پیام تبریک سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدا
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 8 فروردين 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش طی تماس تلفنی با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به مناسبت میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ  وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ  /// و شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه و تسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید و نیز برای قوم دیگری که شما بر (دشمنی) آنان مطلع نیستید (مراد منافقانند که ظاهرا مسلم و باطنا کافر محض‌اند) و خدا بر آنها آگاه است. و آنچه در راه خدا صرف می‌کنید خدا تمام و کامل به شما عوض خواهد داد و هرگز به شما ستم نخواهد شد.

سوم شعبان در تاریخ پر افتخار جهان اسلام یادآور ولادت سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع) است. بزرگ مردی که مبارزه با ظلم و ستم را به جهانیان آموخت و با پاسداری از حریم عزت و دین محمد (ص) الگویی بی بدیل برای بشریت شد.

نامگذاری حکیمانه ی این روز توسط حضرت امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و پایمردی‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه‌هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند قدردانی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی پاسداران که اقتدار و عزت امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شبانه روزی آنان است ،  این روز بزرگ و باشکوه را به همه ی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که آیه ی : «وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّه» در سینه ی مالامال از عشق آنان نقش بسته  خصوصا « سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ـ سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه  ناحیه ی شهرستان شوش و دیگر پاسداران این ناحیه » تبریک و تهنیت عرض نموده و «سلامت و سعادت و عزت روزافزون» ایشان و همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

در پایان جا دارد یاد و خاطره ی سرداران رشید اسلام  و پاسدارانی نظیر « سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ـ  سردار سرلشکر احمد کاظمی ـ محمدابراهیم همت ـ حمید و مهدی باکری ـ محمد جهان آرا ـ حسین خرازی ـ  حسن باقری ـ دکتر مصطفی چمران ـ  محسن وزوایی ـ مهدی زین‌الدین ـ سردارسرلشکر پاسدار حسن درویشی ـ سردار صفر احمدی ، برادر پاسدار علی آلیگرد و......» را گرامی بداریم که همچون سرور و مولایمان حضرت امام حسین(ع) جان با ارزش خود را برای حفظ اسلام و انقلاب نثار کردید . روحشان شاد

رضا ذاکری

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش



:: بازدید از این مطلب : 1304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.