گرامیداشت چهلمین روز عروج ملکوتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک بهرام برگزارشد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3374
:: بازدید ماه : 6333
:: بازدید سال : 19022
:: بازدید کلی : 296160
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 21 بهمن 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در نهمین روز از دهه ی مبارک فجر که به عنوان « مردم سالاری دینی ، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد» به همت « پایگاه های مقاومت بسیج شهید علی خوردگه و شهیده زینب شوهان از پایگاه های تحت پوشش حوزه ی مقاومت بسیج مجید بقایی سپاه ناحیه ی شوش »گرامیداشت چهلمین روز عروج ملکوتی  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک بهرام برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 14 روز یکشنبه 20 بهمن ماه1398 آیین چهلمین روز شهادت سردار دلها حاج حاج سلیمانی و دیگر همرزمانش با حضور «سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان و فرمانده ی قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، دکتر علی خدادادی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ، امیر سرتیپ دوم محمد مختاری‌فر، فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش و از همرزمان حاج قاسم سلیمانی ، دکتر عدنان غزی فرماندار ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده ی نیروی انتظامی ، سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ، جمعی از مسئولین محلی ، عشایر ایل سگوند و طوایف اقوام « لر ، عرب ، بختیاری ، کرد و دزفولی و بیش از 3000نفر از مردم ولایتمدار شهرستان شوش» در محیطی باز در خیابان اصلی شهرک بهرام برگزار شد .

سرگرد پاسدار ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن عرض  خیر مقدم به سردار شاهوار پور و هیئت همراه ، عرض تبریک به مناسبت دهه ی مبارک فجر و قدردانی از ایل سگوند که میزبان این گرامیداشت بودند ؛ سخنان خود با سلام و درود به روح پرفتوح و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبه ی شهدا از صدر اسلام تا کنون و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مقام عظمای و.لایت ، رهبر فرزانه ، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» آغاز نمود و در ادامه گفت : گرامی می داریم فرا رسیدن اربعین شهادت سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و یاران این شهیدان والامقام  ، این جمع کثیری که به شوق و احترام خاص در این دیار دور هم جمع شده اند ؛ هدفشان « تجدید بیعت با آرمان های انقلاب ؛ شهدا و به ویژه ارتباط معنوی با سردار دلها شهید سلیمانی برقرار کردند .

وی خطاب به برادران و خواهران حاضر در این حلسه ی عظیم گفت : همانگونه که در آیه ی 60 از سوره ی الانفال آمده است : « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم  وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ /// هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!» قوی شدن از منظر مقام معظم رهبری در عرصه های « نظامی ، اقتصادی ، امنیتی و سیاسی» باید قوی و مستحکم شویم که دشمن در هیچ حوزه ای فکر خدعه و نیررنگ  علیه ما نداشته باشد و وقتی قدرتمند شدیم عزت مند می شویم .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش : در این راه نباید از هیاهوی دشمن بترسیم ، خداوند می فرماید : « وعده ی خدا با آنانی است که ثابت قدم در ایمان و دفاع از دین خود تلاش می کنند و تا مرز شهادت پیش می روند , مانند حاج قاسم سلیمانی ؛ وگرنه دشمن و در رأس آنها آمریکای جنایتکار همواره در حال غدعه و نیرنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه مسئولین انقلابی ماست  ؛ اخیرا آمریکای جنایتکار سردار پرتلاش و فرمانده ی بصیر سپاه خوزستان سردار شاهوارپور را تحریم کرده است و این تحریم یعنی هراس آمریکا از این دلاورمرد سپاه که همواره با تدبیر ، هوشیاری و بصیرت جلوی خدعه و نیرنگ های دشمن را در سراسر استان خوزستان گرفته است ؛ لذا «بیداری ، بصیرت ، ایمان و ولایت پذیری  » در جامعه ی ما باید روز به روز بیشتر شود تا بتوانیم قوی باشیم و جلوی دشمن بایستیم .

