جلسه ی کمیته ی ایثارگران ستاد هه ی مبارک فجر شهرستان شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 2696
:: بازدید هفته : 3246
:: بازدید ماه : 6205
:: بازدید سال : 18894
:: بازدید کلی : 296032
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 29 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش هم زمان با روز «غزه» اولین جلسه ی کمیته ی ایثارگران ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش  برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 13:20 روز یکشنبه 29 دیماه1398 با حضور «علی الهایی رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران ، روح اله سلیمانی مقدم رئیس اداره ی ورزش و جوانان  ، نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تبلیغات اسلامی ، جهاد کشاورزی ، صمت و نیروی انتظامی » اولین جلسه ی کمیته ی ایثارگران ستاد مبارک دهه ی فجر برگزار شد .

علی الهایی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه گریزی به دلاورمردی ها و رشادت نیروهای انقلابی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : انقلابیون  ایران اسلامی بعد از این که انقلاب را به پیروزری رساندند  به عنوان نیروهای مسلح در قالب « پاسداران ، بسیجیان و ارتشی ها» در اوج اقتدار و عزت در جهت دفاع از وطن جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خون خود را جهت آبیاری درخت انقلاب اسلامی نثار کردند.

وی افزود : الان نوبت ما مسئولین است  که به خانواده های معظم شهداء  خدمت رسانی داشته باشیم  ؛ وقتی شهید همچون عباس نادری جان با ارزشش را در راه نظم و امنیت تقدیم می کند ؛ وقتی شهید رضا صیادی از بهترین نیروهای ارزشمند نیروی انتظامی جان خود را در همکین راه نثار می کند و شهید احمد حیاری جان  خود را در راه دفاع از حرم و حریم حضرت زینب(س) هدیه می کند ، و یا آنهایی که در زمان جنگ به امام خمینی(ره) لبیک گفتند  و در دوران انقلاب اسلامی  مرگ بر شاه را فریاد زدند و یا وقتی که سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در راه  خدمت به دین ، اسلام و وطن جان خود را می دهد  و با خون خود  موجی عظیم در کل جهان  راه می اندازد ، بر ما واجب است که ادامه دهنده ی راه آن شهیدان باشیم .

در ادامه  مسعود قربانپور مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش  به برنامه های کمیته ی ایثارگران اشاره کرد و گفت : « تعویض پرچم های  مزار شهیدان ، اجرای مسابقات قرآن  در 8 حسینه ی شهدا ، تزئین  ساختمان بنیاد شهید ، ختم قرآن کریم و انعام ـ برگزاری مسابقات ورزشی ، اردوی همسران شاهد و ایثارگر ، برپایی کلاس آموزش خانواده به سبک  اسلامی ، برگزاری زیارت عاشورا ، نواختن زنگ انقلاب  در مدارس شاهد ؛ تبلیغات  محیطی و تعویض تصاویر شهدا در یادمان شهدای فتح المبین » از جمله برنامه های کمیته ی ایثارگران است که در طول دهه ی مبارک فجر برگزار می شوند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش  در ادامه به نیازمندهای دستگاه خود اشاره کرد و خاطر نشان نمود : برای غبار روبی مزار شهدا در اولین پنجشنبه ی دهه ی مبارک فجر نیاز به گل و گلاب داریم که امید است طبق سال های گذشته این همکاری انجام شود .

سپس نماینده ی اداره ی جهاد کشاورزی تهیه ی 1000 شاخه گل را تقبل نمود و نماینده ی اداره ی صمت نیز گلاب مورد نیاز را مهیا می کند . و نمایندگان ادارات شرکت کننده در پایان کته نظرات ، پیشنهادات و بعضی انتقادات خود را مطرح نمودند .



:: بازدید از این مطلب : 803
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.