دیدگان بیش از این ضرر و زیان را می بایست تحمل می کردند ؛ چه افرادی بر اثر شیوع این ویروس کار و کسب خود را از دست دادند ؛ مثلا راننده ای که تا قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا روزانه از صبح تا شب به جابه جایی مسافرین مشغول بود الان حتی یک بار هم قادر به جا به جایی مسافر نیست و این گونه اشخاص مایحتاج زندگی خود و زن و فرزند را از همین مسافرکشی تأمین می کرد و الان اگر این کمک های مؤمنانه هم  نبود بی شک متحمل سختی های بیشتری می شد و تنها راهی که برای این اشخاص می ماند مراجعه به دفتر امام جمعه و یا فرمانداری بود تا جلوی گرسنگی زن و فرزندان خود را بگیرد .

 

وی در پایان یادآور شد : جا دارد هم از مقام معظم رهبری با این تدبیر به جا و خداپسندانه و هم از فرزندان عزیز انقلاب اسلامی ، نورچشمان ملت یعنی سبزپوشان سپاهی و نیروهای مخلص بسیجی  به خاطر جمع آوری این بسته های معیشتی و آن عزیزانی که رفتند و نیازمندان را شناسایی کردند  و حتی عزیزانی که برخی از این اقلام را از اهواز به این مکان انتقال دادند ؛ بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد امام صادق(ع) که از دیشب تا کنون از این اجناس مراقبت کردند  و بالاخره عزیزانی که امشب این بسته های معیشتی را بین نیازمندان توزیع می کنند تقدیر و تشکر می کنم . قطعا این حرکت خیلی ارزشمند و همانند یک جهاد در راه خدا به شمار می آید .



:: بازدید از این مطلب : 907
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.