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به سردار شاهوار پور گفت : از همین تریبون به فرمانده ی سپاه حضرت وای عصر(عج) بگویم ما همه ی « عشایر و بسیجیان سلحشور شهرستان شوش » اعلام می نماییم آمادگی داریم در هر مأموریتی حضوذ داشته باشیم و تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز » دفاع کنیم و پیام خود را به صورت یک دوبیتی خاتمه می دهم « سردار حماسه و حضوری / هم مرد بصیرت و صبوری / تحریم نمودند تو را جمع شغالان /چون شیر سپاهی و غیوری .  »

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان سخنان خود را با آیه ی 169 از سوره ی آل عمران آغاز نمود و خاطر نشان نمود : «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ ///هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند» سلام خدا بر امام شهیدان ، معمار کبیر انقلاب اسلامی ، سلام خدا بر شهیدان والامقام ، شهیدانی که با خون مطهرشان انقلاب اسلامی و این مسیر نورانی را یاری کردند .سلام خدا بر ملت قهرمان ایران اسلامی و سلام بر شما مردم «غیور ، با غیرت  و با شرف شهرستان شوش و شهرک بهرام ، ایل بزرگ سگوند ، عشایر دلاور لر ، عرب و بختیاری » درود بر شرف و غیرت شما و درود بر همه ی کسانی که امروز برای پاسداشت « یک قهرمان ، یک دلاور ، یک اسطوره » کسی که همه ی وجودش را برای اسلام و مسلمین ، برای ملت های مظلوم و مستضعف نثار کرد .

وی افزود : یکی از مسائل بسیار مهم و اساسی که  امروز در این دهه ی مبارک فجر که بزرگترین جشن ملت ما هست و باید یادآوری شود ؛ عظمت و بزرگی کار است که ملت ما در چهل و یک سال پیش با رهبری حضرت امام خمینی(ره)یک حرکت عظیم و بزرگ را آغاز کرد ؛ امام عزیز در آن دوره با منتی که خداوند متعال به ملت ما داشت  و ما را خواست در بزرگی و عظمت جایگاه مثال زدنی پیدا کنیم و ملت ها با نیک نامی از ملت ما یاد کنند ، این تحول و این حرکت جز خداوند متعال هیچ دستی در آن دخیل نبود .

امام با آن سن بالا و ناتوانی جسمی ، اما با آن «جسارت ، شجاعت و روحیه ی بسیار بالا»ملت را فرا می خواند ؛ آمریکای مستکبر و شوروی سابق را نهیب می زد . رژیم تا دندان مسلح مستبد ستم شاهی را نهیب می زد ؛ اینها همه پشتوانه ای بود که خداوند متعال برای این « حرکت ، قیام و این نهضت بزرگ» پیش بینی کرده بود. همه ی مردم همه با شعار « وحدت ، یکدلی ـ انسجام » همان مردمی که در رژیم ستم شاهی شاه حتی در درون خانه های خود جرأت نداشتند در مورد کلاه یک سرباز ساده صحبت کنند چه برسد که حضورا بخواهد نگاه چگی به سربازی داشته باشد .

19 بهمن ما سال 1357 آن همه ساز و کارها به هم ریخت؛  ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مفتخر است که در حداقل زمان ؛ وفاداری و پیوست خود را در روز یاد شده نیروی هوایی به عنوان نماد ارتش  از این نیرو جدا شد و اعلام رسمی نمود و گفتند « ارتش فدای ملت » و آماده است تا جان خودبرای ملت فدا می کرد . این چیزی نبود جز این که دست تقدیر و خداوند در این حادثه ی بزرگ بسیار روش و مشخص بود ؛ آمریکایی ها در دوره ی ستم شاهی به ما مضالم زیادیکردند ؛ کودتای28 مرداد سال 1332 ؛ با طرح و حمایت مالی و اجرایی سرویس اطلاعات مخفی بریتانیا (اس‌آی‌اس) و آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و با همراهی ارتش ستم شاهی ، بزرگترین جنایتی بود که در حق مردم ما انجام دادند «تبدیل دمکراسی و حاکمیت مردمی» را دوباره تبدیل به « استبداد» کردند و ما مجدد در سال 1357 آن همه شهید را تقدیم کردیم تا خداوند متعال دوباره دست ما را گرفت .

