شهرستان شوش با 28 نفر مبتلا به کرونا تلخ‌ترین روز خود را تجربه کرد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 19 ارديبهشت 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

طی این سه ماهی که پشت سرگذاشتیم شهرستان شوش نسبت به دیگر شهرستان های استان خوزستان که در وضعیت قرمز به سر می برند در پایین جدول بود و بالاترین آمار مبتلایان به ویروس منحوس کرونا 8 نفر اعلام شده بود اما امروز جمعه 19 اردیبهشت ماه با 28 نفر مبتلا تلخ ترین رو.ز خود را تجربه کرد .

به گزارش شوش نیوز ؛ به دلیل رعایت نکردن فاصله ی اجتماعی  رعایت نکردن  نکات بهداشتی مردم و بی توجهی به اطلاعیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا با این 28 نفر آمار مبتلایان شوش سه رقمی شد و به 112 نفر رسید .

مردم قدر این فرصتی که بعد از قرنطینه به وجود آمد را ندانستند تا امروز به جایی رسیده ایم که ممکن است تخت های درنظر گرفته در بیمارستان نظام مافی برای بیماران مبتلا به ویروس منحوس کرونا کفاف نکند و در نتیجه بیماران را به دیگر شهرستان ها اعزام کنند . دیشب هم که در فضای مجازی از وضعیت بیمارستان رازی اهواز که برای مبتلایان به این ویروس مطلع شدیم با این وضعیت قادر به پذیرش بیماران جدید را نخواهد داشت .

بی توجهی مسئولین کشوری به استان خوزستان و شهرستان شوش از یک طرف و جدی نگرفتن شیوع  این ویروس توسط مردم از طرف دیگر ؛ اگر باز شاهد قرنطینه شدن در خانه ـ مسدود شدن خیابان های اصلی شهر و بسته شدن مغازه ها باشیم نباید تعجب کنیم .

به عنوان یک خبرنگار که می بایست برای حفظ سلامت جامعه تلاش نمایم ضمن دلسوزی ها ـ پیگیری ها و تلاش های مستمر استاندار خوزستان ـ فرماندار شهرستان شوش ـ ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین این شهرستان ؛ از این عزیزان انتظار دارم حال که روز به روز شاهد بالا رفتن مبتلایان به ویروس کووید19 هستیم ، اگر قرزار است قرنطینه ی جدیدی در پیش رو باشد از هم اکنون حداقل تا بعد از عید سعید فطر ، بسته شدن برخی از صنوف از جمله « قنادی ها ـ تنقلات فروشی ها ـ لباس فروشی ها و پارچه فروشی ها» را در دستور کار خود قرار دهند چون در ایام همانند روز اربعین حسینی که شهرستان های استان خوزستان شلوغ ترین جمعیت را دارند ؛ این شهرها مملوع از جمعیت خواهند شد و بی شک آمار مبتلایان بیش از حد بالا خواهد رفت به طوری که این 22 نفر دیده نشود .

قصدم از نوشتن این گزارش این نیست که کسی را بترسانم ، و یا باعث رعب و وحشت شوم اما به خاطر این که می بینم مردم رعایت نمی کنند ر روحیه ی مطالبه گری هم از گذشته کم رنگ تر شده ؛ صرفا برای داشتن شهری بدون ویروس کرونا تلنگری به مردم زدم تا به خود آیند و علاوه بر رعایت نکات خود مراقبتی ، فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند تا با شکست دادن کرونا باز شاهد «اجرای نمایش در سالن ها و تلاتوها ـ برگزاری مسابقات فوتبال در استادیوم جهان پهلوان تختی ـ برگزاری سایر مسابقات ورزشی در سالن ها ـ برگزاری نماز جمعه در مصلا و نماز جماعت در مساجد ـ اجرای برنامه ی شهد صلوات در خانه ی شهدا ـ اجرای دعای ندبه ، دعای آل یاسین ، دعای توسل و دعای کمیل در اماکن مذهبی و..... » باشیم .



:: بازدید از این مطلب : 2390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.