با حضور حداکثری پای صندوق های اخذ رأی روح ملکوتی سردار دل ها را شاد کنیم
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3356
:: بازدید ماه : 6315
:: بازدید سال : 19004
:: بازدید کلی : 296142
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 30 بهمن 1398

به قلم عباس کرم الهی

این را همه بدانیم آنهایی که به خاطر یک سری مشکلات اقتصادی به تکلیف شرعی و ملی خود یعنی حضور در انتخابات بی توجه باشند دل دشمنان را شاد می کنند و در مقابل اگر با حضور حداکثری پای صندوق های رأی به یاوه گویی های دشمن گوش ندهیم روح ملکوتی سردار دل ها را شاد کرده ایم .

مخاطب من در این گزارش مردم ولایتمدار کهن شهر ایران زمین ، اهالی دیار پیامبر باران ، شوش دانیال(ع) هستند ؛ دلاورمردان و شیرزنان « لر ، عرب ، بختیاری ، دزفولی ، لک ، کرد و ترک» و ساکنان رنگین کمان اقوام ؛ آری با فرد فرد شما هستم ، آنهایی که واجد شرایط برای رأی دادن هستید و از نظر سنی مشکلی برای رأی دادن ندارید .

وقتی سردار سلیمانی که سردار دل همه بود می گوید  : «خواهران ، برادران ، رزمندگان ، یادگاران جنگ ، یکی از شئون عاقبت بخیری شما با جمهوری اسلامی ، «انقلاب» است . «ولله ولله ولله » از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه ی قلب، و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان این انقلاب را به دست گرفته است ؛ در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه ی اعمال همین است .» به نظر شما در روز انتخابات تکلیف ما چیست؟ به جز این که برای بصیرت افزایی خود و انتخاب نماینده ای اصلح می بایست گوش به فرامین حضرت آقا باشیم؟

پس اگر می خواهیم ، «کشوری مقتدر از نظر اقتصادی ، استانی توسعه یافته از نظر تولید و صنعت و شهرستانی آباد از نظر توسعه ی اقتصادی و گردشگری » داشته باشیم می بایست به فرمامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» که در دیدار با مردم آذربایجان شرقی روز سه شنبه 29 بهمن ماه1398 به مناسبت سالروز قیام بیست‌ونهم بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز بیان فرمودند گوش جان بسپاریم . « ..... مسئله‌ی انتخابات خیلی مهم است.... انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه‌ی تقویت کشور است؛ انتخابات مایه‌ی آبروی نظام اسلامی است. می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ زیاد هم کار میکنند، دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر  ـ به هیئت های اندیشه‌ورز می گویند اتاق فکر  تشکیل می دهند، می‌نشینند، فکر می کنند، برنامه‌ریزی می کنند؛ چند دَه نفر، چند صد نفر در بخشهای مختلف، مسئول کار ایران و بحث افکار عمومی ایران هستند که می‌نشینند فعّالیّت می کنند. ...  امّا به نتیجه نمی رسند. می‌بینید در بیست‌ودوّم بهمن چه اتّفاق می‌افتد، در بزرگداشت شهید عزیزمان سلیمانی چه اتّفاق می‌افتد! در انتخابات، همین اتّفاق باید بیفتد؛ یعنی ببینند دشمنان که با وجود اصرار آنها برای اینکه مردم را از نظام جدا کنند، مردم به انتخابات اقبال می کنند؛ که این اقبال، آبروی نظام اسلامی است.»

وقتی که حضرت آقا می فرماید : « در انتخابات همین اتفاق باید بیفتد » یعنی یک فتوا که بر فرد فرد ما واجب است و بدانیم هر چه ما مشارکت بیشتری در روز انتخابات داشته باشیم «ایران قوی تر و دشمن مأیوس تر می شود . » و این را هم بدانیم آن نماینده ای که با آراء حداکثری قاطع مردم ولایتمدار شهرستان شوش به مجلس شورای اسلامی وارد شود تأثیر بیشتری در دفاع از حوزه ی انتخابیه ی خود دارد و برای  تقبل ریاست  مهمترین کمیسیون های مجلس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد چون پشتوانه ی محکم تری را به همراه دارد .

