سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از راه اندازی گروه های مجازی برای فعالیت های فرهنگی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3363
:: بازدید ماه : 6322
:: بازدید سال : 19011
:: بازدید کلی : 296149
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 14 اسفند 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به منظورجلوگیری از  راکدماندن فعالیت های فرهنگی و هنری انجمن های وابسته از راه اندازی گروه های مجازی خبر داد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 20 چهارشنبه 14 اسفندماه1398  سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز  ضمن  اشاره به راندازی گروه های مجازی گفت : از روزی که به خاطر حفظ سلامت مردم در مقابل «کرونا ویروس» سالن های  این اداره تعطیل شده و انجمن ها از هرگونه برنامه های فرهنگی و هنری منع گردیده اند و این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد ، بر آن شدیم که به  مسئولین انجمن های وابسته توصیه نماییم  با اعضای خود هماهنگی های لازم را به عمل آورند  و در صورت موافقت  ؛ آنها برای استفاده از نکات آموزشی به منظور جلوگیری از راکد ماندن  فعالیت های فرهنگی و هنری  با نظارت کارشناسان فرهنگی و هنری این اداره  اقدام به تشکیل گروه های مجازی نمایند .

وی افزود :  این گروه ها به صورت کاملا تفکیک شده  زیر نظر مسئولین انجمن های وابسته  راه اندازی می شوند ، مثلا رئیس انجمن شعر فارسی با تشکیل یک گروه و با دعوت از کارشناس مربوطه اعضای خود را  به آن گروه دعوت می کند و سایر انجمن ها هم به همین روال به فعالیت می پردازند .

رضا ذاکری  در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : این شیوه ی فعالیت  تا زمان لغو دستورالعمل ممنوعیت استفاده از سالن های تحت پوشش ادامه دارد و پس از آن  فعالیت ها به روال قبل برگزار خواهند شد و گروه های مجازی غیر فعال خواهند شد .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان در مورد  فعالیت های گروه های نمایشی که فعالیت آنها به خاطر همین «کرونا ویروس » لغو شد یادآور شد : به محض لغو دستورالعمل ممنوعیت استفاده از سالن های تحت پوشش با نظارت  انجمن هنرهای نمایشی این اداره « گروهای نمایش قهقهه و ترنج برای اجرای نمایش ـ گروه های اندیشه ، شوشیناک و سایه سار » برای از سرگیری تمرینات نمایش خود در اولویت قرار دارد و سایر گروه ها بعد از گروه های اشاره شده فعالیت خود را آغاز می کنند .

جا دارد به نمایندگی از طرف هنرمندان  از احساس مسئولیت رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش که به فکر آن است تا فعالیت های فرهنگی و هنری انجمن های وابسته راکد نماند قدردانی نمایم .



:: بازدید از این مطلب : 1611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.