فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش گفت : روز نکبت؛ روز شکست اسرائیل غاصب است
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 26 ارديبهشت 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10 صبح روز جمعه 26 اردیبهشت ماه 1399 مصادف با شهادت حضرت امام علی(ع) به مناسبت روز نکبت ، سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی گفت : روز نکبت؛ روز شکست اسرائیل غاصب است .

به گزارش شوش نیوز ؛ فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن غرض تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) در مقدمه ای پیرامون روز نکبت خاطر نشان نمود : مردم فلسطین 72 سال است که چنین روزی هر سال به خاطر اخراج تحمیلی آنها توسط اسرائیل غاصب ، مراسمی نمادین به نام اخراج اجباری، نابودی بافت اجتماعی و فرهنگی شان با عنوان روز «نکبت» را گرامی می‌دارند.

وی افزود : روز نکبت  هر ساله برای فلسطینی ها یادآور اخراج اجباری و نابودی بافت اجتماعی و فرهنگی آنها به شمار می رود. فلسطینی‌ها طی سال‌های اخیر نیز با تحولات و مشکلاتی نظیر عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی و اسرائیل، اختلافات میان گروه‌های فلسطینی، ناتوانی سازمان‌های بین المللی و رفتارهای غیرحقوقی آمریکا و اسرائیل نیز روبرو بوده اند.

سرگرد ایمانی در تکمیل مقدمه ی خود اظهار داشت : در باریکه ی نوار غزه و از روز 30 مارس امسال ، مردم فلسطین مصادف با سالگرد «روز زمین»، راهپیمایی‌های موسوم به «راهپیمایی بازگشت بزرگ» را در منطقه ی مرزی بین غزه و رژیم صهیونیستی در دستور کار خود قرار داده‌اند ، مفهومی که می توان از حرکت و اعتراضات «بازگشت بزرگ»، استنباط و استخراج کرد، بهره  گیری مردم فلسطین از سمبل‌ ها و نمادهای تاریخی برای بازتولید آگاهی در داخل و خارج از مرزها نسبت به جنایت‌ های بزرگ رژیم صهیونیستی و ایجاد انگیزش برای خیزش دوباره برای بازیابی حقوق اساسی خود و پررنگ تر کردن راه مقاومت و ایستادگی است.

به روز زمین اشاره کردید ، این روز  نماد چه چیزی است ؟

«روز زمین»، نمادی برجسته برای یادآوری جنایت اسرائیل در اشغال حدود 20 هزار کیلومتر مربع سرزمین فلسطین است که البته مردم فلسطین هر ساله در این تاریخ با روش ‌های مختلف ، این روز را یادآوری کرده و آن را محکوم می‌کنند. در واقع یادآوری به نسل قدیمی و ایجاد آگاهی در نسل جدید، نسبت به جنایت بزرگ اسرائیل در غصب سرزمین آنان و همچنین، ارتقای انسجام و انگیزه همگرایی برای مبارزه با دشمن، جهت بازیابی حقی که مشمول مرور زمان نمی‌شود، از اهداف اصلی و در واقع، فلسفه اصلی این خیزش بزرگ است.

آیا طرح موسوم به «معامله قرن» که سال گذشته از سوی دولت آمریکا اعلام شد نیز بر روز نکبت امسال سایه افکنده است ؟

طرح ضد فلسطینی ۸۰ صفحه‌ای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تأکید شده است که "أبو دیس" در شرق قدس اشغالی پایتخت کشور فلسطین خواهد بود و رژیم صهیونیستی نیز پس از تصویب کابینه ی این رژیم، تمامی شهرک‌های کرانه باختری را به اراضی اشغالی الحاق خواهد کرد.در واقع طرح معامله ی قرن تکمیل کننده ی روز نکبت برای اشغالگری رژیم پوشالی اسرائیل است و تنها راه رهایی از  این نقشه ی شوم مقاومت جوانان فلسطینی است هماهنگونه که تاکنون با مقاومت و ایستادگی آن هم با دست خالی اسرائیل را چنان خار و خفیف کرده است که اسرائیلی ها با تیر مستقیم یک جوان بیمار را مقابل درمانگاه جلوی چشمان مادرش به شهادت می رسانند .



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.