دیدار با خانواده ی شهید عبدالرضا چایانی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 37
:: بازدید هفته : 336
:: بازدید ماه : 8025
:: بازدید سال : 20714
:: بازدید کلی : 297852
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 1 خرداد 1399

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش  ساعت 18 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و حاج رضا محمود خانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران با پدر و برادر شهید عبدالرضا چایانی دیدار نمودند .

حجت الاسلام عباس دانیالی در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده ی این شهید والامقام از درگاه خداوند سبحان ؛ خانواده ی شاهد و ایثارگر را مظهر استقامت و صبر در جامعه دانست و در این راستا گفت : شهادت در راه اسلام ، انقلاب اسلامی و حفظ امنیت مردم ،  افتخاري وصف نشدني است و  انسان بايد  داراي قابليت‌هاي معنوي باشد تا توفيق شهادت در راه خدا نصيب او شود.

وي با اشاره به اين که شهداء از جايگاه و منزلت بالايي برخودار هستند، اظهار داشت : بسیجیان نوجوانی همچون شهید عبدالرضا چایانی که در سن 14 سالگی احساس تکلیف نمودند تا به جبهه رفته و با نثار جان خود  در حفظ امنيت مردم تلاش نمودندبرای ما افتخار هستند .

نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش با اشاره به اینکه وجود «فرهنگ ايثار و شهادت »از عوامل اصلي پيروزي يك جامعه است و وظيفه ماست تا از خون شهداء پاسداري نماييم، افزود : شهداء و خانواده آنان به وظايف خود در قبال انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش‌هاي والاي اسلامي عمل كردند و اكنون وظيفه ما ادامه دادن راه سرخ شهداء و همچنين تكريم خانواده آنان است.

وی در پایان گفت : ما براي هميشه مديون خون پاک شهداي پر افتخار «انقلاب اسلامي ، هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و نظم و امنیت » هستيم و اميدواريم با حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايماني، ادامه دهنده راهشان باشيم و بر حفظ اصول و پايبندي بر اهداف امام و شهدا اهميت دهيم .

در ادامه پدر شهید عبدالرضا چایانی ضمن قدردانی از حضور نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش و مدیر کانون بسیج ورزشکاران گفت : وقتی که عملیات والفجر 8 خاتمه یافت و عبدالرضا به خانه برنگشت به مدت سه ماه استان های « تهران ـ فارس ـ اصفهان  و... » را بیمارستان به بیمارستان و سردخانه به سردخانه گشتم تا شاید پیدایش کنم اما خبری نشد تا این که به خانه برگشتم و کارم هر روز دعا کردن بود تا خبری از پسرم به من برسانند تا اینکه بعد از 12 سال «استخوان های مطهرش را همراه با پلاک به شوش آوردند » و خدا را شکرگذار شدم که عبدالرضا را به ما رساند .

 



:: بازدید از این مطلب : 1157
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.