پزشکان و پرستاران رزمندگان جبهه ی سلامت و آزادگان الگوی صبر و استقامت برای جامعه هستند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3356
:: بازدید ماه : 6315
:: بازدید سال : 19004
:: بازدید کلی : 296142
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 15 فروردين 1399

به قلم ـ عباس کرم الهی

وقتی که حزب بعث عراق یک جنگ تحمیلی هشت ساله رابه ایران تحمیل کردند و رزمندگان در قالب « سپاهی ، بسیجی ، ارتشی و جهادی» عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند ، در پشت جبهه پزشکان و پرستاران ایثارگرانه به مداوای مجروحین جنگ مشغول بودند .

این ایثارگران جبهه ی سلامت امروز ، در آن جنگ هشت ساله چه در بیمارستان های صحرایی و چه به عنوان امدادگر در خط اول و دوم جبهه ی ها در کنار رزمندگان حضور داشتند ، برخی از آنها به درجه ی رفیع شهادت نائل گردید ، برخی به اسارت درآمدند ، عده ای مجروح شدند و آنهایی هم که پس از پایان جنگ هشت ساله به خانه های خود برگشتند در همان جبهه ی سلامت به ایثارگری خود ادامه دادند .

امروز هم از همان ابتدای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان ها حضوری مستمر داشته به طوری که در 45 روز حتی یک بار هم به خانه نرفته تا دیداری با عزیزان خود « پدر ـ مادر ـ خواهر ـ برادر ـ همسر ، فرزند و...» داشته باشند؛ دقیقا همان کاری که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتندکه اگر بخواهم  به عنوان مثال اشاره ای به برخی از رزمندگان همین شهر شوش داشته باشم که برخی از آنها شهید شده و برخی به عنوان یادگاران این دوره افتخاران ما هستند اشاره کنم  باید به « سردارسرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی ـ سردار پاسدار شهید صفر احمدی و...... سردار پاسدار حشمت حسن زاده ـ سرهنگ پاسدار علی ظهیری ـ شهید زنده غلامعباس قلاوند ، برادر پاسدار عبدالزهرا برهانی و....» اشاره کنم .

اگر در این نوشتار خود به دو نفر از سرداران شهید و چهار نفر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهر خودم اشاره کردم چون هدف  من مردم ولایتمدار شهرستان شوش و پزشکان و پرستاران این دیار است تا هم از رزمندگان جبهه ی سلامت شهر شهیدان گمنام قدردانی کرده و در مقابل آنها سرتعظیم فرود آورم به خاطر این که شبانه روز  زن و فرزندان خود را به امان خدا رها کرده و با حضور در بیمارستان نظام مافی و دیگر نکان هایی که از طرف شبکه ی بهداشت و درمان مشخص شده است به همشهریان خود  نهایت توجه و رسیدگی را دارند و از طرفی به مردم شهرم بگویم با حضور در خانه با این سفیران سلامت  نهایت همکاری را داشته تا به یاری خداوند کرونا را شکست دهیم .

در رأس جبهه ی سلامت شهرستان شوش می بایست از « دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ـ مهندس علی اصغر حسینی نیک رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش ـ مهندس غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت و مرد خستگی ناپذیر جبهه ی سلامت ـ دکتر یحیی میثم سرپرست بیمارستان نظام مافی ـ مظفر شیرزاد مسئول روابط عمومی شبکه ی بهداشت و درمان و یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و....» قدردانی نمود که تا جایی که توانسته اند این ویروس را مدیریت کرده تا شوش از نظر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان خوزستان در رده های پایین جدوال باشد و اگر شوشی ها در خانه ماندن را گسترش دهند بی شک این ویروس  قبل از هر جا از شوش رخت بر می بندد .

شاید در خانه ماندن هم حوصله ها را سر ببرد و هم خسته کننده باشد اما اگر همشهریان عزیز خاطرات برخی از آزادگان سرافراز شهرمان را بشنوند و یا در همین پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز مطالعه کنند بی شما همین اسوه های صبر و استقامت را الگوی خود قرار می دهند و در خانه ماندن را به عنوان یک فرهنگ می پذیرند ـ به یاد داشته باشیم آزادگان هشت سال با اعمال شاقه و زیر شکنجه ماندن در اردگاه ها را تحمل کردند ، ما که قرار نیست این همه مدت تحمل کنیم .

لذا از آزادگان  شهرستان شوش نظیر « سرهنگ پاسدار علی احمدی ـ حاج علی الوار ـ حاج هوشنگ درویشی ـ حاج احمد ناصری ـ حاج مصطفی سکاوند ـ حاج کریم چتین ـ رضا تقوایی و...... » انتظار دارم با ارسال خاطرات دوران اسارت خود و تحمل سختی ها به شماره تلفن 09034442710 در فضای مجازی ، در بالا بردن روحیه و ماندن همشهریان ما در خانه یار و یاور ما باشند  .



:: بازدید از این مطلب : 925
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.