سرپرست انجمن روزنامه نگاران شوش به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(س) و روز جانباز پیامی صادر کرد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 9 فروردين 1399

مینا جمشیدی ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 19 روز شنبه 9 فروردین ماه1399 هم زمان با ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، در آستانه ی میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، علمدار سپاه حضرت امام حسین(ع) و  جانباز پیامی به شرح زیر صادر نمود .

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازی حاصل تلاش برای کسب رضای الهی و مجاهدت در راه اوست و این نشان افتخار و موهبتی آسمانی و ملکوتی است که مخصوص عاشقان و شیفتگان کوی محبوب است.

روز جانباز یادآور ایثار و از خودگذشتگی بزرگ جانباز عرصه ی تاریخ، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است. جانباز میدان کربلا، که در راه پاسداری از « دین اسلام ، امام و مقتدای خویش»، دو دست مبارک و جان خود را نثار کرد تا همیشه برای زمینیان تبلور عینی ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری باشد .

جانبازان کسانی هستند که نماز سرخ عشق را به وضوی خون اقامه کرده اند و زکات جسم خویش را به معشوق تقدیم داشته اند، آنان در حقیقت با این کار به مولای خود سالار شهیدان(ع) و قمر بنی هاشم(ع) اقتدا کرده اند . جانباز شدن یک حادثه، یک اتفاق و یک تصادف نیست. حضرت دوست جانبازان را اینگونه پسندیده و عاشقان خویش را بدین آرایه مزین ساخته است. جانبازی حاصل تلاش برای کسب رضای الهی و مجاهدت در راه او است و این نشان افتخار و موهبتی آسمانی و ملکوتی است که مخصوص عاشقان و شیفتگان کوی محبوب است.

روز جانباز روز کسانی است که به قصد جهاد و قرب معبود از دنیا رسته اند و برای نجات جامعه خود از چنگال اهریمن جهاد می کنند و جان شیرین را در طبق اخلاص قرار می دهند و از مرزهای مادیّت می گذرند تا به کمال الهی دست یابند.

بصیرت جانبازان دلاور در دفاع جانانه از حریم دین و ولایت، این عزیزان را به تجسم عینی ایثار، الگوی مردانگی و از خودگذشتگی برای نسل جوان جامعه تبدیل کرده است. وجود این سفیران نور و ایثار که در میان ما وجودشان بوی بهشت و رنگ عشق و شهادت دارد، غنیمتی بزرگ و از رحمت های الهی است.

به فرموده مقام معظم رهبری «جانباز بزرگ انقلاب اسلامی، جانبازان سوابق درخشان خود در میدان جنگ و نیز مهر و نشانی را که از جنگ تحمیلی بر جسم خود به یادگار دارند، هرگز نباید از تاریخ پرشکوه دفاع مقدس ملت ایران منقطع کنند؛ بلکه آن را به مانند ثروتی عظیم برای خود نگه دارند. جانبازان، یادگار آزمایش های بزرگ ملی محسوب و ملت ایران همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج می نهند و آنان را گرامی می دارند.»

اینجانب به نوبه ی خود این روز را به کلیه جانباران ایران اسلامی ، استان خوزستان شهرستان شوش و خصوصا و 40 نفر جانباز بالای 70 درصد این دیار و به ویژه « اولین جانباز شهرستان شوش ، شهید زنده غلامعباس قلاوند ـ حبیب رئوفی دورس ـ سعید عبدالخانی  ـ زهیر جابریانی ـ کاظم سرخه ـ عزت فلاح از نیروهای سپاه و بسیج ؛ علی رحمتیان ـ اسحق ارجمند ـ مصطفی نصیری مقدم  و رحیم کعبی از نیروی انتظامی و ارتش و کلثوم گله دارـ فاطمه سرخه ـ بهینه چنانی ـ بدریه ثابت مقدم ـ بتول منصوری و..... از نیروهای مردمی» تبریک می گویم .

به امید بهره مندی از شفاعت حضرت ابوالفضل العباس(ع) سالار و سقای دشت کربلا در دیار آخرت و شفای عاجل تمام جانبازان عزیز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس. ان شاءالله.

در پایان جا دارد از برادر بسیجی احمد دیناروند مسئول پایگاه مقاومت بسیج و حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش که اسامی جانبازان 70 درصد به بالا را در اختیارم گذاشت تشکر و قدردانی نمایم و یادی هم داشته باشم از جانباز 70 درصد قطع نخاعی شهید "حاج اسماعیل شهابی طرفی" روحش شاد.

عباس کرم الهی

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

سرپرست انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش

مسئول روابط عمومی و انفورماتیک دفتر فرهنگی بنیاد مهدویت شهرستان شوش

مسئول فضای مجازی حوزه ی مقاومت بسیج ادارات سپاه ناحیه ی شهرستان شوش

رابط رسانه ای معاونت روابط عمومی و فضای مجازی ستاد قرارگاه فرهنگی شهرستان شوش

مسئول واحد خبر روابط عمومی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

مدیر گروه تئاتر اندیشه ی شهرستان شوش



:: بازدید از این مطلب : 1844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.