هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 11 بهمن 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و اوقاف و امور خیریه و همکاری اداره ی آموزش و پرورش ، هم زمان با سراسر کشور ، آزمون قرآن و عترت در آموزشگاه شهید باهنر شهرستان شوش برگزار شد .

به گزراش شوش نیوز ؛روز جمعه 11 بهمن ماه1398 با حضور آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ؛ حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان (فهما)، رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و حمیدرضا خرمایی معاونت اداره اوقاف و امور خیریه ، هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم  در دبستان شهید محمدجواد باهنربرگزار شد.

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در ارائه ی گزارشی گفت : ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این دوره 388نفر شرکت‌کننده در قالب «233 نفر زن و 155 نفر مرد» در 15 رشته مختلف از جمله ، «حفظ 5 جز اول ـ حفظ 10 جز اول ـ حفظ 15 جز دوم ـ حفظ 20 جز اول ـ حفظ 25 جز اول ـ حفظ 5 جز آخر ـ حفظ کل قرآن ـ حفظ سوره ی بقره ـ حفظ و ترجمه ی صحیفه ی سجادیه ـ حفظ و ترجمه ی نهج البلاغه ـ ترجمه و معانی سوره ی بقره ، تفسیر سوره ی بقره ، ترجمه و درک مفاهیم نهج البلاغه و.....»با هم به رقابت می پردازند .

وی افزود : اطلاع رسانی علاوه بر اینکه از طریق سایت بچه های مسجد در اینترنت از مرکز صورت گرفته ، از طریق فضای مجازی و همچنین پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به صورت مستمر این اطلاع رسانی  انجام شده و همین تبلیغات باعث شده که بعد از شهرستان های اهواز و دزفول ، ما در رده ی سوم استان خوزستان قرار بگیریم .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ضمن قدردانی از اداره ی آموزش و پروزش شهرستان شوش به خاطر در اختیار گذاشتن مکان برگزاری آزمون ، خاطر نشان نمود : از فرصت استفاده می کنم  و از معاونت اداره ی اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش و پرسنل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی به عمل می آوردم و علاوه بر آن از زحمات کریم ستاوی مسئول امور مساجد و عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران و مدیر مسئول پایگاه خبر  ی تحلیلی شوش نیوز نیز سپاس گزاری خود را به عمل می آورم.

حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان (فهما) ضمن بازدید از نحوه ی برگزاری آزمون  خطاب به کریم ستاوی مسئول امور مساجد گفت :  هر مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد می بایست ارتباط حسنه ای با مسئولین  خصوصا « فرماندار ريال امام جمعه ، نماینده شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت های تولیدی و تجاری » داشته باشند و آنها را به بازدید از مساجد خود دعوت کرده و از نزدیک با فعالیت هایی که دارندت آشنا نموده و در کنار این بازدید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری خو.د را مطرح کنند تا شاید گوشه ای از این مشکلات بر طرف شوند .

وی افزد : در حال حاضر « روحانیون مساجد با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند ، خبرنگاران با قلم  و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بیان خود» می توانند نسبت به مسئولین که به  کانون های فرهنگی و هنری بی توجهی می کنند نقد نمایند و این نقد بی شک تأثیر خود را خواهد گذاشت .

حجت الاسلام همت پور درپایان از مسئول امور مساجد خواست تا مدیران گروه های فرهنگی و هنری مساجد را به تولید سرودها و تئاترهای انقلابی دعوت نموده و از آنها پشتیبانی نماید .

آیت الله سید محمد امام امام جمعه ی شهرستان شوش نیز با توجه به این که شوش  سیزدهمین شهر مذهبی جهان ، پنجمین شهر مذهبی ایران و اولین شهر مذهبی استان خوزستان است عنوان نمود : قرار گرفتن در رده ی سوم استان خوزستان در آزمون سراسری قرآن و عترت خوب است اما باید تلاش بیشتری به کار گرفته شود که در سال آینده شوش در رده ی اول قرار گیرد که هم از نظر رتبه جهش را نظاره گر باشیم و هم  پایین تر از عنوان اول در شأن و منزلت این شهر مذهبی نیست .

شایان ذکر است بنا به گفته ی رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در اولین فرصتی که  برندگان این آزمون مشخص شود هدایای آنها طی جلسه ای با حضور امام جمعه ی شهرستان شوش اهدا خواهد شد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1694
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.