مواظب باشیم در تعلقات سنگین دنیایی غرق نشویم
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 66
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3409
:: بازدید ماه : 6368
:: بازدید سال : 19057
:: بازدید کلی : 296195
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 18 اسفند 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت امام علی(ع) ، روز پدر و روز مرد در گفتگویی تلفنی با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ، خاطره ای از شخصی که از ملحق شدن به پدران آسمانی محروم شد اشاره کرد .

سردار در این گفتگو اظهار داشت : خدا رحمت کند شهیدسیدمحمدباقرحکیم رئیس مجلس اعلاء انقلاب اسلامی عراق را که در چند سال قبل ودراول ماه رجب ،در جریان حمله انتحاری دشمن و پس از اقامه ی نمازجمعه در صحن مرقد مطهر امیرالمومنین علی (ع) به همراه جمعی ازنمازگذاران (قریب به هفتاد نفر) مظلومانه به شهادت رسید.

وی افزود : این شهید والامقام  پس از به شهادت رسیدنِ یکی از دوستان و همرزمان ما که در زمینه ی هنری دستی داشت از طرف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای تهیه ی مستندی پیرامون کم و کیف «شهادت شهیدسیدمحمدباقرحکیم رئیس مجلس اعلاء انقلاب اسلامی عراق» عازم عراق می شود وبا تنی چند ازشهودِ صحنه ی شهادت ؛ مصاحبه ای ترتیب داد .

سردار پاسدار باقرزاده  افزود :گ این همرزم نقل می کند: «دربین مصاحبه شوندگان مرد میانسالی که بر اثر انفجار درآن صحنه، جانباز شده بود مطلب کاملا متفاوتی نسبت به دیگران بیان کرد، او که یک فرد به اصطلاح پادو و شاگرد مغازه در کوچه بازار نجف بود چنین می گوید» : " بعد از حادثه ی انفجار، موج انفجار مرا چندین متر به هوا پرتاپ کرد، درهمین حین پرده ها و حجاب های برزخی به کنار رفتند و دیدم مولانا امیرالمومنین علی (ع)بر بالای صحن مطهر علوی قراردارند و آغوش مبارکشان را بازکرده ویکی پس از دیگری شهیدان حادثه ی انفجار، با ایشان مصافحه نموده با دستان پرلطف حضرت به سوی آسمان فرستاده شده وعروج می کنند،" یادم هست که اولین شهیدی که با امام علی(ع) مصافحه  کرد و آن حضرت او را به سینه فشرد وبه آسمان فرستاد «شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم (رضوان الله تعالی علیه ) بود، »پس ازمصافحه وعروج شهداء نوبت به من رسید، و این در حالی است که آغوش حضرت برای من بازشده بود و منتظر است، دراین اثناء تعلقات مادی ازقبیل «زن و فرزند» مانع شد وبه حضرت عرض کردم: «آقا جان من ده الی دوازده تا بچه دارم ! »آقا درپاسخ فقط یک کلمه با همان لحن کوچه و بازار نجف فرمودند" کیفک" یعنی : هر طور میل داری وبه اصطلاح دوست داری ومی خواهی!! یعنی : «شهادت که زوری نیست!!» آری این مرد درادامه ودرحالی که به شدت محزون و تمامی پهنای صورتش از اشک تَر شده بود اینگونه ادامه داد: «با گفتن جمله عامیانه وخودمانی ازسوی حضرت که البته جمله ادبی آن می شود (عَلی کیفک) من بامُخ خوردم زمین و بیهوش شدم و لحظاتی بعد خود را برروی تخت بیمارستان دیدم اما دیگر ازامام علی(ع) و آغوش گرم او خبری نبود ومن ماندم وتعلقات سنگین  دنیایی ! اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا بحق مولانا علی بن ابیطالب علیه السلام/ والسلام



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.