مالک اشتر زمان به آرزویش رسید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3357
:: بازدید ماه : 6316
:: بازدید سال : 19005
:: بازدید کلی : 296143
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 13 دی 1398

به قلم ـ عباس کرم الهی

فرمانده ی سپاه قدس ، مالک اشتر زمان ؛ حاج قاسم سلیمانی بعد از 39 سال انتظار در نزدیکی فرودگاه بغداد به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی به دستور مستقیم جنایتکارترین رئیس جمهور تاریخ جهان به شهادت رسید .

حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحقش حضرت  آیت العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» ؛ ملت شریف و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی ایران و حتی آنهایی که در سطح جهان اسلام با دلاورمردی های این چهره ی بین المللی آشنا هستن و خصوصا سبزپوشان سپاه اسلام امروز در سوگ این فاتح دل ها عزادار هستند ، اما وقتی قرآن کریم در  آیه ی 169 سوره ی  آل عمران می فرماید :« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ /// البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند (به حیات ابدی و) در نزد خدا متنعّم خواهند بود.» پس سپهبد حاج قاسم سلیمانی علاوه بر این که به آرزوی دیرینه اش رسید به بهترین مقام نزد خداوند یکتا نیز به دست آورد .

و اما دشمنان و خصوصا ترامپ ابله از طرفی بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی و این انقلاب اسلامی در طول این 40 سال در ترورهای گوناگون چه در هشت سال دفاع مقدس و چه به دست منافقین این مزدوران شما شخصیت ها ارزشمندی را از دست داده است « سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ـ سردار پاسدار شهید احمد کاظمی ، شهید آیت الله مرتضی مطهری ، شهید آیت الله دکتر محمد حسین حسینی بهشتی ، شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور، شهید محمد جواد باهتر نخست وزیر ،شهید مسعود علی‌محمدی ـ شهید داریوش رضایی‌نژاد و  شهید مصطفی احمدی روشن ؛ دانشمندان هسته‌ای و..... صدها شهید والامقام دیگر» نمونه هایی از این  اقدامات ددمنشانه و وحشیانه ی دشمنان است که به ایران اسلامی وارد شده است ، اما آیا علم زمین ماند ؟

هر علمداری رفت ؛ علمداری دیگری آن علم را به دست گرفت ؛ دشمنان به یاد داشته باشند وقتی که حضرت امام خمینی فرمود : « با ریختن خون عزیز ما، تایید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی هاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می‌کشید. منطقِ شما ترور است! منطق اسلام ترور را باطل می‌داند. اسلام منطق دارد؛ لکن با ترور شخصیت های بزرگ ما ، اسلام ما تایید می‌شود. نهضت ما زنده شد. تمام اقشار ایران، باز زندگی از سر گرفت. اگر یک سستی، ضعفی پیدا کرده بود، زنده شد. اگر نبود شهادت این مردان بزرگ، و اگر مرده بودند این مردان بزرگ در بستر خودشان ، این تایید نمی‌شد؛ این موج برنمی‌خاست. الآن موجی در همه دنیا ، همه دنیا، همه دنیایی که به اسلام علاقه دارند، این موج بلند شد. سایر کشورها هم؛ برادران‌ من نترسید از موج. آنها که مردن پیش چشمش «تَهْلُکه» است نهی «لا تُلقوا» بگیرد او به دست‌ مردن تهلکه نیست؛ مردن حیات است.»

و از طرف دیگر رئیس جمهور احمق آمریکا بداند که ایران پر از سردارحاج قاسم سلیمانی است ، کسانی که تربیت شده ی سپاه و شخص حاج قاسم هستند اما ایران اقدام سختی از آمریکا و اسرائیل غاصب خواهد گرفت و دیر بر روی زمین هیچ نظامی آمریکایی و اسرائیلی از انتقام ایران آسایش و امنیت ندارند .



:: بازدید از این مطلب : 1314
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.