آمریکایی ها قانون «کاپیتولاسیون» یا به عبارتی «قضاوت‌سپاری» یعنی سپردن حق رسیدگی قضایی جرایم اتباع و شهروندان بیگانه به نماینده ی حقوقی دولت بیگانه است؛ این حق اول بار در سده ۱۹ میلادی برای حمایت از کارگزاران دولت‌های استعماری از جانب دولت‌هایی مانند ایران داده شد. این پدیده در ایران به مصونیت اتباع امریکایی در ایران نیز شناخته می‌شود. کاپیتولاسیون که به آن «قضاوت کنسولی» نیز می‌گویند، در حقوق بین‌الملل به معنای هر گونه موافقت‌نامه‌ای است که در آن کشوری به کشور دیگر پروانه می‌دهد که از قوانین قضایی خود برای اتباع خود که در داخل مرزهای آن کشور زندگی می‌کنند استفاده کند. کاپیتولاسیون (به معنی مثبت کلمه) چیزی شبیه حقوق برون‌مرزی است. حقوقی که کشوری به اتباع کشور دیگر که در خاک آن سکنی دارند اعطا می‌کند و آن‌ها را از حاکمیت محاکم محلی معاف می‌نماید.این قانون را آمریکا به رژیم ستم شاهی تحمیل کرد و واضح تر اگر بخواهم در مورد این قانون  جمله ای را بگویم یعنی « اگر مأمور جزء آمریکایی به بالاترین مقام کشور ایران توهین می کرد و مرتکب جرمی می شد هیچ دادگاهی در داخل کشور حق رسیدگی به این پرونده را نداشت ، آن مأمور باید می رفت آمریکا آیا به این پرونده رسیدگی می شد یا نمی شد » . این را تبدیل به قانون کرده بودند .

بیش از 60هزار مستشار آمریکایی در داخل کشور ایران بودند ، بندی داشتند به نام «حق توحش» بلابنسبت ملت بزرگ ایران ؛ مردم ما را آنگونه تعبیر می کردند در حالی خودشان وحشی بوده و هستند . فشار سفارت آمریکا برای تصویب این لایحه تا آن پایه بود که دولت و مجلس ناگزیر شدند بدون در نظر گرفتن آداب و رسوم قانونگذاری، آن را به رأی بگذارند. لایحه را نه به کمیسیون‌های دادگستری و نظام فرستادند و نه برای مطالعه در اختیار نمایندگان قرار دادند و نه به اشکالات بسیاری از نمایندگان که به لایحه داشتند و روی برخی از کاستی‌ها و نواقصی که در لایحه وجود داشت انگشت گذاشتند، بها دادند. در پایان نیز این لایحه با ۷۴ رأی موافق در برابر ۶۱ رأی مخالف به تصویب مجلس رسید. لایحه‌ای که در حقیقت لایحه‌ی تحقیر ایران بود.

از همه مهمتر حضور مردم را از «انتخاب درحوزه ی سیاسی» ممنوع کرده بودند ؛ اگر برای شما دمکراسی خوب است برای همه ی ملت ها دمکراسی خوب است ، برای ایران هم خوب است ؛ پس چرا از دوران استعمار پیر انگلیس ؛ از دوره ی نهضت مشروطیت که باز هم علما و مردم به صحنه  آمدند و یک انقلاب را شروع کردند ولی استعمار پیر انگلیس آمد و این انقلاب را شکست داد و به جای آن استبداد رضا شاهی را آورد و دوباره در سال 1332 کودتا کردند و نگذاشتند ، اگر دمکراسی خوب است ، اگر حضور مردم به عنوان پشتوانه ی یک نظام خوب است برای ما هم باید خوب باشد ، ملت ما هم « بزرگ و با فرهنگ » هستند و این شایستگی را دارند که در این جایگاه و شأن و منزلت قرار بگیرند که خودشان انتخاب بکنند ؛ اما آنها نخواستند ولی خدا خواست . خداوند متعال آمد مردم از اقوام « لر ، عرب ، بختیاری ، کرد ، ترک ، بلوچ ،  لک ، دزفولی ، شوشتری ، فارس و....»را یک دست نمود ؛ همه زیر یک پرچم واحد  ، پرچم «لا اله الا الله» کنار هم قرار گرفتند و آمدند در کف خیابان و سینه ها را جلوی گلوله قرار دادند و یک صدا این حادثه ی بزرگ راورق زدند .

