عباس کرم الهی گفت : مأموریت سه ماهه ی من به عنوان سرپرست انجمن روزنامه نگاران به اتمام رسیده است
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3385
:: بازدید ماه : 6344
:: بازدید سال : 19033
:: بازدید کلی : 296171
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 21 اسفند 1398

به قلم ـ عباس کرم الهی

در حالی که انجمن روزنامه نگاران  پس از سپری شدن یک سال از دوازهمین دوره ی انتخابات دچار یک سری چالش ها شد و توسط رئیس سابق اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت منع گردید به مدت 9 ماه در بلاتکلیفی به سر برد .

تا این که روز شنبه 9 آذرماه1398 طی حکمی به شماره ی 110/1578 از طرف رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به مدت 3 ماه به عنوان سرپرست انجمن روزنامه نگاران منصوب شده تا « تا برای اصحاب رسانه و مطبوعات پرونده عضویت تشکیل داده و آنها را ساماندهی نموده و نشریات رسمی و غیر رسمی را شناسایی نموده و در نهایت  بر اساس اساسنامه ی انجمن روزنامه نگاران  مقدمات سیزدهمین دوره ی انتخابات  انجمن را فراهم نمایم .»

ساماندهی اصحاب رسانه و مطبوعات از 15 آذرماه1398 آغاز گردید و تا آخرین مهلت اعلام شده یعنی 12 بهمن ماه ساماندهی اصحاب رسانه خاتمه یافت هر چند یکی دو نشریه  حاضر به تشکیل پرونده نشدند .

بستر برای برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان فراهم شد که این را به صورت مکتوب به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش داده و بر اساس تصمیماتی که اتخاذگردید قرار بر این شد که پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ، ثبت نام از داوطلبین هیئت مدیره و بازرسان آغاز شود ولی بعد از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی  ؛ سراسر کشور پذیرای یک مهمان ناخوانده و بد به نام «کرونا ویروس» شد و این انتخابات تا اطلاع ثانوی به وقت دیگری موکول شد .

این راه برای همکارانی توضیح دادم تا خیالشان از بابت این راحت شود که از طرفی مأموریت سه ماهه ی من  خاتمه یافته و از طرفی مزد زحمات دو/2 دهه تلاش خود را از سال 1378 به خاطر راه اندازی انجمن روزنامه نگاران را با نامهربانی برخی از همکاران گرفتم . از سال 1368 فعالیت خود را در حرفه ی خبرنگاری با روزنامه ی کاروکارگر شروع کردم و پس از کسب ده/10 سال تجربه بنا به پیشنهاد اینجانب و موافقت دکتر محمد جوروند که آن زمان رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش بود انجمن روزنامه نگاران تحت عوان « کانون خبرنگاران» فعالیت خود را آغاز نمود و دوازده دوره انتخابات را پشت سر گذاشت .

در این مدت « دوازده دوره همایش استانی خبرنگار در مسیر حادثه ـ سه دوره همایش استانی روز جهانی مطبوعات ـ هشت دوره تجلیل از زوج های خبرنگار ـ تشکیل کانون پیشکسوتان مطبوعات ـ پنج دوره اعزام جهادگران خبر به روستاها ـ سه دوره برگزاری همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات ـ برگزاری چهار دوره یادواره ی شهدای خبرنگار ،تجلیل از خبرنگاران هر ساله در 17 مرداد ماه روز خبرنگار ـ  برگزاری هفده دوره ی کارگاه آموزش خبرنگاری در سطح مقدماتی و هشت دوره کارگاه آموزش روزنامه نگاری در سطح تکمیلی و...» با موفقیت برگزار نمود .

اکنون بعد از سه دهه فعالیت مستمر با سربلندی از این که هم شاگردانی موفق تحویل عرصه ی خبر و اطلاع رسانی شوش داده ام ایکاش برخی از جوانترها تحمل می کردند و عجولانه مرا مورد سیبل خود قرار نمی دادند ، چون حتی اگر بستر برای انتخابات فراهم شود داوطلب نخواهم شد . چون اکنون گام دوم انقلاب آغاز شده و می بایست به فرمان مقام معظم رهبری کنار رفته تا جوانترها بیایند و مسئولیت را بر عهده بگیرند .

قصد داشتم به طول کلی از دنیای خبر و اطلاع رسانی خداحافظی کنم  و این موضوع را هم به سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و هم به یکی از برادرانی ارزشی خودم در سپاه ناحیه ی شوش اطلاع دادم تا پایان اسفندماه 1398 پایان فعالیت من در این عرصه باشد و از این به بعد فقط در حوزه ی مقدس تئاتر فعالیت داشته باشم .

اما بنا به درخواست این عزیزان و هم به دلیل این که نسبت به پوشش اخبار و رویدادهای مربوط به شهدا دینی به گردن دارم و از طرفی هنرمندان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای پوشش فعالیت های خود انتظاراتی از من دارند و بالاخره چون قول همکاری به سه/3 نشریه در سطح استان  را داده ام به عنوان خبرنگار به فعالیت خود ادامه می دهم .



:: بازدید از این مطلب : 2335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.