طی حکمی صادق اسماعیلی فر به عنوان مدیر کانون شبیه خوانی استان خوزستان منصوب شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 38
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3381
:: بازدید ماه : 6340
:: بازدید سال : 19029
:: بازدید کلی : 296167
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 9 اسفند 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

صادق اسماعیلی فر رئیس سابق انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش که همزمان نایب رئیسی کانون شبیه خوانی استان خوزستان را بر عهده داشت طی حکمی از طرف مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به عنوان رئیس این کانون منصوب شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان طی حکمی با اشاره به شایستگی  و سوابق  ارزنده ی صادق اسماعیلی فر ، وی را از امروز  رسما به عنوان مدیر کانون شبیه خوانی استان منصوب نمود :

متن این حکم به شرح زیر است :

هنرمند گرامی جناب آقای صادق اسماعیلی فر

با سلام

نمایش های آئینی و سنتی  و به ویژه  هنر شبیه خوانی ، گوهر گرانبهای  هنر نمایش ایران اند و بایسته است نگین یگانه  این سرزمین قدر بیند و جایگاه شایسته ی خود را بازیابد . از این رو ، بر اساس نامه ی شماره ی 460/خ/98 مورخ 5 اسفندماه 1398 و با عنایت به سوابق و پیگیری های مستمر حضرتعالی در خصوص پویایی هنر شبیه خوانی و به پیشنهاد مدیر کانون نمایش های آیینی و سنتی استان و تصویب هیئت رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی  استان خوزستان  به موجب این حکم  شما را به مدت یک سال به عنوان « مدیر دفتر شبیه خوانی  کانون نمایش های آیینی و سنتی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان» منصوب می نمایم .

امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال  و با بهره گیری از تمام ظرفیت های هنر شبیه خوانی ، ضمن هماهنگی های ضروری با مدیر کانون  و هنرمندان متخصص  در همکاری و همفکری با هنرمندان فعال و علاقمند حوزه ی شبیه خوانی و تعزیه و ارتقاء جایگاه این گونه نمایش ارزشی در راستای اعتلای هنر ارزشمند تئاتر در استان خوزستان موفق و کوشا باشید . توفیق روز افزون شما را از درگاه  ایزد منان مسئلت می نمایم .

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

شایان ذکر است ؛ این هنرمند فعال  در حوزه هنر و ذاکری اهل بیت (ع) را از سال ۱۳۷۹ با حضور در حسینیه اعظم و شبیه خوانی بزرگ شهرستان شوش در کنار اساتیدی چون «استاد غلامعلی یا حسن ، استاد مرحوم غلامحسین شیرک» فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از آن با پایه گذاری شبیه خوانی سنتی و حرفه ای در استان خوزستان  ، «دوره های تخصصی شبیه خوانی» را زیر نظر علامه و اسطوره های شبیه خوانی ایران در پایتخت گذرانید و اکنون به عنوان  هنرمند شاخص شبیه خوانی ، سرپرست گروه شبیه خوانی مدافعان حرم شهرستان شوش می باشد .

این میراث بان تعزیه ی سنتی استان به همراه گروه شایسته اش هر ساله با حضور و شرکت در سوگواره های ملی و استانی و منطقه ای با کسب افتخارات تاج زیباتری بر هنر مقدس شبیه خوانی این شهرستان می گذارد .



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.