مدیریت مهد کودک ها و پیش دبستانی های شوش همچنان از خانواده ها شهریه دریافت می کنند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3389
:: بازدید ماه : 6348
:: بازدید سال : 19037
:: بازدید کلی : 296175
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 16 فروردين 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

از صبح روز پنجشنبه 14 فروردین الی ساعت 8 صبح روز شنبه 16 فروردین ماه 1399 برخی از همشهریان با تماس تلفنی خواستار  توجه مسئولین به مطالبه ی شهریه هایی که از طرف مدیران مهدکودک ها و پیش دبستانی ها از آنها می شود ، شدند .

در حالی ‌که برخی از همشهریان  به خاطر  جلوگیری بیش از پیش از شیوع ویروس کرونا  مجبور شده اند مغازه ها خود را تعطیل کنند و برای چرخاندن زندگی از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند ، متاسفانه برخی از مدیران پیش دبستانی ها و مهد کودک ها که به عنوان نمونه می توان به «پیش دبستانی مه رویان» اشاره کرد  از والدین خواسته اند که شهریه ی ماهانه را برای هر نفر به مبلغ ۱۷۰ هزار تومان پرداخت نمایند . و چون از ابتدای اسفندماه1398 به خاطر شیوع ویروس کرونا پیش دبستانی ها تعطیل شده و هیچگونه آموزشی از طریق دورکاری و فضای مجازی هم ارائه نشده اند .

به محض مطلع شدن موضوع را ابتدا از طریق معاونت سیاسی امنینی و اجتماعی فرمانداری و همچنین روابط عمومی این دستگاه پیگیر شده و سپس از طریق فضای مجازی  موضوع را با رئیس اداره ی بهزیستی و مدیر اداره ی آموزش و پرورش در میان گذاشتیم .

رامین کیانی رئیس اداره ی بهزیستی در این پیگیری گفت : سلام برادر کرم الهی ، پیگیری کردم اکثرمدیران  مهدهای کودکها  اظهار داشتند :  «ما طبق دستورالعمل اداره وجهی دریافت نکردیم » . خانم شایان مدیر مهد کودک مه رویان نیز گفت :  «من فقط بابت روزهای کارکردم در اسفند ماه هزینه گرفتم» لذا در خصوص مهد کودک مه رویان تابع دستورالعمل بهزیستی عمل کرده  و حق دریافت شهریه را ندارد و اگر اشخاصی که تماس تلفنی داشته اند و مدعی هستند که بابت روزهای تعطیل شهریه ایی از طرف مدیر این مهد از آنها دریافت شده است  به اداره ی بهزیستی مراجعه نموده تا از مدیر مهد هم دعوت کنیم  که این مشکل حل شود ، اما در مورد پیش دبستانی هایی که زیر نظر اداره ی آموزش و پرورش هستند طبعا مدیر این اداره باید پاسخگو باشد .

در ادامه بردیا آریان فر مدیر پیش دبستانی لبخندمادر طی تماس تلفنی به شوش نیوز گفت : از طرف آموزش و پرورش دستور العمل داریم که می بایست شهریه ها به صورت دوره ای از خانواده ها گرفته شود و اگر قرار است که ما این شهریه را نگیریم آموزش و پرورش شهرستان شوش باید دستور العمل جدیدی صادر نماید مبنی بر این که ما شهریه ای نگیریم

وی افزود :  از اون گذشته ما نه از آموزش و پرورش ردیف بودجه ای داریم و نه بهزیستی و اگر این شهریه ها را نگیریم از چه منبعی باید حقوق مربیان خود را پرداخت کنیم ؟ البته این را هم می دانیم که وضعیت اقتصادی در جامعه به خاطر ویروس کرونا خراب است و بر همین اساس آنهایی که سرپرست خانوار آنها از طریق صنوف کسب درآمد می کنند ما گفته ایم با یکی دو ماه تاخیر پرداخت کنند ولی محل استقرار پیش دبستانی ها هم استیجاری است و مالکان ، کرایه ی ماهانه ی خود را طلب می کنند و با این وضعیت اقتصادی کاری ندارند چون ما با مالکان قرارداد بسته ایم که سر وقت کرایه ی ماهانه ی آنها را به حسابشان واریز کنیم .

با عبدالامیر خنیفر مدیر اداره ی آموزش و پر ورش پیام دادیم که ایشان گفت پیش دبستانی لبخند مادر تحت پوشش ما نیست و می بایست از طریق بهزیستی پیگیری شود این در حالی است که رئیس اداره ی بهزیستی توضیحات مورد نظر را ارائه داد  ؛ لذا از عبدالحسن آل کثیر معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش انتظار داریم که موضوع را جهت رفاه حال مردم پیگیری نمایند تا ادارات توپ را به زمین یکدیگر پرت نکنند .



:: بازدید از این مطلب : 1903
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.