اعلام همبستگی و تفاهم بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در اولین دیدار دو مسئول
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 97
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 367
:: بازدید ماه : 8056
:: بازدید سال : 20745
:: بازدید کلی : 297883
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 14 ارديبهشت 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11:15 صبح روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه1399 رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در اداره ی تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام عارف آل کثیر سرپرست جدید این اداره دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام آل کثیر به عنوان سرپرست اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش گفت : با توجه به این که تجارب مفید و ارزشمندی در « ستاد برگزاری نماز جمعه در امور جوانان ـ سپاه پاسداران ناحیه ی شوش به عنوان فرمانده ی بسیج طلاب و روحانیون ـ مسجد حضرت رسول(ص) به عنوان مدیر کانون فرهنگی و هنری و امام جماعت مسجد و .... » دارید و همیشه در امورات «مذهبی ـ فرهنگی و هنری» حضوری مستمر داشته اید  قطعا در این پستی که تقبل مسئولیت نموده ای ، بی شک در رفع مشکلات تأثیر مثبت خواهید داشت .

وی در ادامه گزارشی از عملکرد دستگاه خود را در فضای مجازی تشریح نمود و در این راستا خاطر نشان نمود : انجمن های فرهنگی و هنری وابسته به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین گروه های تئاتراز جمله « اندیشه ، آپادانا و جنت الحسین(ع) » هم در کار خداپسندانه ی «گندزدایی ـ ضد عفونی و تهیه و توزیع مواد غذایی» تلاش خود را به کار گرفتند و هم در فضای مجازی برای اعضای خود کلاس های آموزی را تدارک دیدند و مسابقاتی را هم برای عموم مردم  در نظر گرفتند .

رضا ذاکری در پایان از حجت الاسلام عارف آل کثیر خواست تا در تمرینات و اجراهای  گروه های تعزیه که در شهرستان شوش تعدادشان زیاد است همکاری های لازم را داشته باشد .

سپس سرپرست اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش گفت : خداوند این توفیق را  شامل حال ما نموده تا  خدمتگذاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم  و چه سعادتی که این توفیق زمانی حاصل شده است که در گام دوم انقلاب اسلامی برای راهبردی جمهوری اسلامی قدم برداریم .

وی افزود : این یکی از رسالت های مهم  سازمان تبلیغات اسلامی است که از مقام معظم رهبری تبعیت دارد و یکی از این خواسته های حضرت آقا ظهور صاحب الزمان(عج) است و ما هم  در این راه برای مهدویت شناسی مبلغان خود را به نقاط مختلف شهر  و روستا اعزام می کنیم که با ترویج مهدویت شناسی زمینه و بستر را برای ظهور مهیا نمایند .

حجت الاسلام آل کثیر  پیرامون تعامل با اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تصریح نمود : اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  می تواند از طریق «امور مساجد ـ امور قرآنی ـ  گروه های تعزیه خوانی ـ شاعران حماسی و آئینی و حتی انجمن روزنامه نگاران » با ما که نیروهای منسجمی داریم در سال جهش تولید  گام برداریم و به تعامل برسیم .

شایان ذکر است  علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش و هیئت همراه نیز در این نشست با حجت الاسلام عارف آل کثیر سرپرست اداره ی تبلیغات اسلامی دیدار نموده و به ایشان تبریک گفتند .



:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.