جلسه ی هیئت اندیشه و همفکری کانون بسیج ورزشکاران سپاه شوش با معاونت اداره ی ورزش و جوانان برگزار ش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 315
:: بازدید ماه : 8004
:: بازدید سال : 20693
:: بازدید کلی : 297831
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 9 ارديبهشت 1399

ساعت 11:45 روز سه شنبه 9 اردیبهشت ماه1399 جلسه ی هیئت اندیشه و همفکری کانون  بسیج ورزشکاران سپاه شوش با همکاری اداره ی ورزش و جوانان به منظور بررسی برنامه های سال جاری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ، حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در این جلسه که با حضور برخی از اعضای هیئت اندیشه و همفکری این کانون برگزار شد ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار شهرستان شوش از درگاه خداوند سبحان در سومین روز از ماه مبارک رمضان و قدردانی از اداره دی ورزش و جوانان شهرستان شوش به خاطر همکاری های سال گذشته گفت : وظیفه ی کانون بسیج ورزشکاران در اولویت اول  کارهای فرهنگی برای ورزشکاران بسیجی و تعامل با اداره ی ورزش و جوانان است تا با این همکاری و تعاملی که هیئت های ورزشی نیز با ما خواهند داشت  بتوانیم برای بسیجیان ورزشکار مثمرثمر باشیم .

وی افزود : سال گذشته که با سیل آغاز شد و بسیجیان ورزشکار در قالب گروه های جهادی دوشادوش دیگر اقشار به یاری سیل زدگان رفتند و امسال که با ویروس منحوس کرونا آغاز شد همین بسیجیان ورزشکار چه به صورت مستقل و چه با مشارک دیگر گروه های جهادی به گند زدایی  و ضدعفونی خانه ها در شهر و روستا مشغول شدند و لذا در نظر داریم در آینده ی نزدیک برای تقویم فرهنگی و برنامه های خود در سال جاری یک جلسه با رئیس اداره ی ورزش و جوانان داشته باشیم .

حاج رضا محمودخانی در پایان اظهار داشت : در سال گذشته اداره ی ورزش و جوانان در اجرای برنامه های کانون همکاری های لازم را داشته و انتظار داریم امسال بیش از پیش همانگونه که با هیئت های ورزشی همکاری دارد با کانون بسیج ورزشکاران  نیز همکاری داشته و نیازمندی ها را مرتفع نماید .

در ادامه دکتر کیانوش دارش معاون اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ضمن قول مساعد برای همکاری با کانون بسیج ورزشکاران یادآور شد : همانگونه که در سال گذشته همکاری داشته ایم امسال هم در حد توان خود با کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش همکاری خواهیم داشت و در کارهای فرهنگی نیز در کنار شما خواهیم بود .



:: بازدید از این مطلب : 1106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.