در مقابله با ویروس کرونا ، گروه جهادی حوزه ی مقاومت بسیج عشایری شهدای فتح المبین وارد میدان شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3367
:: بازدید ماه : 6326
:: بازدید سال : 19015
:: بازدید کلی : 296153
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 7 فروردين 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در مقابله با  ویروس کرونا در اغلب مناطق شهرستان شوش، گروه‌ جهادی حوزه ی مقاومت بسیج عشایری شهدای فتح المبین به فرماندهی ستوان یکم پاسدار حمید دیناروند و با همکاری کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در مناطق عشایر کوچ نشین و روستای بیت مسکین اقدام به ضد عفونی نمودند .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 10 صبح روز  روز پنجشنبه 7 فروردین ماه 1398 همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی  و سالروز بمباران  شیمیایی شهر سردشت  توسط بعثیون عراق ؛ ستوان یکم پاسدار حمید دیناروند ضمن تبریک روز ملی هنرهای نمایشی به کارگردانان و بازیگران بسیجی کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و عرض تسلیت به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت که منجر به شهادت برخی از هموطنان شد ، پیرامون مبارزه با ویروس کرونا گفت : همانگونه که همه ی شهروندان شهر فتح المبین و اهالی شهرستان شوش ، استان خوزستان و هموطنان ما در نقاط مختلف کشور می دانند روز به روز بر تعداد متبلایان به ویروس کرونا در جای جای ایران اسلامی افزوده می شود و دلیل آن متأسفانه بی توجهی برخی از هموطنان است که بی دلیل از خانه های خانه بیرون می روند و این بی توجهی تا امروز باعث شده 29406 نفر در سراسر کشور به این ویروس متبلا و متأسفانه از این آمار 2234 نفر دارفانی را وداع بگویند . لذا  تنها راه مقابله با این ویروس ماندن در خانه است .

وی افزود : حدود  ده روز است که با همیاری شهرداری شهر فتح المبین که محول ضدعفونی را در اختیار ما می گذارد با استفاده از نیروهای بسیج اقدام به گندزدایی و ضدعفونی روستاها و همچنین شهر فتح المبین مشغول شده ایم و امروز با همکاری کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش مناطق عشایر کوچ نشین و همچنین روستای بیت مسکین را ضدعفونی نمودیم .

 

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج عشایری شهدای فتح المبین در پایان از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که  به صورت مستمر اخبار و رویدادهای مربوط به سپاه و بسیج را منتشر می کند قدردانی نمود .



:: بازدید از این مطلب : 1778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.