مصاحبه اختصاصی فرمانده سپاه شوش در خصوص عملیات پیروزمندانه فتح المبین
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3352
:: بازدید ماه : 6311
:: بازدید سال : 19000
:: بازدید کلی : 296138
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 2 فروردين 1394

ساعت 10صبح روز شنبه 2 فروردین ماه1398 در آستانه ی سالروز عملیات غرورآفرین فتح المین فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش  در یک گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج پیرامون این عملیات ظفرمند جملاتی را تشریح نمود .

به گزارش خبرنگار افتخاری بسیج  سرگرد پاسدار علیرضا در این خصوص گفت : عملیات ظفرمند فتح المبین سرآغاز حرکتی نو در توان جنگی ایران و قوای نظامی حق علیه باطل بوجود آورد . این عملیات توانست باعث این احساس روحیه در بین برنامه ریزان ، طراحان عملیات ها و رزمندگان اسلام شود که قدرت بسیج مردمی و همدلی در لشکر اسلام بسیار قوی و خیره کننده است و دشمن بعثی شکست های خود را به اذهان عمومی باور کند .

وی افزود :  این عملیات  سرآغازی بر این مهم بود که فرماندهان نظامی به این باور رسیدند که اقدامات و برنامه ریزی های مهم تر و فراتری در آینده پیروزی های جبهه های حق علیه باطل تصمیم گیری کنند .

فرمانده سپاه شوش ابراز کرد :در خصوص اهمیت این عملیات پیروزمندانه که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان در این محور و در شوش حضور داشتند و ایشان در این خصوص اعلام کرده بودند # بهترین عملیاتی که در آن شرکت کردم فتح المبین بود .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش در ادامه تصریح نمود : عملیات های فتح المبین زیادی در انقلاب داریم که بسیاری از آنها را گذرانده ایم و با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری مابقی را پیروز خواهیم شد و ان شا الله با نام مبارکی(جهش اقتصادی) که امام خامنه ای به سال ۱۳۹۹ مزین فرمودند از جنگ اقتصادی دشمن خارج شویم تا به سر منزل مقصود الهی ، ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف نزدیک و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلیش تحویل دهیم .

وی در پایان به عنوان خادم شهدا  ؛ سالروز پیروزی این عملیات را به محضر «مولایمان امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری ، رزمندگان ، ایثارگران ، خانواده معظم شهدا و مردم ولایت مدار و همیشه سربلند شهرستان شوش »تبریک و تهنیت عرض گفت .



:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.