سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برنامه های اختصاصی انجمن ها در قالب شیوع ویروس کرونا
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 95
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 371
:: بازدید ماه : 8060
:: بازدید سال : 20749
:: بازدید کلی : 297887
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 21 فروردين 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

همزمان با روز ملی فناوری هسته ای  ، روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت  سید مرتضی آوینی ، سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)؛ برنامه های اختصاصی انجمن های فرهنگی و هنری در قالب شیوع ویروس منحوس کرونا را در یک گفتگوی اختصاصی تشریح نمود .

به گزارش شوش نیوز ، رضا ذاکری ؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید اهل قلم گفت : شهید آوینی بر این باور بود که با وقوع انقلاب اسلامی و ظهور انسان کاملی چون امام خمینی(ره) بشر وارد عهد تاریخی جدیدی شده است که آن را«عصر توبه‌ ی بشریت» می‌نامید. عصری که به انقلاب جهانی امام عصر(عج) و ظهور "دولت پایدار حق" منتهی خواهد شد.

وی در ادامه روز سربازان امام زمان (عج) را تبریک گفت و در این راستا خاطر نشان نمود : «نقش حساس و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی و حفظ  انسجام و همبستگی ملی در برابر هجمه ی بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام بسیار پر اهمیت است. درک عمیق جامعه ی اطلاعاتی و امنیتی کشور از تهدیدها و فرصت‌های معطوف به امنیت ملی کشور و پیش‌بینی سامانه‌ها و سازوکارهای تخصصی، حرفه‌ای و کارآمد این مجموعه را به سطح قابل اطمینانی از دانایی و توانایی رسانده به گونه‌ای که هم‌اکنون الگوی امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به یک الگوی فراسرزمینی تبدیل کرده است.

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در تکمیل  مقدمه ی سخنان خود تصریح نمود : فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت ، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) را به محضر مقام معظم رهبری(حفظه الله)، مردم شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم سر افراز شهرستان شوش  و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان را به همه ی عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات ، به ویژه رئیس و پرسنل اداره ی اطلاعات شهرستان شوش  تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.

رضا ذاکری در ادامه به تشریح برنامه های اختصاصی انجمن ها فرهنگی و هنری در قالب مبارزه با ویروس منحوس کرونا پرداخت و در این خصوص اظهار نمود : گروه های نمایش «جنت الحسین(ع) و آپادانا» وابسته به انجمن هنرهای نمایشی  طی چند جلسه  اقدام به «گندزدایی و ضد عفونی  معابر  و توزیع ماسک و دستکش رایگان» بین شهروندان نمودند و علاوه بر آن گروه با سابقه ی اندیشه  اقدام به برگزاری مسابقه ی نمایشنامه نویسی کوتاه در فضای مجازی بین اعضای خود نموده است .

وی افزود :  انجمن های «خوشنویسان ـ نویسندگان ـ موسیقی  و فیلم عکس » در راستای وظایف خود نیز اقدام به برگزاری مسابقه در فضای مجازی نموده اند که آخرین مهلت این مسابقات 12 اردیبهشت ماه 1399 در نظر گرفته شده است .و علاوه بر آن امور مساجد این اداره برای مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری  مسابقه ی مجازی فرهنگی مذهبی  را با محوریت «ارزش جهادگران سلامت از دیگاه قرآن و احادیث» را آغاز نموده است .

رضا ذاکری در پایان  یادآورشد :امروز چهارشنبه 20 فروردین  سرپرست انجمن روزنامه نگاران پیشنهاد برگزاری یک مسابقه ویژه ی اصحاب رسانه و مطبوعات در فضای مجازی را داد که پس از موافقت معاونت فرهنگی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و مشارکت  شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش بابت تهیه ی جوایز این مسابقه ، فراخوان آن قرار است امشب در فضای مجازی و همچنین نشریات شهرستان شوش منتشر شود .



:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.