وی در ادامه به گفته های برخی از غربی ها در مورد عظمت انقلاب اسلامی  اشاره کرد و یادآور شد : روزنامه تایمز لندن :«با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ؛ بعد از حدود 300 سال که اسلام استراتژی دفاعی داشت حالا استراتژی تهاجمی به خود گرفته است و اسلام در حال گسترش در همه ی جهان از پایین به هر دو ساحل  آفریقا ؛ از شرق به طرف جنوب دریای چین تا استرالیا ، از شمال به سمت اروپای شرقی و غربی و از به سمت ایالات متحده ی آمریکا است و اسلام نسبت به سایر ادیان  بیشترین رشد را در آمریکا دارد و به همین خاطر مسیحیت در خطر افتاده است »  فرد هاليدي، از استادان معروف روابط بين‌الملل و علوم سياسي دانشگاه L.S.E انگلستان و از متخصصان مسايل ايران می گویند : انقلاب اسلامی عظیم ترین انقلاب تاریخ است .»  و همه می دانیم این کار عظیم در پرتو عظمت شخصیت امام خمینی(ره) به وقوع پیوست .

پس ما می دانیم و مطمئن هستیم که انقلاب اسلامی ریشه در نهضت انتظار دارد ؛ انتظاری که می تواند عدالت را در دنیا گسترش داده و توسعه دهد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان ما به ویژه استکبار جهانی فهمیدند که چه شکست مفتضحانه ای خوردند . به «زبیگنیِف برژینسکی» سیاست‌مدار لهستانی ـ آمریکایی و مشاور امنیت ملی در دولت جیمی کارتر می گویند  : «این همه سازگاری های اطلاعاتی داشتید ، چطور نفهمیدید که  در ایران قرار است یک انقلاب به وقوع بپیوندد ؟ جیمز ارل کارتر  به ایران می رود و می گوید ، ایران جزیره ی ثبات است اما همه چیز به هم می خورد » برژینسکی در پاسخ می گوید :« انقلاب اسلامی ایران غیر قابل پیش بینی بود .» آن انفجار نور در تاریکی ها بود ؛ آنهایی که در ظلمت بودند نفهمیدند که چه اتفاقی دارد می افتد .عظمت انقلاب اسلامی اینگونه شد اما آنها دست بردار از مقابله و براندازی نظام جمهوری اسلامی برنداشتند .

آن چیزی که باز در 41 سال گذشته به عنوان مبنا برای ملت ما قرار گرفت مقاومت بود ، همانگونه که در آیه ی 30 از سوره ی فصلت آمده است : « إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ /// آنان که گفتند: محققا پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند (و مژده دهند) که دیگر هیچ ترسی (از وقایع آینده) و حزن و اندوهی (از گذشته خود) نداشته باشید و شما را به همان بهشتی که (انبیا) وعده دادند بشارت باد.» استقامت و پایمردی ملت ما در مقابل دشمن قرار گرفت و یک دیوار مستحکمی برای پیشروی دشمن ایجاد کرد ؛ توطئه های مختلف پشت سر هم بر علیه نظام نوپای اسلامی انجام دادند ؛ آنها «استقلال ، عزت و بزرگی» ما  را بر نمی تابیدند ، این که امروز در این مجلس عظیم و با شکوه ، این همه جمعیت « بزرگ و کوچک از اقشار و طوایف  مختلف » دور هم جمع شده ایم برای پاسداشت مجاهدت های یکی از فرزندان این مرز و بوم است .

