همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سالن شهدای هسته ای شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 365
:: بازدید ماه : 8054
:: بازدید سال : 20743
:: بازدید کلی : 297881
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 12 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت کانون بسیج فرهنگیان و مدیریت اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش همایش نهضت روشنگری با محوریت « تبین گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور هادی سیاسی سپاه در سالن شهدای پژوهش سرای هسته ای برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 12 دیماه 1398 همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی با حضور مدیریت آموزش و پرورش ،جمعی از فرهنگیان و مسئولین محلی در سالن شهدای هسته ای شوش برگزار شد .

عبدالامیر خنیفر مدیریت اداره ی آموزش و پروش شهرستان شوش ضمن خیر مقدم به حاضرین و خوش آمد به حجت الاسلام میرعلایی ، پیرامون بیانیه ی گام دوم انقلاب از دیگاه مقام معظم رهبری اظهار نمود : مقام معظم رهبری  با ابلاغ بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی از همه ی مسولین ، دستگاه‌ها و به‌خصوص دانشگاهیان خواسته  است ال با ارائه ی راهکارهای «میان مدت و بلند مدت » خواسته در راستای توسعه ی همه جانبه و اقتدار کشورمان بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب تلاش جهادی داشته باشند که در این باره به نظر می‌آید نقش جوانان خیلی تعیین‌کننده است. امروزه که در دهه ی پنجم انقلاب قرار گرفته‌ایم و از این دهه نیز به عنوان دهه ی پیشرفت و عدالت یاد می‌شود، حرکت در مسیر بیانیه ی گام دوم انقلاب، بهترین گزینه برای ملت ایران است که با توجه به فرمایشات رهبری برای شکوفائی همه‌جانبه کشورمان در عرصه‌های مختلف تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در پایان به نقش فرهنگیان در گام دوم انقلاب اسلامی اشهره کرد و خاطر نشان نمود : آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی مهم در امر توسعه، نقشی ارزنده در پیشبرد اهداف مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صادر شده از سوی مقام معظم رهبری دارد، زیرا دو قشر معلم و دانش آموز به عنوان اقشار اثرگذار و شاخصه‌هایی که در اینان دیده می شود می توانند به عنوان اصلی ترین معیار یا اهداف موردنظر در این بیانیه منظور گردند. تأکید رهبری دراین بیانیه بر حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی جامعه از جمله معلمان و دانش آموزان است که در این زمینه نیز آموزش و پرورش پیشگام رساندن کشور به اهداف و برنامه‌ های مورد نظر در این سند مهم و راهبردی ملی است. نقش آموزش ‌و پرورش در گام دوم انقلاب و چرخش‌هایی كه نهاد تعلیم و تربیت برای دستیابی به قله‌های دانش باید انجام دهد، یكی از موارد جدی است كه نیاز به بحث و ‌بررسی دارد. سنگ ‌بنای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع در آموزش و پرورش نهاده می‌شود، لذا كارشناسان اداری و معلمان شاغل در مدارس در این زمینه می توانند نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشند.

حجت الاسلام سید محمدامین میرعلایی، هادی سیاسی سپاه در کشور ضمن تقدیر و تشکر از مدیران مدارس و کانون های بسیج فرهنگیان شوش و شاوور به تشریح «جزئیات ، راهبردها و مسائل سیاسی،اجتماعی و فرهنگی جامعه و نیاز به نگاه و حرکت در مسیر منشور گام دوم انقلاب اسلامی»  پرداخت و در این راستا اظهار داشت : بیانیه ی «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران سندی مهم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ است که برای رسیدن به آنجا نقش جوانان ویژه و تعیین‌کننده اعلام توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است، از این رو ضروری است مسئولان با توجه به توصیه‌های حضرت آقا برای اقتدار همه جانبه ی کشورمان به این قشر بیش از این‌ها اهتمام داشته باشند .


وی در بخش دیگر از سخنان خود تاکید داشت: رفع مشکلات زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که به فرموده مقام معظم رهبری به جوانان خصوصا نسل انقلابی در دانشگاه‌ها و جنبش‌های دانشجویی اعتماد شود تا در کنار نسل اول و دوم انقلاب و با راهنمایی آنها مسیر پیشرفت و آبادی را برای ملت ایران رقم بزنند و این ممکن نخواهد بود، مگر اینکه صحنه عمل به این ما جوانان نسل چهارم انقلاب سپرده شود.

از دیگر برنامه های این همایش می توان به « تقدیر از زحمات  خواهر تریچی عضو مانون بسیج فرهنگیان شهرستان شوش» اشاره کرد .



:: بازدید از این مطلب : 1257
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.