اما  بعد از این که مشارکت حداکثری را می بایست در روز انتخابات سرلوحه ی کار خود قرار دهیم ، « مسئله‌ی چگونه انتخاب کردن است و این که از بین کاندیداها  چه کسی را انتخاب کنیم» این موضوع به مراتب از مشارک حداکثری اگر بالاتر نباشد بی شک کمتر هم نیست . یک مثال : اگر ما یک کشاورز را در نظر بگیریم که در فصل کاشت  از بذر مرغوبی استفاده نکند اما به هنگام داشت و برداشت آیا محصول قابل توجهی را به دست می آورد؟ قطعا پاسخ منفی است . لذا اگر در در انتخاب کاندیدای اصلح ؛ دقت لازم را نداشته باشیم و یا شایسته سالاری را زیر پا بگذاریم و قومی گرایی را مد نظر داشته باشیم ، اگر چهار سال شهرستان شوش را زیر پونز قرار دادیم نباید کسی را جز خود لحن و نفرین کنیم ؛ چون خودمو نخواسته ایم که شایسته ترین را به مجلس بفرستیم .

انتخاب چنین فردی آنقدر سخت نیست ، وقتی که مقام معظم رهبری می فرماید : فردی را که انتخاب می کنید می بایست « با ایمان باشند، شجاع باشند، کارآمد باشند و از افراد مؤمن، شجاع، وظیفه‌شناس، پُرانگیزه، وفادار به مردم و وفادار به انقلاب »باشند. حضرت آقا همانند هادی و راهنما ، مسیر انتخاب را برای ما روشن نموده است و اکنون این  ما مردم هستیم که باید فردی را انتخاب کنیم که این شرایط را داشته باشد البته در عمل نه این که شعار بدهد ولی عملی در کار نباشد . حضرت آقا 13 بهمن 1378 در دیدار با مردم فرمود : «  نماینده باید شجاع ، با شرف ، امین ، طرفدار ضعفا و قشر ضعیف» باشد. بتواند از حقوق ضعفا دفاع کند، والاّ قانونی که پولداران را پولدار تر کند، قانون مملکت اسلامی نیست. قانون باید بتواند گره ها را باز کند و به دردِ دل قشرهای محروم برسد ....... اگر چنانچه نامزد ها به مراکز «ثروت و قدرت متصل شوند، کار خراب می شود؛» همچنان که امروز در به اصطلاح دموکراسی های دنیا، در آمریکا و غیر آمریکا این رسم هست؛ کمپانی ها و پولدار ها به نامزد انتخابات در ریاست جمهوری یا در انتخابات کنگره پول می دهند، ولی او در مقابل آن ها متعهد«وامدار» است. آن رئیس جمهوری که با پول دستگاه های گوناگون و مراکز ثروت سر کار بیاید، در مقابل آن ها متعهد است. آن «نماینده ی مجلسی که با پول فلان شرکت و فلان کمپانی و فلان ارباب و فلان پولدار توی مجلس بیاید، مجبور است آنجائی که آن ها لازم می دانند، قانون جعل کند، قانون بردارد، توسعه و تضییق در قانون بکند. این نماینده به درد مردم نمی خورد. نه باید به مراکز ثروت های شخصی متصل بود، و نه به طریق اولی به ثروت های عمومی. کسی بیاید از پول بیت المال مصرف کند، برای این که به وکالت مجلس برسد؛ این دو برابر اشکال دارد، اشکال مضاعف دارد. این ها را باید مردم مراقب باشند.»

نکته ی آخری که در مورد آن می خواهم با مردم شهرم شوش صحبت کنم این است که فاکتورهای و شاخصه های اصلح بودن را بدانند « صداقت در گفتار و انقلابی بودن» خوب است اما کافی نیست  بلکه در کنار این دو فاکتور مهم می بایست « در تشخیص دادن اولویت ها ـ دور شدن از هر گونه تملق گویی در مقابل استکبار ـ بیداری در وجدان سیاسی  ، مرزبندی شفاف با دشمن ، برقرار اتحاد بین اقوام  و جسور بودن در  لابی گری برای گرفتن حوزه ی انتخابیه » طرح و برنامه داشته باشد .

حال خودتان  بدون کوچکترین تعصب و با استفاده از وجدان خود ؛ عملکرد گذشته و رفتار کاندیداها در این هفته ی تبلیغات را سبک سنگین کنید ؛ آن وقت خواهید دید که از بین این کاندیداها به راحتی می توانید اصلح ترین را شناسایی کنید . وعده ی ما روز جمعه 2 اسفندماه1398 پای صندوق های اخذ رأی با انتخاب یک نماینده ی خدا ترس که به احدی باج نمی دهد مرد عمل است . این کار باعث می شود روح سردار دلها را نیز شاد کنیم . ان شاءالله .



:: بازدید از این مطلب : 1567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.