کسی که در دامنِ پاکِ و عفیف این ملت بزرگ شد یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی ؛ از زمانی که چشم باز کرد ، خود و امامش را شناخت وارد عرصه ی مبارزه شد ؛ یک زمانی توپخانه های دشمن پشت همین رودخانه ی کرخه به سمت این منطقه شلیک می کردند ؛ چه خبر بود آن روز؟ آن روز دشمن آمده بود تا ما را دوباره تسلیم داده و شکست دهد و بگوید شما اشتباه کردید که انقلاب نمودید ؛ «تا پشت دروازه های شهر شوش آمدند ؛ تانک ها ، توپ ها ، خمپاره ها و موشک هاآمدند ، اما باز هم جوانان غیور این مرز و بوم از شهرستان های «شوش ـ اندیمشک ـ دزفول ، اهواز ، خرمشهر ، آبادان ، دشت آزادگان و استان های لرستان ، تهران ، اصفهمان و.... همه و همه آمدند » جوانان مرد و با غیرت این مرز و بوم آمدند در این حبهه ها حضور پیدا کردند ، ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران ، ارتشی که با همه ی توان خود در دفاع از حریم ولایت آمده بود و هست در کنار سپاه پاسداران ، بسیج مردمی و عشایر غیور ، یک دل و یک زبان در حالی که تحریم بودیم ایستادیم ؛ آن زمان هم به ما چیزی نمی دادند ؛ ما را در دوره ی ستم شاهی نگذاشته بودند که حتی پیچ یک هواپیما یا تانک را محکم کنیم که یاد نگیریم و بعد که دیدند ما اینها را بلد نیستیم جنگی هشت ساله را بر ما تحمیل کردند ؛ فکر کردند ما یاد نمی گیریم غافل از این که استعدادهای درخشان جوانان ما ، مردان بزرگ و توانمند در صحنه حضور می یابند و از نداشته ها ، داشته درست می کنند ؛ دلاور مردانی نظیر «صیاد شیرازی ـ تهرانی مقدم ـ حاج قاسم سلیمانی و صدها آلاله ی شهیدی که برخی از تصاویر معصومانه ی آن شهدا در این مراسم وجود دارد » و مطمئن هستم که روح پاکشان در این محفل حضور دارند .

سردار حاج قاسم سلیمانی می گفت : یک روز به خانه ی یکی از شهدای لشکر که از مسئولین مخابرات لشکر ثارالله بود رفتم و پس از احوالپرسی با پدر و مادر شهید و از آنها خواستم اگر «مطلبی ، خاطره ای ، دست نوشته ای» از شهید دارید در اختیار ما بگذارید تا از طرف بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در موزه ی کرمان نگهداری شود و یا اگر «کوله پستی فانوسقه و یا لباس نظامی» از این شهید دارد در اختیارمان بگذارید.  مادر شهید در پاسخ فرمود : « از شهید قثط لباس شخصی در خانه موجود است » این شد که آن خانه را ترک کردیم ؛ همان شهید شب به خواب مادرش می آید و می گوید « مادر چرا بچه های لشکر آمدند و گذاشتی دست خالی بروند؟ » مادر به فرزند درعالم خواب می گوید : « پسرم تو که چیزی جز لباس شخصی نداشتی» شهید به مادر می گوید « بروید زیر زمین ، زیر آن اشغال ها من یک عدد فانسقه دارم آن را به بچه های لشکر برسان .» مادر شهید از خواب که بیدار می شود همان شب به زیر زمین می رود و همانجایی که فرزندش آدرس داده بود فانوسقه را پیدا می کند و اول صبح به نیروهای لشکر تماس می گیرد و موضوع را با آنها در میان می گذارد . پس وقتی که می گویم روح شهدا همراه ماست بی دلیل نیست .

سردار شاهوار پور سپس به تشییع جنازه ی پیکر پاک و مطهر سردار قاسم سلیمانی و دیگر همراهانش در اهواز اشاره کرد و گفت : وقتی که مطمئن شدیم قرار است اجساد را  هوایی به فرودگاه اهواز منتقل کنند ، شورای تأمین اهواز مصوب کردند که از میدان مولوی مراسم آغاز شود اما خبر رسید که این میدان مملو از جمعیت است لذا میدان شهدا را انتخاب کردیم که باز این میدان هم پر از جمعیت شده بود و چون به فکر این بودیم که مراسم با شکوه  برگزار شود تصمیم گرفته شد که مراسم تشییع جنازه از حسینیه ی ثارالله  آغاز شده و به همین منظور بیش از 1000 نفر از همکاران و بسیجیان را مأمور کردیم که از ماشین حامل اجساد محافظت کنند و چون این سردار عزیز شب و روز عمر با برکت خودش را در راه خدمت و ایجاد امنیت برای مردم نثار کرد مردم هم قدرشناس بوده و تشییع جنازه را حماسی ، تاریخی و با شکوه برگزار کردند .مقام معظم رهبری هم وقتی دیدند آیین تشییع جنازه حماسی برگزار شده این روز را یوم الله اعلام فرمودند .

