نهضت روشنگری دهه ی مبارک فجر در حسینیه ی سپاه ناحیه ی شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 99
:: باردید دیروز : 264
:: بازدید هفته : 363
:: بازدید ماه : 3322
:: بازدید سال : 16011
:: بازدید کلی : 293149
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 14 بهمن 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در دومین روز از دهه ی مبارک فجر که به عنوان « تفکر دینی ، فرهنگ و هنر انقلابی ، تمدن نوین اسلامی» نام گزاری شده است ، به همت فرمانده سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ، نهضت روشنگری دهه ی مبارک فجر در حسینیه ی این ناحیه برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ،ساعت 10 روز یکشنبه 13 بهمن ماه 1398با حضور سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان نهضت روشنگری دهه ی مبارک فجر همراه با رو نمایی از سومین کتاب علی کاکی تحت عنوان « اقتصاد مقاومتی» در حسینیه ی سپاه ناحیه ی شوش برگزار شد .

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن عرض خیرمقدم به فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر به رمز موفقیت رزمندگان اسلام که از دید دشمنان پنهان مانده بود اشاره کرد و گفت : در زمان جنگ تحمیلی دشمن از نظر امکانات ، تجهیزات و ادوات نظامی نسبت به ایران سرتر بود اما دشمنان به فرموده ی مقام معظم رهبری از عنصر توکل و ایمان به خدا که رمز موفقیت رزمندگان بود غافل شده بودند . یکی دیگر از رمزهای موفقیت رزمندگان  ، اقتدا به سیره ی معصومین خصوصاحضرت امام حسین(ع)  باعث شد ، درس مقاومت و پایداری در عرصه ی مبارزه با دشمن تقویت یابد .

وی در ادامه سردار سلیمانی را نمونه ی بارزی  همچون امام علی(ع) دانست و در این راستا خاطر نشان نمود : سید رضی در اوایل نهج البلاغه آورده است « در حالی که حضرت امام علی(ع) یک فرمانده ی دلاور ، شجاع ، قدرتمند و نترس بود  با یتیمان و افرادی که از کار افتاده بودند  با مهربانی صحبت می کرد و نیازمندی های آن را تأمین می کرد » سردار حاج قاسم سلیمانی هم علاوه بر این که یک فرمانده رشید ، شجاع و با تدبیر بود  در حوزه های  داخلی نظیر سیل و زلزله  در کنار مردم بود و باعث بالا بردن روحیه ی مردم می شد و علاوه بر آن در دیگر کشورها لرزه بر اندام دشمنان می انداخت و وقتی هم به آرزویش که شهادت بود رسید  مسلمان و غیر مسلمان برای او گریستند و ما هم باید سعی کنیم ادامه دهنده ی راه این سردار دل ها باشیم که این راه  کلید گره گشای مشکلات است .

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در ادامه به تحریم سردار شاهوارپور اشاره کرد و تصریح نمود : اخیرا آمریکا گستاخی نموده و سردار شاهوار پور را تحریم نموده غافل از این که نمی داند آمریکا با این تحریم کاری کرد که سرد ار شاهوارپور بیش از پیش مورد حمایت ملت شریف ایران و خصوصا مردم ولایتمدار استان خوزستان قرار گیرد و تا سبزپوشان سپاه و بسیجیان استان خوزستان خون در بدن دارند کسی جرأت نخواهد داشت که گزندی به نفر اول سپاه حضرت ولی عصر(عج) وارد کند .

در ادامه سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان به مهمترین مأموریت سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت : برای تثبیت انقلاب اسلامی  یک ظرفیت به نام سپاه پاسداران  تعریف شد  و بسیج مستضعفین در کنار سپاه  پاسداران باعث گردید که از دستاوردهای انقلاب  اسلامی  محافظت شود . پاسداری و یا بسیجی بودن به معنای شغل نیست  بلکه یک شأن معنوی است که خداوند متعال  به آن ارزش داد تا از مقام معظم رهبری و ولایت پاسداری کنند ، همیشه باید خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی  مهیا کنیم ، سپاه نباید انگیزه ی خود را در کف نگه دارد بلکه  می بایست در اوج باشد .

سردار شاهوارپور سپس  در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : یک آدمی بعد از 40 سال مجاهدت و تلاش تا قبل از این که به درجه ی شهادت نائل گردد با انرژی مضاعف  در خدمت انقلاب بود ، آری سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت  می دانست و امروز مأموریت ما بسیار سنگین است ؛ آمریکا مدام توطئه  می کند ؛ آنها می دانند که در مقابل ما با جنگ سخت نمی توانند مقاومت کنند به همین دلیل  زیر بار جنگ سخت نمی رود  ، یک حرکت سخت می کند اما بعد از آن صدها حرکت نرم انجام می دهد  و جنگ روانی به وجود می آورد .

فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در ادامه به شوش در زمان هشت سال جنگ تحمیلی ئ بستری شدن خود در بیمارستان نظام مافی اشاره کرد و یادآور شد : آن زمان شوش خاکریز اول  جنگ بود ، مردم آواره شده بودند ، برخی از خانه ها تخریب شده بود ، کسی از جاده ی ترانزیت اهواز اندیمشک وقتی به منطقه ی شوش می رسید به این راحتی نمی توانست تردد کند ؛ به مدت چهار روز در بیمارستان نظام مافی بستری شده بودم  که مرتب اطراف این بیمارستان مورد اصابت گلوله های توپ و تانک عراق قرار می گرفت ، پرستاری می آمد سرمی تزریق می کرد اما به محض انفجار یک گلوله به سنگرها می رفتند ؛ آما الان شوش از آن وضعیت خارج شده و به زندگی برگشته است ، البته در تمام جهان از نظر اقتصادی یک سری مشکلات وجود دارد ولی به نسبت ایران از همه ی دنیا امن تر است و به عبارتی همانند کشتی  نوح است ؛ هر کس می خواهد  خود را نجات دهد می بایست  وارد این کشتی شود .

وی تصریح نمود : امروز هم  مأموریت و مسئولیت ما  حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است ؛ لذا نباید به عملیات روانی دشمن گوش دهیم ؛ لذا باید همانند رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی  و همانند آنهایی که برای دفاع از حریم و حرم حضرت زینب(س) جان با ارزش خود را از دست دادند ؛ الان هم  باید همینطور آن راه را ادامه دهیم لذا در کنار مردم باشیم همانند روزهای سیل و زلزله که در کنار مردم بودیم  باید در کنار آنها باشیم تا مردم باورشان شود سپاه در کنار آنهاست ، تا مردم بدانند که سپاهیان حاضرند جان خود را  از دست بدهند اما  امنیت برای مردم مهیا شود . هر جا امنیت باشد  شغل ایجاد می شود  و من امیدوارم هم برای حضور حماسی در ر اهپیمایی یوم الله 22 بهمن و هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور حداکثری مردم ولایتمدار باشیم .

از دیگر برنامه های این نهضت روشنفکری می توان به «رونمایی از سومین کتاب علی کاکی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی » اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.