شهردار شوش گفت : اگر دستفروشان در این شرایط بحرانی به توصیه های بهداشتی توجهی نکنند از قوه ی قهریه
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 1 خرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

مهندس سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش با حضور در خیابان کنار آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) ناظر بر اجرای «مانور سلامت» توسط نیروی انتظامی و واحد اجرائیات بود .

به گزارش شوش نیوز ، شهردار شوش در مقدمه ای گفت :با سلام ، ادب و احترام به همه ی همشهریان عزیز و گرانقدرشهر شوش و ضمن قبولی طاعات و عبادات همه ی عزیزان در ماه پر خیر و برکت رمضان ؛پیشاپیش عید سعید مذهبی فطر را به این مردم شریف تبریک عرض می کنم .

وی در خصوصی اجرای این مانور اظهار داشت : امروز به همراه نیروی انتظامی و همکاران ما در واحد اجرائیات مانور سلامت را برگزار می کنیم و هدف ما از این مانور این است که تمام دستفروشان در سطح شهر شوش جمع آوری شوند و با این کار امیدوارم توانسته باشیم زنجیره ی انتقال ویروس منحوس کرونا شکسته شود و اگر همشهریان عزیز به این موضوع بسیار مهم توجه نکنند باید گفت که شرایط شوش رو به بحران می رود ؛ تا دو هفته ی گذشته جزر شهرهای خوب استان خوزستان بودیم ولی متأسفانه هر چه جلوتر می رویم به دلیل این که همشهریان رعایت نمی کنند ، شرایط به سمت بحرانی در حال پیش روی است و ما مجبوریم علی رغم میل باطلنی اگر دستفروشان عزیز توجه نکنند از قوه ی قهریه استفاده خواهیم کرد .

مهندس حسینی در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : بنا داریم اول تذکر بدهیم ، اگر با تذکر وسایل خود را جمع کردند که خدارا شاکریم و اگر به تذکرات مهربانانه ی ما و نیروی انتظامی توجهی نکردند قطعا برخورد کرده و اجناس دستفروشان را جمع آوری می کنیم و علاوه بر آن به دستگاه قضایی هم معرفی خواهند شد.

وی در پایان خطاب به مردم ولایتمدار شهر شوش گفت : ز جوانان و حتی افراد مسن انتظار دارم به توصیه های بهداشتی که عزیزان ما در مرکز بهداشت شهرستان شوش اعلام می کنند به صورت جدی توجه داشته باشند ؛ ویروس کرونا اینطور نیست که ناخواسته درگیر آن شویم بلکه اگر رعایت نکنیم صد درصد درگیر آن خواهیم شد ؛ لذا باید دست در دست هم بگذاریم و این شرایط بحرانی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم را شکست داده و به سوی یک شرایط عادی و نرمال برسیم ، ان شالله با این کاری که امروز انجام می دهیم بتوانیم سلامت همشهریان را تأمین کنیم .



:: بازدید از این مطلب : 1911
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.