در آن دوره ای که همین داعش لعنتی که ادامه ی مأموریت صدام را شروع کرده و از مرز سوریه وارد عراق شدند و به استان الرمادی آمدند ؛ پیام پشت سر پیام آمد که یک لشکر سیال تا دندان مسلح و بسیار بی رحم که نه به زن رحم می کند و نه به کودک ؛ به نیروی مسلح که اصلا رحم نمی کردند وقتی به مقری در الرمادی رسیدند 1700 جوانی را که در حال آموزش نیروی هوایی عراق که اکثر شیعه بودند را همه را سر بردیده و اجساد آنها را در دجله انداخته بودند .داعش همینطور پیشروی می کرد ؛ سردار سلیمانی با همه ی مشتاقین حرمین شریفین و مردم غیور شیعه ی عراق صحبت کرد ؛ بیش از 10هزار نفر از جوانان عراقی وارد اهواز شده تا همانند دوران جنگ تحمیلی هشت سال آموزش نظامی فشرده ببینند ؛ شهید تقوی گفت : که داعشی ها به 25 کیلومتری کربلا رسیدند لذا باید به فکر« اسلحه ، مهمات و نیروی انسانی» باشیم ، چه نیرویی توانست این انرژی فشرده ی آمریکای جنایتکار و اذناب آن با دلارهای نفتی که در اختیارشان قرار می دادند مقابله کرده و ماشین جنگی آنها را متوقف نماید ؟به طوری که اعتراف کردند « ما 7 تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم ولی نه چیزی به دست آوردیم و حتی  نمی‌ توانیم با هواپیمای چراغ روشن (در آنجا) فرود آییم.» قدر مسلم است که چنین جنایتی را انجام دهند و سردار سلیمانی را به شهادت برسانند غافل از این که خون شهید سلیمانی صدهها هزار مجاهد مرد همانند سلیمانی را در سطح جهان آماده نمود و امروز از این وحشت دارند و هر شبی که می خوابند برای آنها استرس آور و هولناک است .

بعد از 70 سال بی سابقه ترین عملیات علیه مقرهای آمریکا انجام شد ، بعد از جنگ جهانی دوم اگر آمریکایی ها به جایی ضربه می زدند هیچ کشوری جرأت نداشت رسما و علنا ضربه ای به آمریکا وارد کند و اگر هم ضربه ای وارد مکی کرد می گفت ما نبودیم اما ما با اقتدار در مقابل یک یا دو موشک که به سمت سردار سلیمانی شلیک کرده بودند ما 13 موشک  در مهمترین پایگاه های عین الاسعد شایک شد و مهمترین مؤلفه ی ما که مقام معظم رهبری فرمودند « حضور مردم است .» حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تک تک برگ رأی من و شما تیری است که قلب دشمن وارد می شود و مجدد دشمنان ما با این حرکت مردم ، دشمنان از منویات خودشان پشیمان خواهند شد .ان شاالله با مجلس انقلابی و خدمتگذار این مشکلات اقتصادی که مردم ما با آنها دست و پنجه نرم می کنند ، خصوصا در حوزه ی اقتصادی که امیدوارم در این خصوص برنامه ریزی شود تا سرپای خودمان بایستیم . خودمان را باور کنیم همانگونه که در حوزه ی دفاعی و امنیتی خودمان را باور کردیم و دستمان که به طرف کشوری دراز نیست بلکه آمریکایی ها از این ترس دارند ملت و ارتشی که یک روزی نیاز به سیم خاردار داشت امروز دشمن ترس دارد که سلاح های تولیدی ما به دست کشورهای همسایه یا مردم مظلوم نرسد ، این کم اقتداری نیست . ما باید در حوزه ی اقتصادی هم همین روال را ادامه دهیم که در حوزه دفاعی انجام داده ایم . تا دشمن امروز به اعتبار تحریم  یاوه گویی نکرده و غلط اضافی نکنند . ان شاءالله تعالی «ترامپ و اذبابش» همانند ریگان و بوش که از این دنیا رفتند ؛ اینها هم به سقط شوند و با شکست اینها مجدد ملت ما عزت و اقتداری که به دست آورده بیشتر از گذشته بتواند این راه نورانی را ادامه دهد .

از برنامه های این بزرگداشت می توان به « سخنرانی ، امیر سرتیپ دوم محمد مختاری‌فر، فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش و از همرزمان حاج قاسم سلیمانی ـ حضور ایل سگوند با لباس های رسمی ایل لر و...» اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 2670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.